יש נשים רבות שיפסלו גבר על הסף כי הוא לא מוכן לרדת להן וישנם גם הרבה גברים שיסרבו לבת-זוג אופציונאלית שעולה לה רפלקס הקאה רק מעצם המחשבה על מין אוראלי.

 

ואכן, מין אוראלי הוא בהחלט חלק חשוב מחיי מין שלמים ומספקים, אבל יש גברים ונשים שמעדיפים מין אוראלי על מין וגינלי  או אנאלי.

 

שרון, נוי, אביגיל, קובי ותמר הם חלק מאותם אנשים והם הסכימו להתראיין ולספר למה מין אוראלי הוא הדבר הכי טוב שיש.

 

פה יכול לעשות הרבה יותר דברים מואגינה

קובי, 36 איבד את בתוליו בגיל 19 ומהר מאד הוא גילה שמין אוראלי מענג אותו במיוחד.

 

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏799.00 ₪ מחיר מבצע ‏599.00 ₪

לחוויה מינית אולטימטיבית, הלשון הורודה הוא הבטחה מנצחת. בעיצוב מרשים ועשוי חומר מבטיח, את יכולה לשכוח כל מה שידעת על ויברטורים.

לחץ כאן לפרטים נוספים

אז מה בדיוק צריך לעשות עם הפה בשביל לבצע בך את המין האוראלי המושלם?

"בעיקר יניקות והרבה לשון בשילוב של היד. ולא לעשות את זה טכני, צריך להשקיע. ואגינה זה גם טוב, אבל אם אני צריך לדרג אז קודם מין אוראלי, אחר-כך אנאלי ובסוף וגינלי".

 

באמת? וגנילי במקום האחרון?

"כמו שפה מתפקד טוב יותר מוגינה, גם רקטום מתפקד טוב יותר מואגינה. מעבר לזה, כשאני שוכב עם בחורה אני חושב יותר על העונג שלה ומתרכז בה. במין אנאלי זה חצי-חצי וכשהיא יורדת לי אני מתרכז בעונג שלי בלבד".

 

סיבות רפואיות המקשות על חדירה

שרון, 23 סובלת מוגיניסמוס, או במילים אחרות: מכאבים בזמן חדירה. מה שקורה זה ששרירי רצפת האגן שלה מתכווצים בזמן ניסיון חדירה. והכאב, לטענתה, בלתי נסבל.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏389.00 ₪ מחיר מבצע ‏249.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

לא הרגשת שחסר לך משהו?

"מין אוראלי היה הדבר היחידי שהייתי יכולה לעשות. במשך קרוב לשנה שהייתי עם בן-זוגי לשעבר, ביצענו רק מין אוראלי אחד בשני. והאמת? לא הרגשתי בשום דרך שחסר לי סיפוק במיטה. הייתי מאד מסופקת. חששתי יותר שבן-זוגי לא נהנה מספיק".

 

הוא אמר פעם שזה מפריע לו?

"לא, אבל הוא כל הזמן נדנד לי שאלך לטיפול, אז זה אומר משהו, לא? אבל זה יצא לטובה. היום, לאחר הרבה טיפולים למדתי לשלוט ברצפת האגן שלי, אז אני כבר כן יכולה פה ושם, אבל אני עדיין מעדיפה מין אוראלי".

 

כי הכל סובב סביבך

נוי, 30 מעדיף מין אוראלי כי זה שם אותו במרכז העניינים וגורם לו לתחושת שליטה. כמו כן, הוא אוהב לבצע מין אוראלי בבנות-זוגו ולטענתו, הוא גם ממש טוב בזה.

דירוג:
100%
‏349.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

באמת? מין אוראלי מענג אותך יותר?

"הרבה יותר. חדירה זה מעולה ואולי אני גם אגמור מהר יותר מחדירה. אבל מין אוראלי עושה לי את זה יותר. זה מרגיש שהכל מתרכז בי ובהנאה שלי. זה בעיקר בגלל זה. כמובן שגם בגלל שזה מצטייר כאקט משפיל. אני מאלה ששולטים בסקס. כשבחורה יורדת לי היא מושפלת וכשאני יורד לה היא עדיין מושפלת.

 

בדרך-כלל אני אוזק וקושר אותה. יש לי כמובן שוט וגאג לאירועים מיוחדים. רוב אביזרי המין שלי הם מעולם הסאדו. בחנות הסקס כבר מכירים אותי ומיידעים אותי בכל פעם שמגיע צעצוע חדש".

 

ומה הופך אותך ליורד מעולה?

"אני לא איזה אומן ירידות, אני פשוט ממש אוהב לרדת לבחורה ומי שאוהב את זה – טוב בזה. אני גם לא איזה פרופסור, אבל קראתי המון בתחום וניסיתי הרבה טכניקות עד שהגעתי הלום. הכי חשוב - התגובות מדברות בעד עצמן".

 

הסיטואציה של מין אוראלי מדליקה הרבה יותר

אביגיל, 43 אוהבת את הרעיון שגבר יפשק את רגליה וירד לה תוך כדי שהוא מתענג על הטעם שלה.

 

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏299.00 ₪ מחיר מבצע ‏289.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

מה בדיוק מדליק אותך בזה?

"כשגבר ממש רוצה אותך, זה מדליק. כשאני רואה גבר שיורד לי, אני תמיד מסתכלת עליו. אם אני רואה שהוא בעצמו נדלק מזה, זה הכי מגרה אותי. ואז האורגזמה גם טובה יותר".

 

וגבר שחודר אלייך לא יכול גם להיות ממש בעניין?

"כן. אבל זה ברור שהוא יהנה מזה, אז זה פחות מעניין. סקס אוראלי זה יותר קינקי, זה גם חלק מזה אני מניחה. אני גם אוהבת לשלב צעצועי סקס. יש לי כמה ויברטורים ודילדו אחד ענק, אבל אני לא משתמשת בהם לבד. אני אוהבת שהגבר שאיתי משתמש בהם עליי. הרבה יותר מדליק".

 

להרבה נשים, קל יותר לגמור מגירוי חיצוני

תמר, 27 בדומה להרבה נשים גומרת בעיקר מגירוי חיצוני וזאת סיבה מספיק טובה להעדיף מין אוראלי על וגינלי.

 

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏389.00 ₪ מחיר מבצע ‏249.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

את לא גומרת בכלל מחדירה?

"נדיר. אולי גמרתי 10 פעמים מחדירה מאז שאני פעילה מינית. אם כבר חדירה, אז אני מעדיפה שהגבר יענוד טבעת רטט על האיבר שלו ואז אני כן יכולה לגמור, אבל בירידה אני אגמור חזק יותר. בגירוי של הדגדגן אני תמיד מגיעה לאורגזמה, למזלי".

 

את גם מעדיפה צעצועי מין לגירוי חיצוני?

"חד-משמעית. ברור. לדעתי, רוקט פוקט הוא חברה הטוב של כל אישה. יש לי גם ויברטור פנינים, אבל יש לו גם חלק שמענג את הדגדגן. האמת, הזמנתי בדיוק את הסטיספייר מחנות סקס, אחזור לדווח".