אולי קל יותר לקרוא גברים מאשר לקרוא נשים, אבל יש דברים שאנחנו חושבות על גברים שהם פשוט לא נכונים. כן, גם אנחנו חוטאות בדיעות קדומות והדבקת תוויות.

 

אז מהן אותן השערות שגויות שרובנו חושבות שהן עובדות חד-משמעיות? בואי ניגש לעניין - הרשי לנו לנפץ בפנייך 5 מיתוסים בנוגע לגברים וסקס, שאת תופתעי לגלות שהם לא נכונים.

מחיר רגיל ‏169.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪

איך יודעים שהוא אחד? כשזה מדגדג לך למטה...

לחץ כאן לפרטים נוספים

גברים אובססיבים לפורנו

 

נכון, הרבה גברים צופים בפורנו. יודעת מה? רובם המוחלט צופה בפורנו. אבל רובם לא מכורים והם תמיד יעדיפו סקס עם אישה אמיתית. גברים לא מחליפים פורנו בדבר האמיתי.

 

כמו כן, עצם העובדה שהוא צופה בפורנו אינה מעידה על כך שהוא עלול לבגוד בך וזה לא אומר שהוא פונה לפורנו כי הוא לא נמשך אלייך. למעשה, אם יש לו ליבידו גבוה יותר משלך והוא צופה בפורנו, סביר להניח שהוא לא בוגד בך. צפייה בפורנו באינטרנט היא דרך לחפש ריגוש מיני במקום לחפש אותו אצל אישה אחרת.

 

אם הוא נהנה מגירוי אנאלי, הוא כנראה הומו בהכחשה

 

יש נקודות בגוף הגברי שעושים ממש נעים ברגע שנוגעים בהם כמו שצריך ואין להם שום קשר להעדפה מינית. אחת מאותן נקודות היא בלוטת הערמונית של הגבר. ואיפה היא נמצאת? נכון מאד - בתוך הרקטום.

 

ברגע שמגרים את איזור פי הטבעת של הגבר, עם האצבע או הלשון - הוא יחוש הנאה. כמובן שזה בתנאי שהוא לא חושב שזה הופך אותו לגיי בארון, כן? גם גברים חוטאים בהשערה השגויה הזו.

למעשה, ישנם אביזרי מין יעודיים שנועדו לעינוג הפרוסטטה (בלוטת הערמונית) ואם הגבר שלך אוהב גירוי אנאלי, כדאי לך מאד לקפוץ לחנות סקס ולהפתיע אותו עם צעצוע מין ייחודי.

 

בקיצור, אין שום קשר בין הנאה של גבר ממגע אנאלי לבין נטיותיו המיניות. הדבר היחיד שהופך גבר לגיי זה שהוא שוכב עם גברים. קאפיש?

 

גברים רוצים סקס כל הזמן

 

טוב, יש אולי כמה גברים שכן רוצים לחיות כל חייהם בתוך איבר מין של אישה והאמת שיש גם נשים שהן מכורות למין. יש גם כאלה שלא.

 

יש גם גברים שרוצים לאכל כל הזמן או להמר כל הזמן. יש כאלה שלא. בקיצור, לא כל הגברים מכורים לסקס, ממש לא.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏389.00 ₪ מחיר מבצע ‏349.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

באותה המידה אנשים חושבים שנשים רוצות רק אהבה בניגוד לגברים שרוצים רק סקס. גם זה לא נכון. נשים גם רוצות סקס וגברים גם רוצים אהבה.

 

עם ובלי קשר, אחרי שגבר גומר, הוא מתעייף ולא תמיד יכול להמשיך או בכלל רוצה להמשיך לסיבוב נוסף, בניגוד לאישה שיכולה להמשיך עוד ועוד ולחוות רצף של אורגזמות.




אז נכון, בדרך-כלל לגברים יש ליבידו גבוה יותר משל אישה, אבל עדיין זה לא אומר שהם רוצים סקס בכל רגע נתון. ממש לא.

 

אם לא עומד לו, זה אומר שהוא לא נמשך אלייך

 

יש הרבה סיבות לאיבוד הזיקפה; אם זה אלכוהול, חולי, לחץ, חרדת ביצוע, תרופות, צורך בעוד גירוי או גירוי שונה וזה רק חלק מהרשימה.

 

מה לעשות, איבר מין גברי הוא לא מכונה שעובדת בלחיצת כפתור. טוב, אם משווים אותו לואגינה, אז אולי כן. אבל עדיין, פין לא קופץ מעלה ברגע שהוא רואה אישה מושכת. כלומר, אלא אם כן הוא נער בן 17 מפוצץ בהורמונים וחצ'קונים.

צריך להתייחס לפין יפה. להשקות אותו במעט רוק, ללטף אותו ולתת לו להרגיש שאת שם בשבילו. רוצה להגדיל ראש? ענגי את האיבר שלו עם פלאשלייט בפעם הבאה שהוא מתקשה להעמיד.

 

 

 

גברים יכולים לשלוט במשך הזמן שהם מחזיקים בסקס

 

נכון, יש אביזרי מין שיכולים לעזור לגבר להחזיק יותר זמן, כמו טבעת הידוק למשל. אבל ללא עזרים חיצוניים, גבר לא תמיד יכול לשלוט במשך הזמן שהוא מחזיק זמן במיטה.

 

 

 

זה תלוי בגנטיקה, הגודל של האיבר שלו, נסיבות סביבתיות וחרדות. כל אלו לא בשליטתו. כמובן שיש גם גברים שסובלים משפיכה מוקדמת, אבל זה כבר מקרה אחר.

 

 

בכל זאת, אם הגבר שלך מתקשה להחזיק זמן ממושך, כדאי שתתרגלו ביחד סקס טנטרי. זה אולי דורש זמן והרבה סבלנות, אבל זה ישתלם לשניכם.