ישראל מתחסנת והקורונה תיכף עוברת ואנחנו הולכים לחגוג בגדול. אין ספק, האביב שהולך וקרב ובא בצעדי ענק הולך להיות האביב שלנו: חופש, טיולים, מסעדות, בילויים, צימרים ומה לא?

אז כן, קצת קשה לדמיין יציאה לצימר בימים אלו אבל אצלנו בחנות סקס סופר טויס, תמיד חושבים על העתיד ומתכוננים לטוב ולאופטמי ביותר.

אז למה אתן מחכות? למה אתם מחכים? תתחילו כבר לתכנן את החופשה החלומית שלכם אחרי הקורונה. מגיע לכם, מגיע לנו. מגיע לכולם אחרי השנה המזוויעה שעברנו.

בחנות הסקס שלנו אנחנו מתחייבים להמשיך ולעשות את המירב על מנת להנעים את זמנכם ולהחזיר את החיוך והשמחה לפנים שלכם!

 

נוסעים לצימר? אחרי שבחרתם את המקום המושלם, את הכפר הפסטורלי ואת הנוף הכי רומנטי, הגיע הזמן להצטייד באביזרי מין שיהפכו את החוויה שלכם ללא פחות ממולמשת.

 

הרי בואו נודה בזה - חלק מהותי מהרעיון של ללכת לצימר הוא לעשות סקס לוהט ומושקע. בלי צעצועי מין מתאימים זה לא יהיה מושלם כמו שזה יכול להיות. אבל אילו מוצרי אהבה כדאי לכם לקחת איתכם? גללו מטה וגלו.

מחפשים חנות סקס נהדרת באזור חדרה? החיפוש שלכם נגמר

ויברטור זוגי - WESHARE 

 

אז מה זה בעצם ויברטור זוגי? פשוט מאד. מדובר בויברטור שובב המורכב משני חלקים: האחד נכנס פנימה ומענג את הפין ואת פנים הנרתיק בזמן החדירה, והחלק השני נצמד לדגדגן ומפעיל ויברציות נעימות. באופן זה, שניכם תיהנו משיאים גבוהים יותר בזמן הסקס. המוצר הזה ישדרג את החדירה עצמה ויהפוך את הערב שלכם לבלתי נשכח. בלי להגזים.

 

אל תדאגו, זה נוח הרבה יותר ממה שנדמה לכם. העיצוב של הויברטור הזוגי מיועד במיוחד לשימוש בעת החדירה. הוא קטן, קומפקטי וקל להחדרה. בת הזוג תוכל להינות מגירוי של הדגדגן ללא שום עזרה של היד ותוכלו שניכם להתרכז באקט ובהנאה יותר בקלות. כך למעשה, המוצר הזה הופך את הסקס להרבה יותר נוח מכל הבחינות.

הויברטור הזוגי הזה מגיע גם עם שלט, כך שתוכלו לבחור את עוצמת הרטט המתאימה לשניכם. בונוב: השלט עובד גם ממרחק של 3 מטרים, כך שאתה תוכל לשלוט בשלט ובה כשאתה מביט בה מתענגת עם כל לחיצת כפתור.

 

ביצת רטט

 

למי שלא מכיר, ביצת רטט (כשמה כן היא) היא ביצה רוטטת. את הביצה עצמה אפשר להחדיר לתוך הנרתיק, להצמיד לדגדגן ואפילו להחדיר אנאלית.

 

הסיבה שאתם חייבים אותה היא שהיא שדרוג מעולה להכל: בסקס אוראלי אתה יכול להחדיר לה את הביצה בזמן שאתה מענג את הדגדגן שלה או להיפך. אם אתם חובבים סקס אנאלי, מומלץ להחדיר את ביצת הרטט לנרתיק במקביל לחדירה. זה יהיה נוח גם למישהי שעוד לא ניסתה חדירה כפולה כיוון שמדובר במוצר קטן.

רגע, זה לא הכל. אם יש לכם ביצת רטט עם שלט רחוק, אתם יכולים לקחת אותה איתכם לערב במסעדה. את תוכלי תהחדיר לעצמך את הביצה מבעוד מועד ובזמן שאתם יושבים ומתלבטים מה להזמין, אתה תוכל להפעיל הרטט בשלט. כל פעם קצת.

 

עד שתחזרו לצימר היא כבר לא תוכל להחזיק את עצמה והיא פשוט תטרוף אותך. ביצת הרטט יכולה ליצור גירוי ארוך ומתמשך שתהפוך את הכל להרבה יותר רטוב ולוהט.

 

סט קשירות

 

זה הזמן להוציא את כל הפטישים מהארון. אצל כולנו יש יחסי שליטה במיטה, במידה קטנה או גדולה והגיע זמן לתת דרור לכל הפנטזיות שלכם שלא הגשמתם.

 

הגיע תורכם לחדש את המלתחה המינית שלכם עם סט קשירות מלא ומדוייק הכולל את כל מה שאתם צריכים בשביל לילה, ערב ובוקר לוהטים במיוחד: אזיקים איכותיים, מצבטי פטמות (לא תדעו עד שלא תנסו), ספנקר להצלפות מעודנות, קולר מעוצב, רצועה לאילוף ושוט להצלפות מחשמלות.

מי שמרגיש יותר בשל, יוכל להשתמש גם בגאג ובחבל הקשירות. אפשר לקנות את המוצרים בבודדים, אבל צימר זה בדיוק המקום לנסות דברים חדשים ולכן סט זה הדבר הכי מושלם לסיטואציה. רק דמיין אותה קשורה ואזוקה בזמן שאתה מבצע בה את זממך. עכשיו המשיכו לדמיין ובואו נעבור למוצר הבא.

 

דילדו ענק

 

טוב, זה השלב הכי מאתגר, אז הקשיבו טוב, טוב. דבר ראשון, כשאנחנו אומרים דילדו ענק, זה הרבה יותר גדול לכל איבר גברי אנושי, אז חשוב שתשימו לב למידות של המוצר לפני הרכישה.

 

בחרו דילדו שהוא מספיק גדול בשביל להפוך את עצם החדירה שלו ללוהטת, אבל עדיין שזה יהיה אפשרי. אם עוד אין לפרטנרית ניסיון בהחדרת חפצים רחבים, אז אל תבחרו את המוצר הכי עבה, הוא לא יכנס.

 

הכי חשוב - השתמשו בהרבה חומר סיכה, כי אתם תצטרכו אותו. אם אתם חוששים מהגודל, תוכלו לרכוש במקום דילדו מתנפח.



אחרון חביב

 

כמובן שעם כל הכבוד לאביזרי המין, בשביל להשלים את החוויה, אתם חייבים להצטייד בהלבשה תחתונה סקסית. זה בדיוק המקום לבחור בייבידול לוהט או אפילו תחפושת סקסית שתגרום לה להרגיש בשיא הנשיות ותוציא לו את העיניים.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏259.00 ₪ מחיר מבצע ‏129.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים