כולנו יודעים מה זה BDSM ורובנו, מה לעשות, נרתעים או חוששים להיכנס לעולם שמצטייר בראשנו כאלים ונוטף עור, מתכת ולטקס.

 

אבל בואו נודה בזה רגע. כמו בחיים, אצל רבים מאיתנו יש שולט או נשלט כשזה נוגע למיטה. ואם לא במיטה - אז בפנטזיה. התחושה של הכניעות המשפילה מול תחושת ההכנעה הכוחנית הן חלק ביחסים המיניים של זוגות רבים ואין שום סיבה לא לקחת את זה צעד קטן ולא מזיק קדימה.

 

זה ממש לא אומר שצריך להיכנס למים העמוקים של עולם הסאדו, שבאמת יכול להיות מרתיע. אפשר לשכשך בכיף במים הרדודים ולשחק עם אביזרי סאדו-מאזו ידידותיים שיקצינו את אותן תחושות שעושות לכם נעים בין הרגליים.

 

כיסוי עיניים

נכון, אין כמו מראה עיניים. ואכן, המראה של הפרטנר שלך מעולל בך כל שחשקו נפשו, או להיפך - המראה שלו מתענג ורוטט הם תאווה לעיניים.

 

אבל. וזה אבל גדול, ברגע שלוקחים ממך את היכולת לראות - כל קול, ריח, מגע וטעם הופכים חווייתיים יותר וכל האקט הופך למסתורי והרפתקני. תחשבו על התחושה הנעימה של לשון רטובה על החזה שלכם, צביטות עדינות או טפטוף שעווה חמה של נר - כל אלו כשאתם לא יכולים לראות ולא נותר לכם אלא להתרכז בתחושות ולהתמסר אליהן.

 

בחנות מין אפשר למצוא שפע של כיסויי עיניים. מכיסוי עיניים עדין מבד סטן ועד מסיכה מקצועית מעור.

 

אזיקים

לפני שאתם מתקדמים לקשירות לפישוק מלא או קשירות איקס, התחילו עם אזיקים מיןיים מעור, פרווה או מתכת. תשכחו מאזיקים משטרתיים. בחנות מין אתם יכולים למצוא אינספור אזיקים מעוצבים ויפהפיים מחומרים שונים שיענו על הפנטזיות הכי קינקיות שלכם.

 

אזיקים יספקו את תחושת הכניעות של הצד המרוסן ותחושת השולט הכל-יכול של הצד המרסן. זה הזמן לעולל בפרטנר שלך מה שתרצו, איך שתרצו, כמה שתרצו.

 

ספנקרים

אין כמו פליק קטן בישבן רוטט בשביל לעורר מינית את שני הצדדים. אז ספנקר זה כמו פליק, רק יותר טוב. הן מבחינת תחושת ההכנעה והן מבחינת המכה עצמה. זה לא צריך להיות מאד כואב ואתם יכולים לשלוט בקלות בעוצמת המכה ולבחור ספנקר עדין. לצורך העניין, אל תבחרו בספנקר עם ניטים, אתם עוד לא שם. אבל זה יגיע.

 

רוצים להטריף את הפרטנר שלכם? הביאו לו ספנקר עם נוצת דיגדוגים. אם אתם מרגישים שאתם יכולים למתוח את הגבולות קצת יותר, תתקדמו לשוט עם ידית דילדו שיספק לכם חוויה מינית רטובה וקינקית במיוחד.

 

היצע הספנקרים בחנות מין עלול לסנוור אתכם בשפע הסוגים והעיצובים, אבל אתם תוכלו לבחור בקלות את האחד שהכי עושה לכם את זה. אם אתם מתקשים, אל תתביישו להיעזר בייעוץ מקצועי של עובדי החנות. כמובן שאתם יכולים להתקדם ישר לשוטים, תלוי ברמת המוכנות והשובבות שלכם.

 

כשזה נוגע לפליקים, חשוב שתרכשו צעצועי מין מקצועיים בחנות מין מהימנה. אל תאלתרו חפצים בבית. תרווד זה לא ספנקר כמו שמערוך זה לא דילדו.

 

אביזרים לפטמות

פטמות הן איבר מיןי ורגיש שאסור להזניח בשום אופן, אפילו בקוויקי זריז. מעט לשון, צביטות עדינות, מציצות או נשיכות - הכל כשר. משחק פטמות הוא דרך נהדרת ליצירת גירוי מחשמל.

 

עם כמה צעצועי מין פשוטים אפשר להעלות את רמת הגירוי פלאים ולהפוך את האקט להרבה יותר אינטנסיבי ומהנה. בחנות מין תוכלו למצוא מצבטי פטמות מקצועיים שיספקו לכם את השילוב המושלם שבין עונג לכאב.

 

מבין אביזרי הפטמות בחנות מין, תוכלו גם למצוא משאבת פטמות - אביזר מין מושלם לכל מי שנהנה מהמראה והתחושה של משיכת פטמות.

 

פלאג אנאלי עם זנב

אם אתם חובבים משחקים אנאליים, פלאג אנאלי עם זנב הוא בדיוק מה שחסר לכם בחיים. אם אתם נרתעים מכל הקשור לאנאלי, מומלץ לכם להיפתח לזה מה שיותר מהר, אחרת ההפסד באמת כולו שלכם. בכל אופן, אם אתם סקרנים, מומלץ לקרוא לפני את המדריך האנאלי למתחילים.

 

המראה של זנב מבצבץ מחלקו האחורי של הנחדר ידליק בכם תחושות קינקיות שלא ידעתם שקיימות בכם ולא תוכלו שלא להתחיל לקשקש.

 

בחנות מין אתם יכולים למצוא פלאגים אנאליים מחומרים שונים ועם זנבות יפהפיים בשלל דוגמאות מרהיבות.