מה זה בכלל BDSM?

BDSM הוא ראשי התיבות של המילים: Bondage (קשירה), Dominant – (שליטה), Sadism (סאדו) ו - Masochism – (מאזו), כאשר המשמעות של סאדו היא הנאה מגרימת סבל לאדם אחר והמשמעות של מאזו היא הנאה שנגרמת מכאב.

אם אתם לא מתחברים לכל הנושא סביר להניח שאין לכם מה לחפש פה אך אם הביטויים מושכים אתכם ומעוררים בכם עניין אולי תשמחו לגלות כאן כמה דברים חדשים.

שלושת העקרונות החשובים של ה - BDSM

ה – BDSM יכול להתבצע על ידי זוגות או קבוצות ורמות הכאב תלויות ביחסים ובפעילות. כדי לבצע את ה – BDSM יש לקבוע כללים מסודרים ולהסכים עליהם עוד לפני התחלת הפעילות. ה – BDSM מתבסס על שלושה עקרונות שאסור לשבור, שלושת העקרונות הם:

* בטיחות – על הפעילות להתבצע באופן הבטוח ביותר כאשר המשתתפים בוטחים זה בזה ומכירים זה את זה.

* הסכמה הדדית – הפעילות צריכה להיות ידועה מראש ומוסכמת על ידי כל המשתתפים. כדי לשמור על המשתתפים יש להיות קשובים ולקבוע מילת ביטחון וכאשר היא תאמר יש להפסיק את הפעילות שמתבצעת.

* שפיות – המשתתפים חייבים להיות בשליטה מלאה – לא מסוממים, כעוסים או שיכורים כך שכל אחד יהיה מודע למעשיו.

חובבי BDSM? לפניכם כמה אביזרים מומלצים

* אזיקים – באמצעות האזיקים ניתן למנוע תנועה להגביל את התנועה. מבחר האזיקים כולל: אזיקי פרווה בגוונים עדינים, אזיקים מעור לרגליים, אזיקים עם ניטים, אזיקים קלאסיים ממתכת, אזיקים זוהרים, אזיקים כפולים לידיים ולרגליים ועוד מבחר סוגים נוספים. חשוב לרכוש אזיקים בגודל מתאים ומחומר נוח שלא יצור חתכים.

* מחסום כדור לפה (גאג) – מחסום פה כשמו – חוסם את הפה ומקשה על הדיבור. בין מחסומי הפה ניתן למצוא: מחסום עם רצועת עור וכדור אדום, מחסום עם טבעת, מחסום עם כדור סיליקון ועוד מבחר אפשרויות.

* כיסויי עיניים – בין מגוון כיסויי העיניים הקיימיםניתן לרכוש כיסוי עיניים מסאטן, מעור, מסיליקון וכיסוי עיניים מנומר.  

* שוטים – אפשר לרכוש מגוון סוגי שוטים, ביניהם: שוט מעור אמיתי,שוט רצועות, שוט סוסים, שוט דק מעור, רצועת הצלפה לב ורצועת הצלפה כף יד. חשוב מאוד להיזהר עם השוט ולא להזיק לפרטנר.

* צובט פטמות – בין מבחר מצבטי הפטמות ניתן למצוא מצבטי פטמות שמגיעים עם שרשרת, צבטני פטמות עם רטט, מצבטי פטמות מתכווננים ומצבטי פטמות עם נוצות.

* קשירה – בין מגוון חבלי הקשירה אפשר למצוא חבלי קשירה שמגיעים לאורך של 10 מטרים, חבל יוטה, חבל קשירה מכותנה ומתקן קשירה מתקפל ומתכוונן.

אם הרעיון ה - BDSM מוצא חן בעינכם אנו ממליצים לכם להתחיל לאט ובזהירות ולהתקדם בקצב שלכם, רק זכרו את שלושת העקרונות החשובים – שפיות, בטיחות והסכמה הדדית, היו קשובים זה לזה, קבעו מילת ביטחון ותכננו את הפעילות מראש.

וכמובן לשירותכם תמיד, חנות מין נפלאה בשם סופר טויז.