גברים – אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם אך מה שכן אפשרי הוא לפתות אותם ואם תדעי איך לעשות זאת תזכי לתשומת לב והערצה שימלאו את ימייך באנרגיות קופצניות ויגרמו לגבר שלך לחשוב עלייך ולרצות להיות לידך כמה שיותר (נו לא בקטע מעיק.. כמו שאנחנו אוהבות, בטוב טעם).

 אז איך תגעי בנקודות הרגישות הללו ותפעימי אותו בכל פעם מחדש עד שהוא רק יחכה לרגע בו תחזרי הביתה? לפנייך 3 דרכים סלולות אל עולם הפיתוי.

3 דרכים שילהיבו את הגבר שלך

1. דברי אליו מבחינה ויזואלית

גברים עובדים בראש ובראשונה עם העיניים, חלקם לוטשים מבטים באופן מוגזם ואחרים מביטים אך עושים זאת בחוכמה ולא יוצרים תחושה של "ניכוס", בכל אופן לך יש את הכוח לדבר אל הגבר מבחינה ויזואלית ולגרום לו להביט בך ולהתפתות.

כדי להשיג את המטרה יהיה עלייך להכיר את עולם השמלות והמחשופים, הכוח שיש לשמלה יפה על גברים הוא עצום ובשילוב מחשוף חביב (ולא מוגזם) תוכלי להפנט את הבחור שלך בקלות - כן, גם אם החזה שלך לא גדול ואפילו קטן. עוד פריטי לבוש שמומלץ להוסיף למלתחה הם הבייבידולים, סטים שכוללים תחתון וחזייה סקסיים, בגדי גוף סקסיים ומגוון פריטי הלבשה תחתונה נוספים. המלצה נוספת קשורה להליכה שלך – התהלכי עם גב זקוף וענטזי קלות – כן, זה אולי נשמע כמו הנחיה שמעלה גבה אך אם תעשי זאת במידה התוצאות יגיעו במהירות. מידע נוסף ומוצרים בהלבשה סקסית תמצאו כאן.

2. דברי אליו מסרונית

שליחת הודעות מפתות באמצע היום תגרום לגבר שלך לחכות לרגע בו יום העבודה יסתיים. הודעות לוהטות כמו: "אני לבד בבית, בדיוק לובשת את הבייבידול ונכנסת לסדינים", "אני מתגעגעת לשפתיים שלך" או שליחת תמונה מפתה ללא פנים (אנו חיים בעידן מסוכן ותמיד קיים חשש שהתמונות יזלגו לאינטרנט) יוכלו להגביר את התשוקה.

3. דברי אליו בהפתעות

התנהגות בלתי צפויה (בקטע טוב) היא דבר מבורך בזוגיות ואם תעשי כמה פעולות פשוטות תוכלי להפתיע את הגבר שלך בכל פעם מחדש – תוכלי למשל לגשת אליו כשהוא שואב אבק ולהכניס לו יד למכנס, תוכלי לנשק אותו בצוואר כשהוא עובר על מיילים, תוכלי להצטרף אליו למקלחת, תוכלי ליזום סקס, תוכלי להצמיד אותו לקיר ולנשק אותו, תוכלי להזמין לשניכם מסאז' זוגי מפנק או להזמין חופשה בצימר בצפון ועוד מגוון רעיונות. תני לעצמך להיסחף וסיחפי אותו איתך.

סודות הפיתוי – כולנו צריכות את זה

בכל בחורה – בין אם מדובר על בחורה מוחצנת, לבבית, עקשנית או ביישנית מסתתר היצר החזק הזה – הרצון לפתות את בן הזוג ולהיות הבחורה הטובה והרעה שלו. כאן, זה המקום שלך לשחרר קצת ולתת לעצמך להעז ולהתנסות בחוויות חדשות ומרגשות.

 

עוד רעיונות ומקורות מדליקים כדי לפתות אותו: