יש לנו שאלה של כן או לא - אתה רוצה להביא אישה לנקודת רתיחה ולגרום לבעירה באיזור חלציה עד שהיא לא תוכל להחזיק את עצמה ותרצה אותך בתוכה עכשיו? אנא סמן את התשובה הנכונה:

 

א. כן

 

ב. ברור שכן

 

ג. בטח שכן

 

ד. לא, אני ילד מעפן


אם בחרת בתשובות א', ב' או ג' - אז אתה נמצא במקום הנכון. ריכזנו עבורך 11 דרכים שיביאו אותה בדיוק לטמפרטורה הרצויה. אה, ואם בחרת בתשובה ד', אז עמוד בפינה ותחשוב על מה שעשית.

 

תגיד דברים מלוכלכים שאתה רוצה לעשות לה

 

הרבה נשים אוהבות דיבור מלוכלך, אבל מתביישות לבקש. זה הזמן שלך ליזום וללחוש באוזנה מה אתה רוצה לעשות לה ואיך בזמן שאתה מענג אותה בעדינות.

 

לך איתה לקנות הלבשה תחתונה

 

לכו לחנות מין וקנו הלבשה תחתונה מפתה ביחד. כנס איתה לתא המדידה והגב למה שאתה רואה, נשוך את השפתיים. קנו תחתונים סקסיים ובחרו ביחד גרביונים שובבים שיגבירו את הלהבה. זה ממש לא משנה שכאשר תגיעו הביתה אתה תוריד ממנה את הכל.

 

השתמש בטבעת רטט

 

הרבה לא יודעים, אבל טבעת רטט היא אביזר מין חובה. מדובר בצעצוע סקסי, זול וקטן שהופך כל חדירה להרבה יותר מלהיבה. חשוב מאד שתשים לב שה"שלוקלוק" של טבעת הרטט יהיה צמוד לדגדגן שלה.

 

חדור אליה לאט ותן לה להרגיש אותך ואת הרטט. זה עניין של כמה דקות עד שהיא תרצה מהר יותר וחזק יותר.

 

הפלקות

 

שים אותה על הברכיים שלך, הפשל את מכנסיה והפלק בישבנה. אם היא לא הייתה ילדה טובה, אל תהסס והצטייד בספנקר.

 

לאחר כמה הפלקות הגונות, מרח בין רגליה מעט חומר סיכה והחדר לה את אצבעותיך.מבלי שתשים לב, היא תתחיל לרעוד מרוב עונג.

 

תשקיע בפטמות

 

הפטמות שלה מאד רגישות וברגע שתגרה אותן בצורה נכונה - היא תתחמם כמו שהיא לא התחממה אף-פעם.

 

תתחיל בעדינות עם קצת לשון. עכשיו קבל טריק - קח ענב קפוא והעבר אותו על הפטמות שלה ועל איזורים רגישים אחרים. כשהיא מתחילה להתניע, בדוק איך היא מגיבה לצביטות בפטמות. היזהר, לא כולן אוהבות את זה, אבל הרבה מתמכרות לזה.

 

התנהג כמו פרא האדם שאתה

 

הרם אותה והשלך אותה על המיטה. משוך אותה אליך ופשק את רגליה. תפוס בשיער ראשה ותן לה ביסים קטנים ושובבים בצוואר. הראה לה כמה אתה חם עליה והיה אסרטיבי. זה ידליק אותה.

 

רד לה בסמטה אפלה

 

אתם חוזרים מבילוי ובדרך יש סמטה חשוכה. עכשיו מה שהולך לקרות זה כזה דבר:

 

היא עומדת בזמן שאתה מרים לה את החצאית או מוריד לה את המכנסיים כל שישארו מופשלים על קרסוליה. שב על הברכיים ותתחיל לעשות את מה שאתה יודע.

 

אל תיתן לה לגמור כל-כך מהר. משוך את הרגע עד שהיא תתפוצץ מרוב הנאה.

 

השתמש באביזרי מין

 

לך לחנות סקס וקנה דילדו איכותי או ביצת רטט מדליקה. לפני שאתה חודר אליה, החדר לה את הצעצועים החדשים שהבאת.

 

אתה יכול להחדיר לה דילדו ביד אחת ולהעביר את ביצת הרטט על הדגדגן שלה במקביל. אם אתה יכול לשלב לשון - בבקשה, עשה זאת. ברגע שהיא מתחילה לרעוד, הישאר עם הדילדו בתוכה ועם הלשון על הדגדגן שלה.

 

כסה את עיניה

 

שים לה מסכת עיניים לפני שאתה מתחיל. ברגע שהיא לא רואה, היא הופכת הרבה יותר רגישה לכל מגע קטן. כעת, כשהיא שוכבת על גבה, אמור לה שאסור לה לדבר ושהיא חייבת לעשות כל מה שאתה אומר לה לעשות. ברור?

 

תאכל אותה עם העיניים

 

חקור כל פיסת עור ונקב בגופה. תהנה ממה שאתה רואה וממה שאתה נוגע בו. אין משהו שמדליק אישה יותר מגבר שמעריץ את הגוף שלה ומתלהב ממנו כמו נער שוצף הורמונים שלא רוצה לפספס שום דבר בה.

 

ולסיום סיומת

 

דאג שהיא תסתכל עליך בזמן שהיא חווה אורגזמה. אין דבר יותר אינטימי ואירוטי מהעובדה שאתה רואה ובוחן את פניה בזמן שהיא גומרת.