שליטה של בן הזוג מרגשת נשים רבות ומאידך ישנן רבות אחרות הנרתעות מדימוי האשה הכנועה. האם אנחנו יכולות להשתחרר משיפוט חברתי ולעשות את מה שאנחנו בוחרות?

כיצד תוכלי לחוות שליטה של גבר דומיננטי באישה חזקה כמוך, וליהנות מזה

הייתי אישה חזקה ונשארתי כזאת, אני אומרת לעצמי גם כשאני לא בתוך משחק השליטה הזה. אז למה אני נהנית כל כך ליד גבר דומיננטי שלוקח את ההובלה, ובעיקר במיטה? לא חינכו אותי מסביב שאישה זכאית לעמוד על שלה והיא לא מניחה לגבר להחליט עליה? אז זהו, שמבלי לדבר על פמיניזם או שאר אידיאולוגיות, הרבה לפני שהתחלנו להתווכח על כך ידעתי תמיד שגבר דומיננטי עושה לי את זה.

שהכי סקסי בעיניי הוא גבר שלא מוותר על הדומיננטיות שלו ומבלי להתנצל גם נדחף ככה למרחב האישי שלי, בהסכמה ומרצון כמובן. וזה הצעד הראשון לחוויה הנפלאה של שליטה גברית באישה חזקה שמוסרת לו את ההובלה.

דירוג:
100%

סט BDSM מדהים מבית מותג היוקרה TOUGHAGE הכולל כרית תנוחות מעולה יחד עם סט קשירות מלא העשוי מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד

לחץ כאן לפרטים נוספים

מילת ביטחון מבטיחה לך ניתוק נעים מהשגרה שלך

בכל התנסויותיי בעולם זה, המיניות ואלה שמחוץ למיטה, הייתי בשליטה מלאה עם מילת הביטחון. בלי מילת ביטחון לא מתחילים אפילו כדי להיות בטוחים שאת באמת מקבלת שליטה על עצמך ומוסרת אותה בהסכמה ואת זו שקובעת גבולות. עם זאת, מניסיוני, יהיו לך רגעים שבהם את כבר לא תרצי לעצור, לא את האורגזמה, לא את העונג הרגשי, לא את הסקרנות לראות מה עוד את מסוגלת לעשות, איזה עוד גבולות את יכולה לפרוץ ואיזה חוויות מיוחדות תביאי לעולם שלך.

אם את אישה שרגילה לחיות בשגרה ללא זעזועים ומעדיפה את הריגושים שלך על המסך, אני ממליצה לך בחום להתחיל עם שולט שיוביל אותך בהדרגה לריגושים שלא תיארת לעצמך שאת יכולה להגיע אליהם. אני מבטיחה לך שאחר כך תשאלי את עצמך איך ייתכן שמצאת את עצמם עושה סקס במקום הכי לא צפוי, או מצייתת למשאלות לבו של האדון שלך, שמנווט אותך נכון, אם התמזל מזלך למצוא אחד כזה.

בטוח, שפוי, בהסכמה ( SSC- Safe, Sane, Consensual)

הדבר הכי חשוב שחובה לדעת על העולם של יחסי השליטה – מה שאינו בטוח, שפוי ובהסכמה מפורשת של הנשלטת אינו יחסי שליטה כי אם שעבוד בכפייה, שלא לומר אונס. כך שדבר ראשון, אם את רוצה להרגיש מעט כמוני בתוך סצינת הציות הזאת, קחי כמה זמן לעצמך ומצאי גם את הפרטנר הנכון שיידע לכבד את הגבולות שלך. העולם שבו הייתי כמה וכמה שנים, עולם יחסי השליטה, מלא בסיפורים על שליטה שלוקחים בכוח ולאן זה מוביל. אז בואי נסכים מראש שפה רק אנחנו מסכימות לחוות את החוויה הזאת של מסירת השליטה בנו לגבר שולט, למי שאינו מתנצל ואינו משחק משחקים שוויוניים.

 

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏349.00 ₪ מחיר מבצע ‏269.00 ₪

עוברים את הגבול עם סט קשירות לפיסוק מלא ומענג במיוחד. זה הזמן לאבד את השליטה, לענג ולהתענג ולהשתחרר ממעצורים בדרך לחויה מינית מענגת במיוחד.

לחץ כאן לפרטים נוספים

 

ביחסי שליטה אין שוויון וזה הדבר הכי מחרמן

לא זוכרת אפילו איך הגעתי לאתר  על משחקי שליטה ו - BDSM, אבל מרגע שהגעתי לשם וקראתי תיאור של סאבית על טקס הקילור שלה נכבשתי. רציתי גם אני להיות שם, לפחות לכמה השנים שבהן הייתי פעילה בו, מקולרת על ידי אדון ראוי, שיידע מתי לשלוט בי ומתי לתת לי את החיבוק, מה שנקרא בשפת הבדסמים אפטר קייר. הקולר, אגב, אינו רק מליצה כי אם קולר אמיתי שיש סאביות (נשלטות) שעונדות אותו בגאווה גם ביום יום כשזה נראה כמו תכשיט. יש אנשים שאוהבים את הסוד הקטן הזה עליהם, בדיוק כמו נשים שהולכות עם הלבשה תחתונה סקסית או אביזרי מין בצורת שרשרת עם חרוזים באיבר המין, או גברים נשלטים שהולכים עם חגורת צניעות ומתקן ריסון לאיבר המין בעצמם.

אתם, מי שלא מנסים את העולם הזה ומעדיף אותו קונבנציונלי ושוויוני, נקראים ונילים. וניל פשוט ורגיל בלי סערות מיותרות. אבל גם ונילים צריכים לדעת שאין כזה דבר מערכת יחסים בלי שליטה כלשהי ודומיננטיות. בעולם האמיתי, כולנו שולטים זה בזה רגשית, וחלק מאתנו גם מנטלית, גם שלא בהסכמה. אז לא כדאי לפחות שזה יהיה בהסכמה ומתוך מודעות מלאה?

ומה קורה אם אני לא אוהבת כאב?

לא חייבים לכאוב ולא חייבים להכאיב, אבל אין ספק שבתוך כל זה משתלבת האסתטיקה של הסצינה עם אביזרי סאדו המיוחדים והתלבושות הסקסיות, כמו גאגים, רצועות ואזיקים, שוטים וקוד הלבוש הקשוח. זה ציוד חובה לפעמים דווקא כדי להרגיש את הסמכותיות ואת המגבלות שמתקשים לחוש בלעדיהם. זאת למרות שיש ללא ספק גם יחסי שליטה מנטלית. בנוגע לכאב, אני מודה ומתוודה שאני לא משתגעת על כאב ובכל זאת רציתי לחוות מדי פעם איך זה מרגיש. בדיוק כמו שהבגד עושה את האדם לפעמים, הציוד והאביזרים מחנכים אותנו מיד ומציבים אותנו במקום המתאים מיד ולכן החשיבות שלהם רבה. לפעמים הם רק צעצועי מין, ולפעמים הם ההבדל הברור שבין חופש לשליטה בהסכמה.

את הלוק הקשוח והקפדני עם העור והתחרה אני בטוחה שיאהבו בכל מקרה. זה מסייע מאוד להיכנס לאווירה. במסיבות התלבשנו תמיד בדרס קוד קפדני, והחיבה ללבוש דרמטי נשענת בעיקר על התיאטרליות והאסתטיקה שבכך. יש משהו מאוד יפה ומגרה לראות שולט ונשלט, בין אם השולט הוא גבר או אישה. התפאורה של המתקנים, הבגדים והאביזרים מחזקת ומכניסה למצב הרוח המתאים, ולכן היא מחייבת לציות. מתקנים כאלה עושים חשק להתנסות בהם ולראות לאן אפשר להגיע אתם.

מה עושה לי גבר שקובע מתי לגמור?

הנה, בפסקה אחת כבר נתתי לכם הצצה לעולם שהייתי בו כנשלטת, ואלוהים יודע עד כמה זה מוזר לאחרים לשמוע שאני כזאת ולא שולטת. הרי כל מי שמכיר אותי כאישה חזקה לא היה מנחש שהנטייה האמיתית שלי תהיה לקבל פקודות מגבר. אבל כשאני מביטה על עצמי מהצד ורואה את העונג המיני שלי נקבע לפי הרצון של גבר שרוצה לראות אותי מגיעה לאורגזמה שוב ושוב רק כי הוא ציווה על כך, והוא קובע את הקצב, יש משהו מחרמן במיוחד בסצינה שבה גבר מעכב את ההנאה המינית שלו כדי לגרות אותי, להביא אותי לשיאים ואז ליהנות בעצמו.

יש משהו עוד יותר מחרמן בלדעת שבאופן טבעי נשים שנהנות ממגע גברי כזה מוצאות את הפינה שלהן לבטא נטייה מינית כזאת, כי ככה זה מוגדר היום. לפעמים נשארים שם ולפעמים יוצאים מעולם המשחקים, ולפעמים הרצון להיות מובלת על ידי גבר ששולט בעצמו ובי הופכת לטבע שני גם אחרי שכבר לא משחקים משחקי תפקידים.