יום בחיי גבר נשלט שחי עם המלכה שלו בדו קיום מושלם

כשהיא אומרת לי מה לעשות אני מרגיש הכי נוח לקבל פקודות. זה נשמע אולי לא הגיוני למי שחושב שמנהל בחברה גדולה לא יכול להיות צייתן ולהכניע עצמו לשליטה נשית, אבל זה מה שאני – הבוס המפחיד, שולט ונחוש וקשוח ומלא ביטחון עצמי בעבודה, ורועד מהתרגשות כשאישה אומרת לי להתקרב על ארבע אליה בחדר השינה. פתאום אני אחר לגמרי ואין לי בעיה להיות קטן לידה.

מי שמכיר אותי יודע שאני זה שעושה בבית הכל משום שככה אני אוהב, זה חלק מהשליטה שלי במצב אבל גם חלק מהכניעה שלי אליה.

זו בחירה שלא כל אחד יכול לחיות אבל זה התחיל מסשן שליטה במיטה והפך לידיעה ברורה שאנחנו זוג אוהב שחי ככה – אני הנשלט והיא השולטת וזה טבעי לנו מאוד.

המסירה של השליטה בחיי לידיים שלה כמעט שלמה, ולא רק בסקס. זה קורה גם בבית, בסדר היום, כשמחוץ לבית לכל אחד יש את שגרת העבודה שלו.

 

לחיות כמו עבד ומלכה 24/7 זאת התמסרות אמיתית, לא העמדת פנים

יש כאלה שאוהבים משחקי תפקידים אחת לכמה זמן, אנחנו אוהבים לחיות ככה 24/7 וזה עושה אותי מאושר.

אצלנו זה לא כמו שיש עבדים שאוהבים לנקות מדי פעם כדי להרגיש את הכניעה שלהם לאישה ולהתחרמן ממנה, לגמור אחרי שהם עושים ספונז'ה בנעלי עקב ותלבושת סקסית של חדרנית צרפתייה.

אצלנו בבית אני עושה הכל למענה חוץ מלרחוץ כלים. את זה אני משאיר כאקט אחרון של שחרור בכל זאת.

בכל השאר אני מקבל ממנה פקודות ואני משרת אותה, אם כשהיא יושבת לראות טלוויזיה ואני מגיש לה ומתיישב לידה על הרצפה, כמו כלב נאמן שמחכה לליטוף בראש, ואם כשבא לה לאזוק אותי ולהלביש אותי בתלבושת עור של עבד, ואם כשאני ממש מתחנן להרגיש משהו באשכים ובאיבר המין ואני מביא לה את חגורת הצניעות שלי ואת החגורת הצניעות של האיבר שלי.

 

כשאני לובש מתקן ריסון אני נלחץ ונמחץ בתוך זה עד שאני משתגע והיא משחררת אותי ואני יכול לגמור מהסיטואציה, כשהיא משחקת לי בביצים תוך כדי צפייה בטלוויזיה או תוך כדי זה שהיא דורשת ממני לרדת לה בזמן שהיא נהנית.

כשהיא נועלת נעלי עקב ואני לרגליה, והיא משעינה עליי את הרגליים ומדי פעם נועצת בי את הסטילטו, הכאב הזה מקפיץ לי עוד יותר את האיבר למצב של זקפה מתמשכת אבל אסור לי לגמור.

היא יודעת שהנעיצות האלה מחרמנות אותי ומרעידות לי אותו ורגע לפני שהוא יהיה כחול לגמרי אני אתחנן לגמור, בדרך כלל איפה שהיא תרשה לי ואחר כך אולי היא תעשה לי את זה ותכריח אותי ללקק את זה.

אחר כך מתחילה ההתחרמנות שלה מהתחנונים שלי, מהכוח שלי שהיא יודעת שישנו אבל אסור לי להשתמש בו כי היא היחידה שקובעת, היא היחידה שמותר לה ליהנות מזה.

 

‏249.00 ₪

סט קשירות מלא הכולל את כל מה שצריך לשליטה טוטלית בבן או בבת הזוג

לחץ כאן לפרטים נוספים

אלה חיי הזוגיות שלנו וככה אני אוהב לחיות. בשגרה היום יומית זה טבעי לנו לדעת מה התפקיד של כל אחד מאתנו, וזה כבר חלק מהחיים.

אבל אם אנחנו רוצים להפוך את זה למודגש יותר אנחנו מתבלים את חיי המין שלנו גם במשחקי שליטה ובאביזרים נוספים, כמו התלבושות הסקסיות שלה, כמו מתקן ריסון לפין שלי וגאג שמונע ממני להגיד לה אפילו "בבקשה המלכה".

שליטה מלכותית באה עם ענישה

יש כאלה שאוהבים דיבורים גסים והשפלות, אבל אותי זה מרתיע כי זה לא מלכותי ואלגנטי בעיניי. אצלנו זה גם לא נחוץ כי מבט אחד שלה כבר מוריד אותי לרצפה למקום שמותר לי להיות בו.

מותר לי לחדור אליה רק כשהיא ממש רוצה להרגיש את זה ואז אני חייב לעמוד בקצב שלה ולא עושה מה שבא לי.

היא המלכה שגומרת יותר ממני והיא זאת שמעכבת לי את זה כמה שיותר כי היא יודעת שהציפייה משגעת אותי, הסיפוק שלה חשוב יותר משלי, התענוג שלה קודם לשלי והיא מלכה אמיתית בעיניי.

היא יכולה לדרוש ממני כל דבר ואני אציית ועוד אבקש עוד. לפעמים היא דורשת שנעשה שימוש עם צעצועי מין ואני כמובן מבצע מייד את הפקודות שלה

 

סשן שליטה בינינו יכול להיות בכל מקום והטובים ביותר קורים במקומות הכי לא צפויים. כשאני מפשל היא מענישה אותי בעונשים מאוד יצירתיים, כמו ללבוש חגורת צניעות למשרד כשהיא יודעת שיש לי ישיבות חשובות, או כשהיא משתמשת בפלאגים אנאלים שיש לנו כי היא יודעת איך אני נראה כשאני מסתובב בבית ומבשל כשתקוע לי פלאג עם זנב של שועל.

גם שם אסור לי לגמור עד שאני מקבל פקודה וזה בדרך כלל רק אחרי שאני נענש מספיק על השטויות שעשיתי כשלא הקשבתי לה. 

חנות סקס סופרטוייס מציעה את המגוון הגדול בישראל של אביזרי סאדו ומוצרי מין לכל טעם ובכל סגנון