סאדו – יש אנשים שרק המחשבה על משחקי שליטה בין הסדינים (ומחוץ להם) מעלה בהם חיוך מתגרה ואם גם אתם חשים כך ומגלים עניין במשחקים השונים שיכולים להיות: השפלות באמצעות הכאה עם שוט כאשר בן הזוג השולט מכה את בן הזוג הנשלט, השתנות, משחקי טמפרטורה שעשויים להגיע גם לכיבוי סיגריות על העור ושימוש בשעוות, מעיכות ואפשרויות נוספות - המאמר הזה בשבילכם.

איך להיכנס לעולם הסאדו?

חשוב שתתחילו להיכנס לעולם הייחודי רק לאחר שדיברתם והסכמתם על כך ורק לאחר שהכרתם את החוקים. החוקים קובעים כי המשחק חייב להתבצע בהסכמה ובהתאם לגבולות שלכם שצריכים גם הם להיות ברורים ומוסכמים מראש ושאם אחד מכם מעוניין להפסיק הוא אומר את מילת הביטחון או עושה את תנועת הביטחון (אותן יש לקבוע מראש) וברגע בו הדבר מתבצע יש להפסיק מיד. כמו כן, יש לקבוע מראש את זמן השליטה וכמובן – להתחיל לאט ובזהירות כדי שלא לגרום לזעזוע או חרדה של אחד מכם או של שניכם.

כעת – כפי שהבטחנו בכותרת - נציג בפניכם את שלושת אביזרי הסאדו שמתאימים למתחילים.

שלושה אביזרי סאדו למתחילים

1.שוט – קשה לחשוב אל סאדו שמתבצע ללא שוט וניתן למצוא מגוון סוגי שוטים אך מכיוון שאתם מתחילים נמליץ לכם לבחור בשוטים רכים יותר כמו למשל: שוט בצורת לב שנראה פחות מאיים שצידו האחד מכיל מרקם פרוותי וצידו האחר דמוי עור, שוט שמאפשר גם דגדוג וגם יכול לגרום לכאב, מיני שוט ומגוון שוטים נוספים שפחות מכאיבים משוט מעור שממש מאלף את הנשלט או שוט שרשרת שעשוי מברזל.

2. כיסוי עיניים – כיסוי העיניים אינו מאיים כלל והוא יוצר מסתוריות רבה משום שהוא מאפשר לצד שמכסה את העיניים להתרכז בחושים אחרים ולהיות מודע יותר למגע, לריחות ולקולות.

3. אזיקים – תוכלו למצוא מגוון סוגים של אזיקים שעשויים מחומרים שונים וקיימים בגדלים, בצבעים וסוגים רבים – כך שתוכלו לרכוש אזיקי מיטה, אזיקים לידיים, אזיקים לרגליים, אזיקים עם פרווה ועוד שפע אפשרויות. חשוב מאוד לבחור אזיקים שעשויים מחומרים איכותיים ולא אזיקים ממתכת שעלולים לגרום לסימנים. כמו כן, לא רצוי להשתמש באזיקי צעצוע או באזיקים שהגיעו מסין משום שהם לא איכותיים ועלולים להישבר ולהיתקע (ממש לא רצוי ואף עשוי להביך).

אזהרות נוספות לפני שמתחילים

נחזור ונאמר שחשוב להתחיל בקטן ובמידה ותרצו – לעלות שלב. כמו כן, יש להקפיד להתרחק מהצוואר – קשירות צוואר או כל פעולה שעלולה לפגוע בזרימת כלי הדם בצוואר שמובילים אל המוח עלולות לחנוק. נוסף על כך, אין לבצע שום פעולה שעלולה לעצור את זרימת הדם במקומות אחרים.

 עם כל הרצון להיסחף, לשכוח מהעולם ולהיכנס לדמות יש לזכור שזה בסך הכל משחק ושיש לשמור על האדם שנמצא אתכם. בהצלחה!

אביזרי סאדו וצעצועי מין אחרים תוכלו למצוא ברשת חנויות סקס סופר טויס - הרשת המקצועית בישראל למימכר מוצרי סקס.