"מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?"

בוקר. השעון מצלצל, האור חודר דרך החלון והעיניים נפקחות בעצלתיים. ככל הנראה הדבר הראשון שעובר לכם בראש הוא מחשבה על הישיבה שנקבעה לעוד שעתיים, העוגה שיש להכין לקראת האירוע בערב או סתם שאתם ממש חייבים לשירותים או זקוקים לקפה. אם אתם צריכים לשירותים אין בעיה – תצאו אבל תחזרו מהר כי יש לנו משהו חשוב לומר לכם.

אז ככה - דווקא שעות הבוקר הן שעות טובות לקיום יחסי מין וכדי להוכיח לכם שאנחנו צודקים הכנו 5 סיבות מפורטות מדוע כדאי להשקיע קצת לפני שמתחילים להתארגן ולצאת מהבית לעבר יום חדש.

למה שווה לכם להשקיע עוד קצת זמן בין הסדינים (ולא בנמנום)

אז למה באמת כדאי לכם להפסיק לנמנם, להתמתח מעט ולהתחיל לעשות אהבה בבוקר?

1. מרגישים ביחד מהרגע שפוקחים את העיניים – טוב נו לא צריך להגזים, אפשר ואף מומלץ ללכת לצחצח שיניים ואחר כך לחזור למיטה. במהלך קיום יחסי מין משתחרר הורמון האוקסיטוצין, ההורמון יוצר חיבור בין בני זוג ויגרום לכם להרגיש מחוברים יותר למשך כל שעות היום.

2. משפר את המראה – מכירים את זה שבסרטים החברות של הבחורה שבדיוק עשתה סקס מביטות בה ושואלות אותה למה היא נראית כל כך מאושרת? אז זהו, שיש לזה סיבה. במהלך קיום יחסי מין משתחררים חומרים כימיים שמשפיעים על המראה החיצוני וגורמים לעור להיראות בריא ורך, לשיער לזהור ולעיניים לנצנץ.

3. לנצל את הזיקפה – כידוע איבר מינם של הגברים מתעורר לפניהם. לפי מחקרים שבוצעו בנושא הסיבה להופעת זיקפת הבוקר קשורה לשנת החלום, שלב זה שנקרא בשם: REM מתרחש לאחר שעה וחצי של שינה, אז הגוף מתעורר באופן חלקי ולאחר מכן שוקע בשינה עמוקה שנמשכת כ- 17 דקות בממוצע. במהלך אותן דקות נעים גלגלי העיניים במהירות, האדם חולם והשרירים נרפים. במהלך שנת החלום פועלים הגלים במוח כמעט כמו שהם פועלים כשהאדם ער ובעוד הנשימה והדופק מהירים הגוף משותק ומגיעה לה הזיקפה המדוברת, ואם כבר יש זיקפה מוכנה וידועה מראש – למה לא לנצל אותה?

4. חיוך על הבוקר – בעוד הקולגה שלכם מספר לכם שהוא הספיק להוציא את הכלב, להכין סנדוויץ' מיוחד (עם גבינה ולא שוקולד) לילד שלו ולשוחח עמוקות עם השכן בנושאים פילוסופיים – הספק מרשים לכל הדעות, אתם תחייכו לעצמכם כי הספקתם לא מעט הבוקר, החיוך יהפוך את היום שלכם להרבה יותר נעים, בין היתר כי הסביבה נוהגת לקלוט מצב רוח טוב ולהגיב כלפיו באותן אנרגיות חיוביות.

5. הפחתת לחץ - מחקרים שבדקו את הקשר בין קיום יחסי מין ובין לחץ מצאו כי הסקס מסייע לאנשים להתמודד הרבה יותר טוב עם לחצים. הפחתת הלחצים קשורה למגע הגופני. כמו כן, מפחיתים יחסי המין את הרמה של הקורטיזול שמופרש במהלך מצבי לחץ.

אולי יעניינו אתכם המוצרים הבאים:

אז מה אתם מחכים? נצלו את הבוקר והתחילו את היום ברגל ימין!