כן, זה מתסכל אבל אתה לא לבד. לפי המחקרים אחוז הגברים שסובלים משפיכה מוקדמת מגיע ל- 20%-40%. הסיבות לשפיכה המהירה עשויות להיות רגישות יתר, מיעוט בקיום יחסי מין, הרגל (יש גברים שרגילים לגמור מהר מאוננות), תורשה ואף סיבות פסיכולוגיות או מחסור בסרוטנין. השפיכה המהירה גורמת לגברים לחוש תסכול והיא פוגעת בביטחון העצמי שלהם ובזוגיות אך יש לה פתרונות.

זה ממש מטריד אותי. איך לפתור את הבעיה?

אם אתה רוצה לשנות את המצב וליהנות מיחסי מין שאורכים יותר זמן תוכל לבצע טיפולים וללמוד טכניקות שיסייעו לך להחזיק מעמד למשך זמן רב יותר. כמו כן, תוכל להשתמש בקונדום. אם היית גר באירופה יכולנו להציע לך להשתמש בכדור שנקרא בשם דאפוקסיטין  - כדור שדוחה את השפיכה, אך בארץ לא ניתן לרכוש אותו. אפשרות אחרת ולא רעה כלל תהיה להשתמש בספריי השהייה.

ספרי השהייה הוא תכשיר מוצלח שפועל במהירות ומסייע להארכת הזמן של קיום יחסי המין. בין מגוון הסוגים של ספריי ההשהייה תוכל למצוא: ספריי בשם MiniLove, ספריי השהייה בשם 58000 Strond delay Spray, ספריי השהייה MACA, ספריי השהיה פוליגון ועוד מגוון אפשרויות יעילות שניתן לרכוש באופן דיסקרטי ובטוח בחנויות סקס ואף לקבל משלוח דיסקרטי עד הבית.

יתרונותיו של ספריי ההשהייה

באמצעות ספריי השהייה איכותי תוכל להאריך את משך הסקס, לענג את בת זוגך ולשפר את ביטחונך העצמי במהירות. גם המחיר של הספריי אינו יקר - ברוב המקרים יעלה הספריי כ- 150 ₪ בממוצע. הספריי יגרום לך לגמור לאט יותר -  לפחות בכמה דקות וכידוע לך – כל דקה חשובה.

כדי ליהנות מהיתרונות של הספריי יש לבחור אותו בצורה נכונה, כדי לעשות זאת מומלץ לקבל חוות דעת מחברים, אם אתה לא רוצה לשתף חברים תוכל לגלוש באתרים ובפורומים ולהתרשם מהתגובות.

אולי גם יעניין אתכם: טיפות חשק

איך להשתמש בספריי השהייה?

מאוד קל להשתמש בספריי, כל מה שצריך לעשות זה לרסס אותו על האצבע ולמרוח אותו סביב הכיפה. יש לבצע את המריחה כ-20 דקות לפני שמקיימים יחסי מין. אם לא תרגיש שהספריי עובד תוכל לרסס שוב לאורך הוריד ומתחת לכיפה. אם אתם מקיימים מין אוראלי רצוי שתמתין כחצי שעה לפני האקט ושתנגב את המקום באמצעות מים וסבון או באמצעות מגבון – הרי אתה לא רוצה לגרום לאלחוש השפתיים של בת זוגך. לאחר השימוש אכסן את ספריי ההשהייה במקום מוצל.

קצת אקטיביות – כלומר - רכישת ספריי השהייה בהקדם תוכל למנוע את השפיכה המהירה, למנוע את החרדות שעלולות לגדול עם חלוף הזמן ולאפשר לך לספק את בת הזוג בצורה טובה יותר. השימוש בספריי השהייה יתרום לקשר שלכם ויחזק אותו – והרי זה הדבר החשוב ביותר.