מרוב התרגשות אתה בקושי מצליח לדבר והכי גרוע- אתה יודע שאין סיכוי שתצליח להחזיק מעמד והתוצאה תהיה כל כך מביכה שאפילו לא תצליח לצלצל אליה מחר. כל השנים האלו, כל הפנטזיות הולכות להתנפץ לך בפרצוף, אתה מדמיין אותה מספרת את זה לכל החברות שלה. זהו, זה הסוף שלך. לא תשכב עם אף אחד יותר לעולם.

מה זה שפיכה מוקדמת? מה עשויות להיות הסיבות לשפיכה המוקדמת?

שפיכה מוקדמת היא תופעה נפוצה ומאכזבת שמתרחשת בעיקר בגילאים 19-30. גברים שסובלים משפיכה מוקדמת לא מצליחים להחזיק מעמד ולשלוט על עוררות ברמה גבוהה- כך שהם עוברים ממצב בו הם לא מעוררים ישירות לאורגזמה- והתוצאה- בת זוג חמוצת פנים ואגו שבור.

ספריי השהייה

השאלה הנשאלת היא למה זה קורה? והתשובה היא שיש כמה סיבות אפשריות- הסיבה יכולה להיות פיסיולוגית, תורשתית, רגשית או כתוצאה מהרגל, סוכרת, טיפולי כימותרפיה, התרגשות רבה, חוסר מודעות בנוגע לתחושה באיבר המין ועוד. כמו כן, יכול להיות שהסיבה לתופעה היא פסיכולוגית (גבר שעבר תקיפה מינית או טראומה אחרת), יכול להיות שהגבר נמצא קשר מורכב עם בת הזוג ועוד. ניתן לפתור את הבעיה בדרכים שונות- כמו למשל להשתמש בויאגרה אך לתרופה יש סיכונים מסוימים והיא לא מתאימה לכולם. פתרון יעיל אחר יכול להיות שימוש בספרי השהייה.

ספריי השהיה- איך הוא עובד ואיך משתמשים בו?

ספרי השהייה יכול לפתור את בעיית השפיכה המוקדמת משום שהוא חומר מאלחש שמעכב את השפיכה, כתוצאה מכך יכול הגבר לגמור לאט יותר וליהנות מהאקט לזמן ממושך. הספריי מומלץ גם על ידי רופאים משום שהוא בטוח וקל לשימוש. כ- 20 דקות לפני האקט המיני יש לרסס את הספריי על האצבע ולמרוח אותו מסביב לכיפה של איבר המין, כדי לשפר את ההשפעה יש לרסס פעם נוספת מתחת לכיפה ולאורכו של הווריד. במידה ובני הזוג מבצעים מין אורלי רצוי להמתין כחצי שעה ולנגב את הריסוס עם סבון ומים. בנוגע למחיר- ספריי האלחוש אינו יקר ועולה כ- 150 ₪ בממוצע.

איך לבחור את הספריי?

מבחר סוגי הספריי עשוי לבלבל שכן לכל ספריי יש מרכיבים שונים מלאחר. כדי ללכת על בטוח רצוי לבחור בספריי עדין ששייך לחברה מוכרת, במידה והספריי העדין לא יסייע יש לעבור לספריי חזק יותר. את הספריי ניתן למצוא בחנויות של אביזרי מין. כדי לבצע את הבחירות הנכונות מומלץ להתייעץ עם המוכר ולגלוש בפורומים שעוסקים בתחום. במידה ומעוניינים לרכוש את הספריי באופן דיסקרטי ניתן לרכוש אותו בחנויות מקוונות ששייכות לחברות של צעצועי מין.

שיהיה בהצלחה!