אחת הטעויות הגדולות של חלק מהגברים היא שהם משקיעים במשחק המקדים דקה לכל היותר כאשר המטרה היא לגרום לאשה להירטב מעט כדי שיהיה ניתן להגיע למנה העיקרית. טעות זו הינה קשה מאוד ואם מדובר בסטוץ סביר להניח שאותו הגבר לא יזכה לביקור נוסף. הסיבות לכישלון הן שדקה אינה נחשבת למשחק מקדים, היא אינה בונה את הלהט, אינה מספיקה לעורר התרגשות, אינה יוצרת תחושת אינטימיות וגורמת לאשה להרגיש שמזלזלים בה. כן. ממש כך. כמובן שגם אביזרי מין יכולים לשחק תפקיד מרכזי במשחק המקדים.

להלן עוד כמה מדריכים שיכולים לעזור לכם בנושא:

לאחר שהסברנו את הנושא נעבור לשלב הבא ונצא מהנחה שהבנתם שחשוב להשקיע במשחק המקדים. כעת נגלה לכם ולכן איך ניתן לשדרג את החוויה כך ששני הצדדים ייהנו.

להלן 10 דרכים לשיפור המשחק המקדים

5 דרכים שיגרמו לו ליהנות מהמשחק המקדים:

1. מבט – הסירי את בגדייך ותני לו להסתכל עלייך וליהנות מהמראה שלך. היי בטוחה בעצמך ובגופך, אשה שמרגישה בנוח עם גופה הופכת להיות מושכת עוד יותר.

2. אני כאן אבל אסור לך לגעת – התפשטי והתחילי ללטף אותו ולגעת בו אך אל תתני לו לגעת בך. תהיי בטוחה שזה ישגע אותו, אבל בקטע טוב.

3. גרי את ראש הפין ומגוון אזורים נוספים – גירוי של האזור יגרום לבן הזוג להתרגש וליהנות. נוסף על כך ובאותו הזמן תוכלי ללטף אותו במקומות נוספים -  תוכלי לעסות אותו באיטיות אך בכוח, ללקק את תנוכי אוזניו, לנשום על בטנו ועוד.

4. לשתות לפני – הכוונה כאן אינה לאלכוהול כי אם למים. קחי לגימה לפני שתתחילי לרדת לו, שפתיים רטובות יעשו את כל ההבדל.

5. לא לקפח את האשכים – אל תזניחי את האשכים -  ליקוקים, נשיקות ונשיפות עדינות יעניקו להם את היחס ההולם.

5 דרכים שיגרמו לה ליהנות מהמשחק המקדים:

1.גרום לה להרגיש הכי טוב שאפשר – נשים מעוניינות במין כשהן מרגישות מחוזרות ולכן לא צריך לחכות עד שנכנסים למיטה. מבטים חמים, נשיקות במהלך היום וחיבוק אוהב יקרבו ביניכם ויגרמו לה להרגיש אהובה במשך כל היום והלילה.

 

2. תן לה מחמאות – הבט על בת זוגך ותן לה מחמאות. משפטים כמו: "איזו סקסית את", "יפיפייה", "את לא יודעת כמה אני נמשך אלייך" וכו' יגרמו לבת הזוג להרגיש טוב עם עצמה ולהיכנס לעניינים.

3. מין אוראלי – לא כולם יודעים זאת, אך לא מעט גברים מעדיפים שלא להעניק לבנות הזוג מין אוראלי מפני שהם מרגישים שהאזור לא נקי. במידה ובת הזוג כן שומרת על היגיינה אין שום סיבה למנוע ממנה את ההנאה. רוב הנשים נהנות מאוד ממין אוראלי ויכולות להגיע לאורגזמה באמצעותו (הסיבה לכך היא שהגירוי מתבצע באזור של הדגדגן). כאשר תרד לבת הזוג הימנע ממגע עם הזיפים והיזהר שלא לנשוך את האזור הרגיש, מגע עדין על הדגדגן ועל השפתיים הפנימיות והקשבה לגוף של בת הזוג יעשו את העבודה.

4. עיסוי ארוטי – עיסוי ארוטי ישיג שתי מטרות – גם יעורר את בת הזוג מבחינה מינית וגם ישפר את מצבה הרגשי. הכן מראש שמן ריחני.

איך זה מתבצע?

*על בת הזוג לשכב על הבטן כאשר סדין מכסה את גופה.

*בכל שלב חשוף חלק אחר בגוף ועסה אותו – החל בקצוות הגוף כך שתגיע רק בסוף לאברי המין, הדבר יעצים את המתח ויזרים את הדם לאזורים הנכונים. התחל בכתפיים ובצוואר, עבור לרגליים, המשך לכפות הרגליים, עבור למפשעה ולפנים הרגליים ורק לאחר מכן, כשתרגיש שבת הזוג מוכנה עסה את הישבן ואת אברי המין – את הדגדגן, ושפתי הפות. (כמובן שהעיסוי מתאים גם לגבר, במקרה זה יש להתמקד באזור של פי הטבעת והביצים ואיבר המין).

*עסה את חלקי הגוף באופן מעגלי.

5. אל תפחד מצעצועי מין – חלק מהגברים מפחדים מכוחם של צעצועי המין וחבל. שימוש בצעצועי מין יוכל להוסיף רבות למשחק המקדים ויראה לבת הזוג שאכפת לך מההנאה שלה.

שיהיה בהצלחה!