החברה שלכן מתחתנת? אין ספק שזו סיבה למסיבה ושהגיע הזמן לאסוף את כל החברות וליהנות מזמן איכות, זמן בו "תיפרדו" מחברתכן הרווקה ותזכו לקבל בחזרה חברה נשואה. כאשר מארגנים מסיבת רווקות חשוב לבחור מקום, לקבוע שעה שתהיה נוחה לכולן, לדאוג לדרך ההגעה כך שכולן יוכלו להגיע, להחליט איך יתבצע התשלום ועוד.

לאחר שתחליטו היכן ברצונכן לחגוג ותערכו הזמנה תוכלו לבחור את הקישוטים. תוכלו לקשט את מקום האירוע באמצעות מגוון מוצרים מצחיקים – תוכלו להוסיף למשקאות קשים בצורת ציצי, תוכלו לרכוש מזלגות בצורת בולבול, תוכלו לרכוש סרטים למסיבת רווקות, תוכלו לקנות שרשרת בולבולים, בלוני בולבול, שרשרת דגלים בולבול ועוד. כל המוצרים הצבעוניים והמשעשעים הללו ייצרו אווירה שמחה ומשוחררת – והרי בדיוק לשם כך התכנסתן.

רעיונות למסיבה

את המסיבה אפשר לחגוג במגוון דרכים – אפשר לחגוג עם קריוקי, אפשר לשכור יאכטה מפוארת (רק חשוב לבדוק שהחברה ושאר המשתתפות לא סובלות ממחלת ים), אפשר לשכור לופט, קומת גג עם בריכה וג'קוזי, תוכלו להזמין מקום בספא, אפשר להזמין סדנאות שונות כמו למשל: סדנת נורמולוגיה, סדנת קוקטיילים או סדנה עם סקסולוגית ועוד.

סדנה עם סקסולוגית? עכשיו? בגיל 30?

כן. מה יש? במידה ותזמינו סדנה עם סקסולוגית תוכלו לרכוש ידע רב בנוגע לסקס כך שגם אם אתן חושבות שאתן כבר יודעות הכל ושאין מה לחדש לכן תופתעו לגלות שגם נשים שצברו ניסיון יכולות להעשיר את הידע בנושא. בסדנה תוכלו לשאול את כל השאלות שמעניינות או מביכות אתכן, ייתכן שהסקסולוגית תגיע עם אביזרי מין, תעודד אתכן לחלוק פנטזיות, תצחיק אתכן עם משחקים, תלמד אתכן איך לגוון את חיי המין ועוד.

מתנות למסיבת רווקות

רכישת המתנה למסיבת הרווקות עשויה לגרום לבלבול, בעיקרון כדאי לקנות משהו שחברתכן לא הייתה קונה לעצמה. מכיוון שנשים רבות מעוניינות לרכוש אביזרי מין אך חשות מבוכה ייתכן שאביזר מין יוכל להיות מתנה מצוינת. מעבר לכך, תוכלו להיות בטוחות שהחברה שלכן לא תקבל מתנה שכזו מאנשים אחרים (וטוב שכך). בין מגוון צעצועי המין האיכותיים תוכלו לרכוש רוקט פוקט או טבעות רטט שיוסיפו עניין נוסף ליחסי המין, תוכלו לרכוש ויברטור מדליק ועוד. נוסף על צעצועי המין תוכלו לרכוש ביגוד סקסי כמו למשל: ביריות בצבע שחור, לבן וכו', בייבי דול סקסי, חוטיני ועוד או מתנות אחרות כמו למשל: לבבות מרשמלו באריזה יפה, קרמים ריחניים, מצעים יפים, תכשיט עדין ועוד.

עם קצת מחשבה ותכנון יכולה מסיבת הרווקות להיות נפלאה ולהשאיר זיכרון נעים של כל החברות ביחד. חשוב לציין שגם את – חוגגת האירוע יכולה לארגן לעצמך את מסיבת הרווקות ולבצע את כל הבחירות שמתאימות לך.

שיהיה הרבה מזל טוב!