להיות בקשר טוב עם ההורים, לשתף אותם ברחשי ליבכם ולהיות חברים טובים שלהם זה אחלה ויופי. אבל מה קורה כשמאורסת טריה מזמינה חשפן למסיבת רווקות שגם אמא שלה נמצאת בה? או כשגבר בשנות ה-30 לחייו הולך עם אמא שלו לחנות לאביזרי מין?

 

ישנם אנשים שהם פתוחים מינית עם ההורים שלהם באופן שבואו נודה בזה - מגעיל את חלקנו. האם אנחנו מפסידים משהו? האם הם סתם דפוקים בראש ואנחנו בסדר גמור? קראו את הראיונות הבאים ושפטו בעצמכם.

 

מסיבת רווקת עם חשפן ועם אמא

 

טל (27) היא מאורסת טריה וכפי הנהוג בחברה היא וחברותיה אירגנו מסיבת רווקות פרועה עם חשפן. אה, וגם אמא שלה הייתה שם.

 

את ידעת שיהיה חשפן?

 

"כן, זה היה ברור. אין מצב שהייתי עושה מסיבת רווקות בלי חשפן סקסי שיעשה לי ריקוד אישי. זה כל הכיף. זה והאלכוהול".

 

אוקיי. אז איך הרגשת כשהחשפן נצמד אליך כשאמא שלך מסתכלת?

 

"זה ממש לא הוריד מההנאה שלי. זה משהו טבעי סך הכל. מה, אמא שלי לא יודעת שאני עושה סקס ושאני נמשכת לגברים? בטח שהיא יודעת. היא גם אישה. אמנם מבוגרת ממני, אבל גם היא עושה סקס. יודעת מה? לפי מיטב זיכרוני החשפן גם עשה לה ריקוד אישי. בכיף, שתהנה".

 

לא הפריע לך שאותו גבר שגירה אותך לפני שניה מגרה עכשיו את אמא שלך?

 

"זה לא ששכבנו איתו, זה היה מעודן יחסית. כמובן שאני לא אעשה שלישייה עם אמא שלי, זה באמת מוגזם, אבל אין שום דבר רע בחשפן שרוקד על שתינו".

 

תמיד הייתן פתוחות מינית?

 

"בהחלט. ידעתי על סקס כבר מגיל צעיר יחסית. אמא שלי סיפרה לי הכל. אף-פעם לא הייתי תמימה. גם כשהתחלתי לקיים יחסי-מין התייעצתי עם אמא שלי לפני והיא הכינה אותי לקראת זה. היא נתנה לי טיפים, המליצה לי לאונן לפני ולהתאמן עם אביזרי מין כדי שאכיר את גופי טוב יותר. היא קנתה לי את הרוקט פוקט הראשון שלי.

 

רוב החברות שלי בזמנו סיפרו שהפעם הראשונה שלהן לא הייתה משהו בלשון המעטה. אני יכולה להגיד בלב שלם שהפעם הראשונה שלי הייתה מדהימה ושזה בזכות אמא שלי שהדריכה אותי. יחסי-מין זה דבר שצריך ללמוד ולי הייתה מורה מצויינת. מעולם לא סבלתי מקושי להגיע לאורגזמה או כל קושי אחר במיטה".

 

 

 

בחנות סקס עם אמא

 

גברי (32) הוא רווק מאיזור המרכז שמרגיש מספיק פתוח מינית עם אמא שלו בשביל ללכת איתה יד ביד לחנות לאביזרי מין

 

אפשר לשאול מה קניתם?

 

"כל פעם משהו אחר. הלכנו הרבה יותר מפעם אחת ולפעמים קורה שהיא הולכת לבדה ומביאה לי הפתעות. אני חושב שהדבר הראשון שקנינו היה ויברטור בשביל החברה שלי בזמנו. רציתי להפתיע אותה והייתי צריך אישה חכמה ומנוסה כמו אמא שלי שתעזור לי לבחור משהו שהחברה שלי תאהב.

 

בפעמים אחרות, כשהייתי פתוח יותר להתנסויות חדשות עם בת זוגי, קנינו גם אביזרי מין אנאליים שאמא שלי המליצה עליהם ואחרי שנפרדתי מהחברה אמא שלי הפתיעה אותי עם מאונן לגבר".

 

ואיפה אבא בסיפור?

 

"אבא שלי מודע לזה. הוא גם חשב בתחילה שזה לא יאה שאמא שלי תדבר איתי על זה, אבל בסוף הוא התרגל. אם תשאלי אותי, הוא קינא קצת. בכל הפעמים שהוא ניסה לתפוס את מקום המחנך המיני, הוא לא חידש לי כלום. אמא שלי באמת מומחית והיא יודעת הכל על גוף האישה ואיך לענג אישה. אני בספק אם אבא שלי יודע למצוא את הדגדגן".

 

ואיך בנות הזוג שלך מגיבות על זה?

 

"התגובות משתנות מאחת לאחרת. הייתה לי חברה שמאד העריכה את הקשר הפתוח שלי עם אמא שלי. היא אפילו הייתה מתייעצת איתה ומספרת לה על הסקס שלנו.

 

לעומת זאת, יצאתי פעם מישהי אחרת שדאגה להזכיר בפני שזה דוחה וכל פעם שדיברתי על אמא שלי בהקשר לסקס היא אמרה לי שהיא לא רוצה לשמוע. היא אמרה שזה גורם לה לחשוב על ההורים שלה בזמן שאנחנו מקיימים יחסי מין ושזה מוריד לה".

 

אתה תהיה פתוח מינית עם הילדים שלך?

 

"אני מקווה מאד שכן. תלוי בהם, אני לא אכריח אותם. אני יכול להגיד מהניסיון שלי שאמא שלי עזרה לי להיות טוב יותר במיטה. אם אני אוכל לעזור לילדים שלי, אז למה לא?"