מי לא רוצה לחזור לגיל 16? כלומר, לא ממש לגיל 16 עם כל ההתבכיינות, ההורמונים והחצ'קונים. פשוט רק שתהיה לנו טוטה מהודקת כמו שהייתה לנו פעם.

 

מה לעשות, השנים מרחיבות את האיזור וההנאה פוחתת. אז במקום ללכת למנתח שיפלוש לאיזור הכי אינטימי שלך ויחתוך אותו, יש חלופה הרבה יותר טובה - ביצי קגל.

 

הכירו את יסמין, נטע ונופר - שלושתם משתמשות בביצי קגל להצרת הנרתיק והתוצאות מדברות בעד עצמן. לא, הן לא הביאו לנו תמונת לפני-אחרי, אבל הן הסכימו לשבת ולספר לנו על התהליך שהן עברו ואנחנו תיעדנו בשבילכם הכל

 

רכשה ביצי קגל בשביל שהבעל יפסיק לנדנד עם אנאלי

 

יסמין בת 37, אחרי לידה אחת, והתחיל להימאס לה שבעלה מנדנד לה על אנאלי. מאז שיש לה ביצי קגל - הוא הפסיק לנדנד.

 

מה, רק בגלל שיפסיק להציק עם האנאלי?

 

"זו הייתה אחת הסיבות. הסיבה הראשונה היא ההנאה שלי ותחושת הנשיות שלי. הוא מנג'ס לי גם על דברים אחרים, מה את חושבת? עשיתי את זה בעיקר בשביל עצמי. מה שמצחיק זה שדווקא לאחרונה נפתחתי לאנאלי, אבל הוא כבר פחות רוצה. פתאום הוא אומר לי: 'למה לנסוע על המדרכה כשיש כביש?'"

 

כמה זמן זה לקח?

 

"לא יותר מדי למיטב זכרוני. אבל גם הייתי מסתובבת עם ביצי הקגל הרבה. ימים שלמים הייתי הולכת איתם לעבודה כשהם בתוכי ובערב הייתי עושה איתם תרגילים בערב. לא משהו קשה, פשוט כיווצים ושחרורים שזה בערך התרגיל היחידי שאפשר לעשות".

 

יש משהו מהנה בלהסתובב איתן כל היום או שזה ספורט?

 

"לגמרי הנאה. ברור. היו אולי ימים שזה לא התאים לי, אבל ברוב הפעמים זה שם אותך במצב של גירוי שנמשך כל היום וכשאת חוזרת הביתה אי-אפשר לוותר על מין, לא יקרה. אני כן יכולה להגיד בוודאות שתדירות המין שלי עלתה מאז שאני עם ביצי קיגל".

 

נופר לא ידעה בכלל מה היא רכשה, אבל זו היתה קניה מאד משתלמת בשבילה

 

נופר, בת כ-40 (ולא הסכימה לחשוף את גילה המדוייק) קנתה ליום הולדתה האחרון ביצי קגל כשביקרה בחנות מין. לא היה לה מושג שהן משמשות גם לחיזוק שרירי הנרתיק והצרתם.

 

אז קנית בשביל ההנאה המינית?

 

"כן. ראיתי בחנות המין 2 ביצים מחוברות אחת לשניה עם חוט והייתי סקרנית. לא רציתי ויברטור או דילדו. רציתי משהו שונה.משהו מיוחד. ישר רכשתי בלי לשאול יותר מדי שאלות".

 

ואיך היה הניסיון הראשון?

 

"אני מודה שבהתחלה, כששיחקתי עם זה לבד, לא הבנתי ואפילו התחרטתי שקניתי את זה. זה כן הוסיף עניין במשחק המקדים עם בעלי. הוא החדיר לי את ביצי הקגל בזמן שהוא פינק אותי וזה הגביר מאד את התחושה והאורגזמה עצמה. בהתחלה בקצת, וכל שהשתמשנו יותר האורגזמה שלי עלתה שלב.

 

עוד דבר - למי שאוהבת חדירה כפולה זה מוצר מבריק. לא גדול מדי, לא מפריע בשום צורה ומאפשר חדירה נוחה".

 

אז מתי התחיל כל העניין של הצרת הנרתיק?

 

"פשוט קראתי על ביצי קיגל, כי הייתה לי הרגשה שיש משהו שאני מפספסת וצדקתי. קראתי על תרגילים עם הביצה, איך להשתמש בה. לא ידעתי שאני יכולה להסתובב איתה בכיף כל היום.

 

חשוב לי לציין שלמזלי לקחתי ביצת קגל שמתאימה למתחילות. כלומר לא כבדה מדי ולא עם שלושה כדורים. עדיף בהתחלה משהו במשקל נמוך עם כדור אחד או שניים, לא יותר. בהמשך התקדמתי כמובן לביצי קגל ממתכת".

 

ואת רואה הבדל משמעותי?

 

"קשה לי להגיד כי זה היה הדרגתי, אבל בוודאות יש שינוי. גם היחסים טובים יותר, נראה לי גם בגלל הצרת הנרתיק וגם בגלל האימון המיני שיש בביצת קגל. אפילו השפרצתי לאחרונה פעם ראשונה בחיי".

 

קיבלה המלצה מחברה ונהנית עד היום מהתוצאות

 

נטע, בת 53 שמעה מידידה על מוצר הפלא שנקרא ביצי קגל והחליטה לנסות בעצמה. התוצאות לא איחרו לבוא.

 

מה אותה ידידה סיפרה לך?

 

"היא אמרה לי שאני פשוט חייבת את זה לעצמי. שזה מחולל פלאים ומה לא. עכשיו, היא אחת שתמיד מגזימה ונורא דרמטית ובקיצור - מלאה בבולשיט. אז לא כזה האמנתי לה".

 

אז למה בכל זאת רכשת?

 

"כי זה לא יקר ועושים משלוח עד הבית. אחרת לא היית עושה את זה. ואני חייבת להגיד שבדיעבד הייתי מוכנה לשלם על זה גם פי 5. זה שווה כל שקל. הנרתיק שלי חזר כמה עשרות שנים אחורה בזמן".

 

כמה זמן זה לקח?

 

"לקח כמה חודשים טובים. אבל זה לא ספורט שאת מזיעה בו. זה באמת תהליך שאת נהנית ממנו כי זה באמת מגביר את החשק והפנטזיות. מעבר לזה שהנרתיק שלי צר וחזק יותר היום, גם האורגזמות שלי הרבה יותר טובות. לצערי כרגע אני גרושה וניזונה בעיקר ממין מזדמן, אבל את זה ביצי קגל לא יכולות לשנות".