כבר מאות שנים שנשים משתמשות בביצי קגל בשביל לחזק את שרירי הנרתיק והאגן. הקטנטנות האלו מגיעות במגוון של משקלים וגדלים כדי שתוכלי לכווץ ולהרפות שרירים בנרתיק בקלות ובנוחות.

 

עממה? ביצי קגל עושות הרבה יותר מלחזק את שרירי האגן שלך. למעשה, הן מוכרות יותר בזכות העונג המיני שהן מספקות. לא סתם קוראים להן גם ביצי אורגזמה, ביצי וונוס, ביצי גיישה, ביצי אהבה, ביצי עונג... והרשימה ממשיכה.

 

רגע, אבל יש סיכונים? איך בכלל להשתמש בהן לחיזוק שרירי האגן או להנאה מינית? איך לבחור את הביצה שמתאימה לך? כל התשובות ממש כאן.

דירוג:
80%
‏299.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

קודם כל: בטיחות

הסיכונים בשימוש באביזר המין הזה הם מאמץ יתר, כאב וחוסר נוחות. החדשות הטובות הן שאפשר להימנע מכך בקלות על-ידי שימוש בביצה בגודל והמשקל הנכונים וכמובן בטכניקה נכונה, על כך נפרט בהמשך.

 

הסיכונים לרוב תקפים אם את נמצאת במצבים הבאים:

-את בהריון או משתקמת מלידה.

-את סובלת מדלקת וכאבים הקשורים לאגן הירכיים.

-את מתאוששת מניתוח גניקולוגי.

-יש לך התקן תוך-רחמי.

 

אם אחד מהמצבים הנ"ל תקף לגבייך, מומלץ שתתייעצי עם רופא לפני השימוש.

מחיר רגיל ‏189.00 ₪ מחיר מבצע ‏129.00 ₪

כשאת הופכת להיות גורם העונג מספר 1 של עצמך...

לחץ כאן לפרטים נוספים

אז איך לבחור ביצת קגל שמתאימה לי?

אם מעולם לא ניסית ביצת קגל, התחילי עם ביצה במשקל נמוך שעשויה מפלסטיק או סיליקון רפואי (עדיף סיליקון). וודאי שלביצה יש חוט שבעזרתו תוכלי לשלוף את הביצה החוצה.

 

יש ביצי קיגל עם ביצה אחת, שתיים או שלוש כששתיים זה הסטנדרט. התחילי עם ביצה אחת או שתיים, לא יותר. ברגע שאת מאומנת ומרגישה בנוח, תוכלי להתקדם למשקלים כבדים יותר וחומרים אחרים כמו מתכת או זכוכית. וגם את זה צריך לעשות בהדרגה: כל פעם שינוי אחד.

 

הכנות

-שטפי את ידיייך עם סבון.

-שטפי את ביצי הקיגל עם מים חמימים וסבון ויבשי אותן עם מגבת נקייה.

-מרחי כמות נדיבה של חומר סיכה על בסיס מים על ביצת הקגל ובנרתיק.

 

 

עכשיו הכיף מתחיל

דירוג:
80%
‏299.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

-שכבי בפוזיציה שנוחה לך.

-החדירי את הביצה באיטיות.

-קודם החדירי את הכדור הראשון, וברגע שהוא יושב בפנים כמו שצריך החדירי את הכדור השני (במקרה שיש שניים, כמובן).

-החדירי לעומק שהכי נוח לך. אם יש לביצת הקגל חוט, הוא צריך להישאר בחוץ. וודאי שאכן זהו המצב.

-כווצי את שרירי הנרתיק בשביל לשמור את ביצת הקגל בפנים.

 

אם את מרגישה שביצת הקגל עומדת ליפול החוצה, דחפי אותה עמוק יותר. איך זה מרגיש בפנים? ובכן, התחושה משתנה מאישה לאישה, אך לרוב זו תחושה עדינה ומדגדגת המושפעת מתנועות הגוף כמו הליכה או התכופפות.

 

שימוש לחיזוק שרירי האגן

אם את רוצה לחזק את שרירי האגן, מומלץ שתעשי את הדבר הבא:

-בזמן שהביצה בתוכך, שכבי על הגב וכווצי את שרירי הנרתיק כך שאת לוחצת על ביצת הקגל ומרימה אותה מעלה.

-החזיקי את הביצה כך למשך 5 שניות ואז נוחי ל-5 שניות נוספות.

-חזרי על זה 5 פעמים ברציפות על-מנת להשלים סט אחד. את יכולה לעשות זאת עד 3 פעמים ביום.

‏129.00 ₪

רטטים עמוקים ששוטפים את גופך בהנאה.... כשהאקט המיני הוא לא רק חד ממדי, החוויה הופכת עשירה ועמוקה יותר. הודות לביצי הרטט, תוכלי לענג את הדגדגן וליהנות ממגוון תנוחות בהנאה מוגברת פי כמה ממה שהכרת עד היום...

לחץ כאן לפרטים נוספים

שימוש להנאה אישית

השימוש בביצי קגל שונה מהשימוש בשאר אביזרי המין. למרות שלהכניס ולהוציא את ביצת הקגל מהנרתיק כמו דילדו זו אופציה, את תגלי מהר מאד שיותר טוב להשאיר אותן בפנים. ביצי הקגל פשוט מעצימות את התחושות והעונג שלך תוך שאת מגרה איזורים נוספים בגוף.

 

בזמן שביצת הקגל בתוכך ואת מגרה את הדגדגן, חשוב שתכווצי את שרירי הנרתיק ותשחררי. פעולה זו שלעצמה תעצים את הגירוי.

את יכולה גם להוסיף לחוויה ויברטור. בזמן שאת מכווצת, העבירי את הויברטור על הדגדגן ועל שפתי הנרתיק.

 

להנאה עם בן הזוג

ביצי קגל מסייעות להגברת העונג בזמן יחסי-מין. קודם כל, את יכולה להחדיר את הביצה עוד לפני שאתם יוצאים לדייט או כחלק ממשחק מקדים ארוך. ככל שהביצה תישאר יותר זמן בפנים, כך את תהיי מגורה יותר והאורגזמה תהיה חזקה יותר. כמובן שאסור לשכוח לשלוף את הביצה החוצה לפני שהפרטנר שלך חודר לתוכך.

 

ביצי קגל מעולות גם לסקס אנאלי. החדירה האנאלית יכולה לדחוף את ביצת הקיגל שבתוך הנרתיק שלך לכיוון נקודת הג'י ולהעביר זרמים של עונג בגופך בעת החדירה. למרות שזה נשמע מפתה, אל תחדירי את ביצת הקגל לפי הטבעת. לשם כך יש צעצועי מין יעודיים כמו פלאג אנאלי או חרוזים אנאליים, אותם ניתן למצוא בחנות סקס.

 

לסיכום, לא סתם ביצי קגל קיימות כבר כל-כך הרבה שנים בעוד שאביזרי מין אחרים לא ניצחו את מבחן הזמן. לא רק שביצת קגל מחזקת את שרירי האגן וכך מונעת היחלשות שרירים ונפילת רחם, לא עלינו, היא גם מהווה תפקיד חשוב בהנאה המינית ושיפור חיי המין. לגירוי המתמשך או הנוסף שביצת הקגל מספקת יש תפקיד חשוב בשיפור האורגזמות וההנאה היא כולה שלך.