לפני הרבה שנים, בשנים שחורות ואפלות, חשבו שאוננות נשים היא יצר הרע ואיימו עליך שאם תאונני, וודאי תלכי ישר לגיהינום וינשרו לך הגבות ומה לא.

 

אז קודם כל, הכל בסדר, לא יקרה דבר רע אם תאונני, וודאי שלא לגבות שלך. להיפך, יקרו הרבה דברים טובים. מלבד העובדה הברורה שאוננות עושה ממש, אבל ממש נעים, יש לה הרבה יתרונות בריאותיים, פיזיים ונפשיים, שיעשו את החיים שלך הרבה יותר ניחוחים ומאושרים.

 

אז קדימה, הוציאי מהמגירה את כל צעצועי המין האהובים עליך, הישעני לאחור וגללי למטה.

 

זה עושה אותך מאושרת יותר

במהלך האוננות והאורגזמה משתחררים במוח שלנו אנדורפינים, דופאמין ואוקסיטוצין. נכון, זה נשמע כמו שמות של פוקימונים, אבל  למעשה מדובר בכימיקלים שגורמים לנו להרגיש בהיי טבעי ולהיות שמחות יותר. כן, כן, סקס לא סתם ממכר. בכל אופן, אין שום סיבה לרכוש סמים כשאת יכולה לייצר אותם בעצמך.

דירוג:
91%
מחיר רגיל ‏569.00 ₪ מחיר מבצע ‏449.00 ₪

מג'יק וונד אלחוטי. הוויברטור שמשגע את העולם עכשיו ללא כבלים וללא סירבול לחופש מיני מוחלט וללא הגבלות.

חזק ואמין במיוחד.

חגיגה לאוהבות האנאלי.

 

לחץ כאן לפרטים נוספים

אם יש לך פרטנר אז כמובן שאת יכולה לשחרר את הכימיקלים הנ"ל בעזרתו, אבל אם את סינגל ליידי, אין שום סיבה שתהיי גם בלי סקס וגם עצובה. חבל.

 

את תרגישי יותר בנוח עם הגוף שלך

הגוף שלך מחובר אליך ורוצה או לא – הוא ישאר איתך עד סוף חייך. בדיוק בגלל זה את צריכה להיות חברה שלו ולהיות נחמדה אליו. וכמו כל חבר טוב – את צריכה להכיר אותו, אחרת הוא סתם מכר.

 

האוננות תעזור לך לחקור את גופך ולדעת מה גורם לך להרגיש הכי טוב. היכרות יסודית עם הגוף שלך תעלה את הבטחון שלך במיטה כשאת עם הפרטנר. את תוכלי להגיד לו ולכוון אותו טוב יותר מה לעשות בשביל להביא אותך לשיאים שלא היית מגיעה אליהם אם לא היית בודקת בעצמך.

 

תנסי כמה סוגים של צעצועים – ויברטורים לגירוי נקודת הג'י, רוקט פוקט לגירוי חיצוני, ביצת רטט. בחנות מין את יכולה למצוא גם צעצועים שעובדים על יניקות ולא רק על רטט וזה רק על קצה המזלג. כל אביזר מין מביא איתו עונג אחר לחקור. אם לא תנסי – לא תדעי.

 

לילה טוב יותר

יש סיבה לכך שאחרי אורגזמה אנחנו מרגישות ישנוניות יותר: האורגזמה משחררת מתחים ומרפה את הגוף, מה שיגרום לך להירדם מהר יותר.

 

אנשים אכן נרדמים טוב יותר לאחר אוננות, לרוב עקב תחושת סיפוק ורוגע. למעשה, האוננות דומה (ומאד שונה) לקריאת ספר טוב לפני השינה – את מרגישה רגועה ומשוחררת יותר. ובואו נודה, אוננות עדיפה על הארי פוטר.

 

ואם את צריכה לקום ממש מוקדם ואת רוצה לישון עכשיו, אפשר לשלוף מאלץ אורגזמה שיעשה את העבודה טוב ומהר.

 

אוננות מקלה על כאבי מחזור

אם את סובלת מהתכווצויות רחם וכאבים בזמן המחזור, תנסי לאונן. זה יכול להקל על הכאבים שלך ולסייע עם ההתכווצויות. חשוב לציין שהמחקרים בנושא אינם חד-משמעיים, אבל בכל אופן אוננות אף-פעם לא הזיקה לאף-אחד.

 

כמובן שבזמן מחזור הרבה יעדיפו עינוג חיצוני של הדגדגן. רוקט פוקט לגירוי חזק של הדגדגן או מג'יק וונד עם ראש לגירוי חיצוני הם רק שתי דוגמאות קטנות מתוך שפע של אביזרי מין שיכולים לעשות את זה מצויין. מה גם, שלצעצועי מין לא צריך מרשם מהרופא.

 

את תרגישי מינית יותר, גם אם את לא עושה סקס

אם את בדיוק בהפוגה בין פרטנרים, עדיף שלא תמנעי מהגוף שלך גירוי מיני. לא רק שזה בריא לגוף שלך, זה גם ישים את המוח שלך במוד סקסי.

 

סקס ועוררות מינית מתחילים במוח. ככל שאת עושה יותר סקס – כך תרצי יותר סקס כי את תחשבי על סקס יותר. ולהיפך - אם במשך תקופה ארוכה את לא עושה סקס ואיבדת את החשק המיני שלך, ברוב המקרים, את גם תחשבי על סקס פחות.

 

אז תוציאי עכשיו את הויברטור האהוב עליך מהמגירה, ואם אין לך ויברטור, רוצי עכשיו לחנות הסקס הקרובה, ובבקשה, רכשי לך אחד.