קצת קשה לדמיין בחור דתי מתהלך ברחוב ומחליט בספונטניות או שלא בספונטניות להיכנס לחנות סקס, אפילו קשה לדמיין את אותו בחור יושב בביתו ומרים טלפון לחנות סקס באינטרנט. אך בניגוד לסברה הרווחת שהציבור הדתי אינו משתמש בצעצועי מין הפורומים מגלים לנו שלא מעטים מעלים שאלות בנוגע לשימוש באביזרי מין.

אחת השאלות שהופנתה אל הרב באחד הפורומים בדקה האם מותר לזוגות נשואים להשתמש באביזרים הנחשקים בעת קיום יחסי מין. תשובת הרב הייתה שמותר להשתמש באביזרי המין אך ורק באופן בו הבעל לא יוציא זרע לבטלה. עוד פסק הרב כי השימוש תלוי מאוד ברמה הרוחנית של בני הזוג ואם מדובר על זוג חרדים או בני זוג שנמצאים בתהליך של חזרה בתשובה רצוי לחשוב על דרכים אחרות. כך או אחרת, עצם השאלה מראה כי מתחילה להסתמן פתיחות מסוימת בנוגע לנושא וחלק מהדתיים מאמינים שאביזרי המין יכולים לסייע בשמירה על שלום בית.

באילו מקרים כדאי לשקול שימוש באביזרי מין?

כפי שכתבנו - גם אנשים דתיים מעוניינים לבצע שינויים בחיי המין שלהם ויש לא מעט מקרים בהם נוכל להמליץ על שימוש באביזרי מין. מקרים בהם הגברים שאינם יודעים הרבה על מין (אין מה לעשות – הידע שנצבר מושפע באופן ישיר מהניסיון) ומסתפקים במשגל מהיר שאינו כולל משחק מקדים שכה חיוני לאישה, יכולים להשתמש באביזרי מין שימנעו ממנה לחוש תסכול ולהיות מסופקת. הסיפוק יסייע לאשה לרצות לקיים יחסי מין ורצונה יתרום לקשר של בני הזוג. כמו כן, יסייע רצון האשה לבני הזוג לעמוד בחובתם – לקיים יחסי אישות.

 בין אביזרי המין המתאימים יכולים בני הזוג לבחור ברוקט פוקט, ויברטור (מסתבר שדתיות רבות רוכשות ויברטורים מאלצי אורזמה), טבעת רטט וג'ל מתחמם שיכין את האשה לאקט המיני. גם ספריי השהייה יהיה מומלץ, באמצעותו יוכלו הגברים למנוע שפיכה מוקדמת.

החנויות הוירטואליות מקלות על הציבור הדתי בצורה ניכרת

ההליכה לחנויות סקס אינה מתאימה לכולם, למעשה לרבים מאתנו – גם לחילונים שביננו לא תמיד נעים להגיע לחנויות סקס. החשש שנפגוש מישהו שאנו מכירים, ההסברים שעלינו לתת למוכרים שאיננו מכירים ועצם הכניסה לחנות סקס עשויים לגרום למבוכה. בעזרת החנויות הווירטואליות ניתן למנוע את התחושות הלא נעימות הללו ולהזמין את האביזרים ישירות מאתר האינטרנט, כל זאת, בזמנים שנוחים ללקוחות ובלי לצאת מהבית. כאשר מדובר על הציבור החרדי בו נושא המין רגיש ביותר, מאפשרות חנויות הסקס הצצה דיסקרטית לעולם מסקרן וחדש כך שרוב הרכישות מתבצעות דרך הטלפון.

אם אתם שייכים לציבור החרדי ומעוניינים לגוון את יחסי המין שלכם תוכלו לפנות אל החנות הווירטואלית סופר טויס, לבחון את המוצרים השונים ולבצע רכישה באופן דיסקרטי ובטוח. סופר טויס מבטיחה לכם שירות מקצועי ואמין ודיסקרטיות מלאה והרב אפילו לא צריך לדעת.