היום רוב האנשים כבר יודעים שלהשתמש בויברטור זה נורמלי לחלוטין ואפילו מומלץ. ואכן, יותר ויותר נשים קונות לעצמן ויברטור, אבל הן לא תמיד יודעות איך להשתמש בו בצורה נכונה.


צריך לדעת איזה ויברטור לבחור, איך לנצל את המנגנונים שלו על עצמך ואיך לשלב אותו בסקס. אין מה לדאוג, כל מה שאת (וגם אתה) צריכה לדעת נמצא פה.


סוד קטן: לעבור לאוננות עם ויברטור אחרי שהשתמשתם ביד עד עכשיו, זה כמו לעבור מאוטו ידני לאוטומט: לא צריך לעבוד קשה ואפשר לנוח ולהנות מהנסיעה.


בחרי את הויברטור הנכון

לכל ויברטור יש מנגנון גירוי שונה, אז כדאי לדעת איזה גירוי את מעדיפה. בניגוד למה שחושבים, ויברטור זה לא רק אביזר פאלי רוטט שמחדירים לואגינה, יש הרבה זוגים.


בחנות סקס ניתן למצוא כמה סוגים של ויברטורים, מהם תוכלי לבחור את האחד שנכון לך. אין מה להתבלבל, ריכזנו לך את הכל פה:


רוקט פוקט: אביזר המין הכי נמכר בעולם מסיבות ברורות: הוא עושה את העבודה והוא קטן ונוח. הרוקט פוקט מיועד לדגדגן ולשפתי הנרתיק וניתן למצוא אותו בגדלים, רטטים ועיצובים שונים.


מג'יק וונד: מדובר באביזר מין שלא נמצא הרבה זמן בארץ, אבל הוא כבר הספיק לכבוש את העולם והוא הולך לכבוש גם אותך. האביזר הזה הוא מומחה מקצועי לאורגזמות שכל אישה שאוהבת את עצמה חייבת בבית.המג'יק וונד הוא דמוי מיקרופון ועל-אף צורתו הפאלית, הוא אינו מיועד לחדירה, אלא לגירוי דגדגני אינטנסיבי.


יש גם ויברטורים ייחודיים אחרים לגירוי הדגדגן, כמו LELO SONA הפועל על גלי קול או SATISFYER שעובד על יניקות. כן, מה שקראת. הטכנולוגיה מתפתחת ושוק אביזרי המין הופך למשוכלל יותר מרגע לרגע.


מאלץ אורגזמה: מדובר בויברטור המיועד לחדירה וגם לגירוי הדגדגן. מכירה את הארנבון הקטן הזה שרוטט על הדגדגן? אז זה. מאלץ אורגזמה מומלץ לנשים שלא מוכנות לוותר על החדירה בזמן האורגזמה ורוצות גירוי כפול.


ויברטור לנקודת הג'י: הרבה מחפשים את נקודת הג'י, אז קצת עזרה: היא נמצאת בפנים, בקיר הקדמי של הנרתיק, ולשם בדיוק הויברטור הזה מגיע. ניתן להבחין בויברטור הזה בקלות כיוון שהוא מסתיים בצורה מעוקלת.


ויברטור זוגי: הכוונה היא לויברטור רוטט שחודר לנרתיק יחד עם הפין ושיש לו גם רטט חיצוני לדגדגן. אפשר להשתמש בויברטור זוגי בתנוחות שונות ושניכם יכולים ליהנות מהרטט בו-זמנית.


ויברטור קלאסי: אביזר מין פאלי, בלי תוספות לדגדגן - פשוט גירוי וגנילי רוטט ומדוייק שעושה את העבודה בדיוק כמו שצריך.


*מומלץ להתייעץ עם הצוות בחנות המין ולנסות כמה סוגים של ויברטורים, עד שתמצאי את זה שהכי מדוייק לך.


הכירי את הויברטור

הפעילי את הויברטור והרגישי את הרטט שלו על גופך. כשאת מרגישה מוכנה, מרחי מעט חומר סיכה על הדגדגן ופתח הנרתיק.


שכבי על הגב בנינוחות ושחקי עם הויברטור. התחילי בעוצמה חלשה והגבירי כל פעם קצת.  נסי תנוחות נוספות ובדקי מה הכי נוח לך. אם רכשת ויברטור עמיד למים, נסי גם באמבטיה.


הערות:

*אם הרטט חזז לך מדי, את תמיד יכולה לשים חתיכת בד שתחליש את הרטט.

*אם הויברטור שלך עשוי מסיליקון רפואי, השתמשי בחומר סיכה על בסיס מים.


עכשיו הזמן להנות

המשיכי לשנות את המהירות והזוויות. גם נשים עם ניסיון רב לא תמיד מכירות את כל הנקודות בגוף שלהן. בדקי את הדגדגן מכל הכיוונים, בדקי את פתח הנרתיק, השפתיים והקירות הפנימיים. ככל שתחקרי יותר - כך תגידי למקומות גבוהים יותר.


כשאת מרגישה שאת מתניעה לקראת אורגזמה, שחררי מעט והישארי במקום הנעים הזה. נענעי מעט את האגן, יש נשים שזה עוזר להן, במיוחד אם מדובר בויברטור המיועד לחדירה.


הפסיקי… והמשיכי

אחת הטכניקות להגיע לאורגזמה חזקה ומשפריצה היא להגיע לקצה ואז לעצור. מה שאת צריכה לעשות זה פשוט להגיע ממש קרוב לאורגזמה ואז לשחרר.


חזרי על זה בערך 4 פעמים. כשהאורגזמה תגיע, תביני שהיה שווה לחכות.


עכשיו שתפי גם את בן זוגך, שיחיה

ויברטורים הם לא במקום בני זוג, אז הזמיני את בן-זוגך למיטה ותשחקו בויברטור ביחד. נסו את הויברטור אחד על השני. כן, גם הגבר שלך יכול ליהנות מהרטט.


העבירי את הויברטור על האשכים שלו, חיץ הנקבים, מתחת לכיפה ואפילו על הפטמות. כמובן שגם הוא יענג אותך עם הויברטור. עכשיו, אחרי שחקרת לבד, תוכלי להדריך אותו ואולי הוא אפילו יגלה לך דברים חדשים על עצמך.