ויברטור ודילדו הם שני צעצועים מרכזיים בעולם צעצועי המין ולשניהם מטרה זהה – להסב הנאה לבעליהם, אך רבים מתבלבלים ביניהם ולא מזהים מיהו הוויברטור ומיהו הדילדו. אם גם אתם מתבלבלים בין השניים נשמח להסביר לכם מהם ההבדלים. לפני שנתחיל נגיד דבר חשוב – גם הוויברטור וגם הדילדו מגיעים במגוון סוגים, דבר שמאפשר לכל משתמש למצוא את הצעצוע האהוב עליו.

 

8 הבדלים בין ויברטור לדילדו

הבדל מספר 1 - עיצוב

ההבדל המשמעותי ביותר הינו העיצוב של הצעצועים – הדילדו שואב את השראתו מאיבר המין הגברי והוויברטור קיים במגוון עיצובים שמתאימים לחדירה ולמגע חיצוני או למגע חיצוני בלבד.  

הבדל מספר 2 – אופן השימוש

את הדילדו יש להכניס לתוך איבר המין ולהניע אותו באופן דומה לקיום יחסי מין, את הוויברטור יש למקד על הדגדגן ולבחור בעוצמות הרטט הרצויות. לקריאה נוספת – ויברטור למתחילות.

 

הבדל מספר 3 – רטט

הויברטור הוא צעצוע רוטט, לרוב יהיו לו מספר מצבי רטט. בניגוד אליו - לרוב, לא יהיה לדילדו רטט (ניתן למצוא סוגים רוטטים אך מדובר על תוספת).

הבדל מספר 4 – עוצמת התחושה

ברוב המקרים יעניקו הדילדו וחברו הוויברטור אורגזמות שונות כאשר האורגזמה שתגיע בעקבות השימוש בדילדו תהיה דומה יותר לאורגזמה המתקבלת מיחסי מין.

הבדל מספר 5 – טריקים

לוויברטור יש הרבה יותר טריקים מאשר לדילדו והוא מגיע בשפע צורות, עיצובים והפתעות – ניתן למצוא וויברטורים כדוגמת ה"שפן" שמגרים את הדגדגן כאשר שאר הצעצוע נשאר במצב סטטי, ניתן למצוא וויברטורים שמגרים נקודות מסוימות בנרתיק ועוד.

הבדל מספר 6 – דילדו תורם לבריאות

בניגוד לוויברטור יכול הדילדו לסייע לאשה לשלוט על שרירי רצפת האגן והנרתיק, להקל על ההיריון ולהפחית תופעות לוואי בגיל המעבר.

הבדל מספר 7 – הדילדו לא מצליח? הוויברטור יבצע את העבודה

נשים רבות לא מצליחות לגמור מחדירה, ליתר דיוק רק כ – 30% מהנשים יכולות להגיע לאורגזמה באמצעות חדירה וכ – 70% נהנות מהחדירה אך לא יכולות לגמור ממנה. חשוב לציין כי הן כן יכולות לגמר מגירוי בדגדגן, מכאן ניתן להבין שרוב הנשים יצליחו להגיע לאורגזמה באמצעות וויברטור ולא באמצעות דילדו.

הבדל מספר 8 – מאילו חומרים עשויים הדילדו והוויברטור?

ניתן למצוא דילדואים שעשויים מג'לי, סיליקון, זכוכית, עור עם מילוי כותנה, פלדה עם ציפוי כרום (מיועד בעיקר עבור סאדו – מאזו), פיירקס וסייברסקין. אם רוצים לרכוש ויברטור ניתן למצוא ויברטורים שעשויים מסיליקון, מתכת (זהב, פלדת אל חלד, פלטינום וכו'), פלסטיק ועוד.

פשוט להתנסות

כדי לדעת איזה צעצוע הינו המתאים ביותר יש להתנסות ולבדוק - גם תהליך ההתנסות יכול ללמד רמות ולסייע למשתמש להבין מהן ההעדפות שלו ומה גורם לה לחוש הנאה. כיום, ניתן לגלות את העולם הנפלא של אביזרי המין – וביניהם הדילדו והוויברטור בקלות, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתרי האינטרנט של החברות המוכרות, לבחון את המוצרים ולבצע את הרכישות באופן דיסקרטי ובטיחותי.