כשחושבים על תחפושות סקסיות הדמיון מתעורר לכיוון אחד ורואה – שפנפנה, עוזרת בית, שוטרת סקסית ואחות, לפעמים עולה גם תמונה של שליח פיצה שהתמזל מזלו. אם החלטתם לחגוג את פורים בתאריכים נוספים ולהביא את החג אל חדר המיטות שלכם וודאי תשמחו לקבל כמה רעיונות. במאמר זה נציג בפניכם שלוש אפשרויות מדליקות שיעשו לכם שמח.

 

עוד רעיונות להלבשה סקסית תמצאו כאן

1.שפית סקסית – "סליחה, האוכל שלך מתקרר"

התסריט:

זה יכול להיות אחרי יום עבודה או בכל יום אחר בו יש לכם כמה שעות של שקט. אתה תהיה איש עסקים (נא להתלבש בהתאם) שהגיע הביתה לאחר יום קשה, תפתח את הדלת – ותקרא: "honey i'm home". את תהיי לבושה בבגדים קטנים של שפית סקסית, התחפושת תכלול שמלת מיני שחורה, סינר לבן קטן, כובע לבן של שפית ומטפחת אדומה אותה תקשרי לצווארך.

מומלץ לנעול נעלי עקב בצבע אדום או שחור כדי לקבל את הלוק המושלם. לאחר שתצא מההלם תוגש בפנייך ארוחת מלאכים לאור נרות (אם את לא יודעת לבשל את יכולה להעמיד פנים ולהזמין טייק אווי) כשברקע תתנגן מוסיקה מרגיעה שאהובה על שניכם.

2. חיים בג'ונגל - U Jane Me Tarzan

התסריט:

החשיכו את החדר, הדליקו נרות, שימו מוסיקה מסתורית שכוללת רעשים של מים, נהמות של חיות, ציוצים של ציפורים וכו' וצאו אל הג'ונגל כשלגופכם תחפושת של שורדים בג'ונגל – את תלבשי תחתון מנומר  וחזייה מנומרת ואתה תלבש תחתון מנומר. בדיוק ניצלתם מנמר כועס והאדרנלין מציף את שניכם..

3. חיל הים "את יכולה להוריד את המדים, נגמר יום העבודה"

 

אתם נמצאים על סיפון האונייה והגיע סוף היום. כולם מתפזרים למיטותיהם וכך גם אתם. אתה כבר הסרת את מדייך הלבנים ואתה מחכה בחדרך הפרטי ואת עוד לובשת את מדייך – חצאית מיני לבנה בעלת 4 כפתורים, חגורה גמישה ועליונית מקושטת סמל שלא משאירה שום מקום לדמיון. לראשך כובע בעל קישוט מזהב. טוק טוק – את נוקשת בדלת.

הלילות שלכם שוברים שגרה

אלו היו 3 תחפושות סקסיות שיכולות לעורר את הדמיון ולקחת אתכם אל מחוזות אחרים ורחוקים משגרת היום – יום: מהעבודה שלכם, מהלימודים, מהבישולים, מהטלפונים, מהסידורים, מהניקיונות, מהריצות ומהדאגה לילדים (אם יש לכם – ואם יש לכם אנא דאגו שהם לא יהיו בבית במהלך המשחקים, אתם לא רוצים שהילד יגיע לגן ויגיד לגננת שאבא שלו הוא טרזן ונוהג ללבוש תחתון מנומר בשעות הלילה).

רוצים עוד רעיונות למוצרי סקס שיכניסו לכם פלפל לחיים? ליחצו על הקישור.