השגרה מתדפקת על דלת חדר השינה? הגיע הזמן לשבור אותה!

לפעמים צריך לחדש ולרענן את הסקס. פיתויים חדשים ושלל משחקי מין שלא ניסיתם בעבר יוכלו לשבור את השגרה ולהוסיף עניין למדורה. במאמר זה נציג בפניכם כמה רעיונות שניתן לשלב בחדר השינה שלכם.

נ.ב: לפני שמתחילים יש להקפיד לבצע:

1. הסרת שיער באזורים הרלוונטיים – כל מין וחובותיו

2. מקלחת

3. שימוש בדאודורנט

* המלצות אלו תקפות גם לעונת החורף ואין לזלזל בהן.

להלן חמשת הרעיונות שיכולו לשנות את האווירה בחדר השינה שלכם:

1. סקס מתוך שינה – התחילי לגעת בו, ללטף ולנשק אותו בכל מיני אזורים בגוף. התעוזה שלך, היוזמה והעובדה שהוא בדיוק נפרד מהחלום ונכנס אל חלום חדש יגרמו לסקס להיות מהנה ושובר שגרה.

2. מזון ושמפניה – שתיית אלכוהול תסייע לשניכם להרפות ופשוט לזרום עם התחושות, כמובן שיש לשתות במידה (שתי כוסות לכל היותר), שתייה רבה מידי תפגע ביכולת התפקוד של הגבר. לצד השמפניה ניתן לתבל את הסקס עם תותים, ענבים, גלידה, קוביות קרח ועוד. מומלץ להשתמש במשקה חם (לא יותר מידי) או קר במהלך המין האוראלי.

3. צעצועי מין – זה יכול להיות מביך אבל בהמשך זה יהיה שווה את המבוכה. תוכלו להוסיף צעצועי מין מגוונים כמו למשל: ויברטורים, קונדומים בטעמים או ג'לים מתחממים. בעניין זה, לא מומלץ להפתיע את בן הזוג וכדאי לדבר על השימוש בצעצועים לפני הרכישה.

4. שיתוף בפנטזיות - לכל אחד מאתנו יש פנטזיות מיניות, הפנטזיות מגרות את מוחנו וגורמות לגופינו להגיב באופן מיני, באמצעות הפנטזיות ניתן לשפר את יחסי המין ולגוון את הסקס. למרות שפנטזיות מיניות הן עניין טבעי לחלוטין הן עשויות לגרום למבוכה. כדי לשפר את יחסי המין ולהפוך אותם ליוצאי דופן ומלאי תשוקה מומלץ לשתף את בן הזוג ולספר לו על הפנטזיות, לאחר השיתוף יהיה ניתן לתכנן את אופן הגשמתן. לפני שמתחילים לשתף את בן הזוג בנוגע לפנטזיות האישיות מומלץ לבדוק מהי רמת הפתיחות. במידה ובן הזוג מספר על פנטזיה שאינה מתאימה לצד השני יש להקשיב ללב ולא לבצע אותה, כמובן שעל בן הזוג שהציע את הפנטזיה לכבד את הסירוב.

5. פרגנו – אמירת מילים מפרגנות במהלך המשחקים המקדימים או במהלך קיום יחסי המין תוכל לשנות את התחושה של שניכם. תוכלי לומר לו שאיבר המין שלו מענג אותך, להוסיף כמה הוא נעים לך וכו' ואתה תוכל לומר לה כמה שהיא סקסית ועושה לך את זה – כמובן שיש להתאים את אופן הדיבור לנפשות הפועלות.

אלו היו 5 רעיונות סקסיים שניתן לשלב בחדר המיטות. כמובן שקיימים עוד מגוון רעיונות נפלאים כך ששווה לחקור את הנושא ולהתנסות.

 כדאי גם לבדוק