אוף כמה שאת יכולה להיות סקסית – תסתכלי על עצמך! כמה פוטנציאל! למה את לא קונה לעצמך כמה סטים מדליקים ומרעננת את המלתחה שמכילה חזיות מלפני 3 שנים שלבשת מאות פעמים ותחתונים דהויים שעברו אלפי כביסות? התרגלת. כן, אנו מבינים אבל כל הרגל אפשר לשבור. לא?

בואי נפליג קצת ונברא מציאות חדשה

נסי לדמיין את עצמך ניגשת לאחת החנויות האיכותיות בקניון – או הרבה יותר פשוט ונוח – גולשת קצת בחנויות הלבשה תחתונה ווירטואליות ובוחנת את שפע האפשרויות. מה תמצאי? לא תאמיני איזה מבחר – מחוכים מפתים שקורצים לתקופות אחרות של מיניות נסתרת, חוטינים עדינים, ביריות, גרביונים סקסיים, קומביניזונים, בייבידולים שקופים, צבעוניים, עם תחרות ועוד שפע אפשרויות, שמלות מיני שקופות מרשת ועוד עולם שלם של בגדים תחתונים סקסיים שמגיעים בכל המידות ויעשו לבן הזוג הקבוע או הזמני שלך את החודש. אז מה את אומרת? תניחי את הטרנינג והקפוצ'ון ותתחילי לחגוג את המיניות שלך?

למוצרים

עשינו לך חשק? יופי! אז איך תתקדמי עם הרכישה?

אם החלטת שמתחשק לך להפתיע את בן הזוג – והכי חשוב – את עצמך, תוכלי למצוא לך זמן מתאים, לגלוש באתרים שונים ולבצע רכישות. כאשר תבחני את האפשרויות הקפידי לבדוק מאילו בדים עשויים הבגדים, מהן המידות שלהם והאם הם מתאימים לסגנון שלך. תוכלי גם למצוא הנחות מפתיעות שיעשו לך עוד יותר כיף על הנשמה. כמו כן, הקפידי לבדוק שהחנות הווירטואלית מציעה משלוחים עד הבית ושהאתר מאובטח. כדי לדעת האם האתר מאובטח יש להביט בקידומת האינטרנטית. קידומת https:// תעיד שהאתר מאובטח וקידומת http:// תעיד כי האתר לא מאובטח. נוסף על כך,  חשוב לבדוק שניתן לצור קשר עם האתר ושהוא מציע כמה אופציות ליצירת קשר, ביניהן: כתובת מייל, אפשרות לשליחת הודעות ומספר טלפון.

בגד – יש, מוסיקה – יש, נרות – יש - תנוחה סקסית וחיוך – יש, את מוכנה!

הגיע הערב, בן הזוג מגיע, הוא עייף מהעבודה – אפשר להבין, היו לו הרבה ישיבות. הוא נכנס אל הבית וצועק לך מהכניסה שהוא הגיע. במקום לברך אותו לשלום כשאת לבושה באופן הרגיל – טרנינג וסווצ'רט (זוכרת מהפרק הקודם?) את נשארת בחדר. הבחור המודאג מתחיל לחפש אותך ונכנס אל החדר שם את שוכבת לבושה בבגד היפיפה והמושך שבחרת, ברקע מתנגנת לה מנגינה נעימה (הישמרי לך ממוסיקת מעליות. גם בך לא ממש מתאים פה), הנרות דולקים והחיוך שלך מרוח על הפנים. כאן נגמרות לבחור שלך המילים, והאמת? גם לנו.

שיהיה לכם ערב מפנק ומלא תשוקה!