ההלבשה התחתונה הסקסית שאנו מכירים ואוהבים היא איננה דבר חדש ואם נביט לעבר שנים קודמות נגלה שהיא הייתה קיימת כבר בשנת 1915, כמובן שכמו כל תחום בעולם האופנה גם ההלבשה התחתונה עברה שינויים מרחיקי לכת.

כדי להבין למה מלכתחילה יוצר הביגוד התחתון הסקסי יש להבין את הקשר בינו ובין עולם הפנטזיות המיניות. פנטזיה מינית הינה מחשבה שמגרה את הגוף, מדובר על תגובה חייתית. באמצעות הפנטזיה אנו יכולים לשפר את החוויה המינית ולפתח את המיניות שלנו, דבר שתורם רבות לזוגיות. זוגות שפיתחו את היכולת לפנטז יכולים להשתמש בה כדי להוסיף אנרגיות ותשוקה ליחסי המין שלהם. אחת הדרכים הנפלאות לשיפור הפנטזיות ויחסי המין היא לבישת בגדים תחתונים סקסיים.

אצלנו בסופרטויז תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי הלבשה סקסית >>

למה הם מתגרים יותר מלבוש תחתון סקסי מאשר מעירום ומה יש לפסיכולוגים להגיד על זה?

לפי דברי הפסיכולוגים, ההלבשה התחתונה מרמזת על האיברים הסקסיים של גוף האשה, הם חושפים את חלקי הגוף – אך לא לגמרי – דבר שמאפשר לבני הזוג להפעיל את הדמיון ולחשוב מה הולך להיות הצעד הבא, עצם המחשבה על כך מגרה אותם מאוד. גם האשה מרגישה מגורה כאשר היא לובשת את הביגוד הסקסי משום שהיא לא לגמרי ערומה (חלק מהנשים לא מרגישות בנוח עם עירום), אך כן חושפת את חלקי גופה הנשיים.

לעורר את הפנטזיות – כי הכל מתחיל בראש

אשה שלובשת בגד תחתון סקסי ומגוונת את הביגוד, אפילו עם תחפושת סקסית – מופיעה פעם אחת עם בייבידול אדום, פעם אחרת עם סט סקסי שחור, פעם אחרת עם חזייה יפה, ביריות וחוטיני בגוון סגלגל וכו' יכולה להפתיע את בן זוגה בכל פעם מחדש ולגרות את דמיונו, כל מה שהיא צריכה לעשות זה פשוט להופיע בפניו.

 כדי להעצים את האפקט מומלץ להסיר את הבגד היומיומי ולחשוף את הבגדים התחתונים מול עיניו של בן הזוג, רצוי לעשות זאת בחדר שמואר בתאורה רומנטית ולנעול את הדלת. אם רוצים לשדרג את האווירה מומלץ למזוג קצת יין ולשמוע מוסיקה מרגיעה ברקע. הזיכרונות מהמאורע שהתרחש בחדר המיטות יימשכו גם יום לאחר מכן ואף יותר מכך ובכל פעם שבני הזוג יחשבו על אותו מפגש, יעבור בהם רטט והם יידלקו מחדש.

בדקו עכשיו >> חנות אביזרי סקס

זה מתאים גם לביישניות?

למרות שנראה שהלבוש הסקסי מיועד רק לנשים נועזות, כדאי גם לביישניות שביניהן להתנסות, במקרים רבים לבישת הבגדים הסקסיים משפיעה על התחושה של האשה ושולחת אותה הישר אל עולם הפנטזיה – שם היא יכולה להיות כל מי שתרצה - באמצעות הביגוד היא תוכל להביע את המיניות שלה, גם אם היא לא מוחצנת במהלך היום יום, ואין כל ספק שבן הזוג ישמח לראות את הצד הנועז שבה.