הלבשה תחתונה סקסית יכולה לעשות פלאים לחיי המין וגברים רבים נדלקים מבת זוג שלובשת את הבגדים המינימליים והסקסיים יותר מאשר עירום מלא משום שהאפקט ה"גלוי – מוסתר" מעורר את הפנטזיות והרי הפנטזיות הן אחד הדברים המשפיעים ביותר על יחסי המין.

אם אתן רוצות לעורר את הפנטזיות של בן הזוג שלכן או אם החלטת לפנק את בת הזוג עם לבוש נועז נוכל להמליץ לכם על 4 פריטי לבוש סקסיים במיוחד. כבו את האורות, שימו מוסיקה נעימה והדליקו כמה נרות, אנו מייד מתחילים.

אם במקרה אתה גבר שקורא שורות אלו עכשיו, אנו ממליצים להתחיל מהמדריך שלנו לגבר למושגים בסיסיים של הלבשה תחתונה, רק כדי שהיה מסונכרנים, כן?

ארבעה פריטי לבוש סקסיים להעלאת האנרגיות במיטה

הלבשה סקסית

1. בייבי דול – בייבי דול הוא אחד הפריטים הסקסיים ביותר שניתן למצוא. אפשר לרכוש ביבידולים במגוון צבעים ועם חוטיני תואם. נמליץ לכם על בייבידול לבן מבד שיפון נעים שמעוטר בפרחים לבנים ומכיל ריפוד עדין בחזייה וסרט פרפר שעשוי מסאטן. כשתלבשי את הבייבי דול הלבן והעדין תראי סקסית וקלאסית.

2. חזיית מרפסת – חזיית מרפסת היא פריט לבוש מהמם שמתאים מאוד גם לבעלות חזה קטן. הסגנון של החזיה מזכיר את המראה הצרפתי של פעם ודוחף את החזה למעלה כך שהוא נראה מושך במיוחד. הצדדים של חזיית המרפסת חשופים ומוסיפים עניין – אין ספק כי החזייה תוסיף אנרגיות חיוביות לסדינים שלכם.

3. מחוך וחוטיני – נראה כי המחוך שהיה קיים כבר בשנת 1530 עדיין אופנתי ואם בעבר היה תפקידו להשטיח את החזה הרי שבמאה העשרים הוא שינה את צורתו והחל להבליט את החזה – דבר שגורם לגברים להשתגע, בעיקר כשהמחוך מגיע עם חוטיני תואם ומחמיא וביריות. ניתן לרכוש מחוכים סקסיים בעלי סגירה נוחה, שרוכים להידוק (אל דאגה הבד רך, נעים וגמיש), חוטיני תואם וביריות ולתת לצד השני ליהנות מהמחזה.

4. שמלת מיני שקופהשמלה נועזת במיוחד שתשאיר אותו המום לגמרי. נוכל להמליץ לכם על השמלה ללא תפר (כך שהיא נוחה מאוד) שמכילה שרוולים ארוכים עם לולאות לאגודלים. תוכלי להיות בטוחה שהבד העדין והגמיש שחושף את יופיו של הגוף יביא לתוצאות הרצויות.

רכישה שמשמחת את כל הצדדים

את כל פריטי הלבוש היפים והסקסיים תוכלו למצוא במידות מגוונות שמחמיאות לגוף, סגנונות שונים וגוונים רבים, כך שכל אחת יכולה לבחור בסגנון הבגד שמתאים לה. אם תרצה להפתיע את בת זוגך תוכל לרכוש את הבגד ולהניח אותו באריזה מרשימה – רק חשוב שתבחר במידות הנכונות, בגוון שיתאים לבת הזוג ובבגד שיגרום לה להרגיש סקסית ויפה – אתה מכיר אותה, סמוך על עצמך ותראה ששניכם תרוויחו מהעסקה.

את חייבת גם לבדוק >> תחפושת סקסית

תוכל לרכוש את המתנה מחנויות שונות או מחנויות סקס ווירטואליות שמאפשרות ללקוחות לרכוש את המוצרים בזמנם הפנוי, ללא תורים ארוכים ושיטוטים ולקבל את המשלוח עד הבית.