כמו שאתה בטח יודע, הלבשה סקסית היא כמעט חלק בלתי נפרד מהמשחק המקדים של סקס בריא. רוב הסיכויים שכבר שמעת את המושג הזה "בייבי דול" אבל לא ממש ידעת מה זה אומר. במאמר הבא נעשה קצת סדר בדברים...

בעבר, שימש הבייבי דול כבגד שינה בלבד, הוא היה עשוי מבד שקוף ורך והגיע בדגמים שמתאפיינים במראה בובתי- במילים אחרות- הוא לא היה מאוד סקסי. לאחר שהמיניות הפכה להיות משוחררת יותר השתנה מראה הבייבידול, כך שכיום הוא בגד נשי וסקסי.

לבישת הבייבידול בשילוב שיער פזור, בושם נעים, מוסיקה רומנטית ואולי איזה נר לשם האווירה יכולים לשגע את בן הזוג אך בראש ובראשונה צריכה האשה להרגיש בנוח- כי זהו הבסיס לכל העניין.

אם אתה רוצה לגרום לאשתך להיראות נפלא או במילים גבריות יותר- "להיראות כמו נמרה" תוכל לפנק אותה (ואותך) בבייבי דול סקסי. נכון, מגוון האפשרויות עשוי לבלבל אך יש להן יתרון מובהק- הן יאפשרו לך למצוא את הבגד שמתאים לטעמה ואופייה של אשתך.

בייבי דול

המטרה- רכישת בייבי דול איכותי, נוח ומחמיא שמדגיש את הקימורים

בייבי דול איכותי, נוח ומחמיא יתאים למבנה הגוף של אשתך וידגיש את החלקים היפים שלה- אתה מן הסתם מכיר את גופה בצורה הטובה ביותר ויודע מה כדאי להבליט ומה עדיף לטשטש.

בין מגוון סוגי הבייבידול ניתן למצוא בייבי דול תחרה- מדובר בדגם פופולארי משום שהוא מאוד סקסי ונשי. אם אתה רוצה לרכוש בייבי דול קלאסי תוכל לבחור בצבע שחור או אדום. במידה ואשתך עדינה וצנועה תוכל לרכוש בייבי דול בצבע וורוד, תכלת או לבן, כמובן שיש להתאים את הגוון להעדפות של אשתך.

כמו כן ניתן למצוא בייבי דול ספרדי- בייבידול ספרדי מתאפיין בחורים מעוצבים שנמצאים במרכז הפריט ויוצרים מחשוף בולט ומושך. בייבי דול אירוטי ייקח את העסק צעד נוסף קדימה - הבייבי דול מתאפיין במחשוף עמוק, חלקו העליון דומה לחזייה וחלקו התחתון דומה לתחתון. החלק העליון והתחתון יכולים להיות באותו צבע או בגוונים שונים. כמו כן, ניתן למצוא בייבידול מכותנה, בייבי דול מסאטן, בייבי דול מנומר ועוד.

של נעלייך מעל רגלייך כי המקום הזה מלא בנשים

ייתכן שאתה מעוניין לרכוש את הבייבי דול המדובר אך חושש מהכניסה לחנות. במידה וזהו המצב- הסר דאגה מליבך- שכן אינך לבד בעניין. כיום, תוכל לחסוך את השיחה עם המוכרת, את פירוט המידות של אשתך ואת השהות בחנות מלאת נשים, ברור שהסיטואציה הזו עלולה להוביל לבחירה שגויה וכדי לפתור את הבעיה הוקמו חנויות ווירטואליות שמאפשרות לכל אחד לבצע את הרכישה מהבית, באופן פרטי וללא חשש. החנויות השונות מציעות מבחר פריטי הלבשה תחתונה, מציינות את המידות ומכילות דף שמסייע לחישוב המידות. כעת, כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את הזמן, לשבת בנחת מול המחשב, לבחון את האפשרויות ולחשוב מה יתאים וישמח את אשתך.

שיהיה לך בהצלחה!