רק בשנים האחרונות גברים סטרייטים התחילו להבין שזה לא עושה אותך גיי לדחוף דברים לרקטום. נכון, עדיין יש גברים שיש להם בעיה עם אצבעות, אבל עם אביזרי מין בתמונה יש יותר גברים שמרגישים בנוח עם זה. וברגע שהם עושים זאת - הם נחשפים לעולם של עונג עילאי שלחלוטין שווה כל רגע של חוסר בטחון בגבריות.

 

אז אם בא לך לענג את עצמך כמו שלא עינגת מעולם, אתה חייב אחד כזה לעצמך. אבל לפני שאתה רץ לקנות, חשוב שתקרא קודם את המאמר שהכנו עבורך כדי שתדע מה לבחור והכי חשוב - איך להשתמש.

 

רגע, מה זה מעסה פרוסטטה?

 

פרוסטטה היא בלוטת הערמונית - אותה נקודה שנמצאת כמה סנטימטרים במעלה הרקטום לכיוון הבטן. מעסי פרוסטטה הם צעצועי מין קטנים שגברים יכולים להחדיר לפי הטבעת ישירות אל בלוטת הערמונית - שזה בדיוק מה שצריך. לא צריך לחפש עם האצבע ולא כלום - האביזר הזה עושה את זה בשבילך.

 

קל לזהות מעסים מעין אלה, כי בשונה מאביזרים אנאליים אחרים, יש עיקול בסופם שהוא זה שמוצא את דרכו לנקודה הנכספת.

 

‏579.00 ₪

חוויה מטריפת חושים השמורה לגברים שלא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר

תיאור מלא

 

איך לבחור מעסה פרוסטטה?

 

בחנות מין מקצועית יש מבחר גדול של מעסי פרוסטטה וזה עלול להיות קשה לבחור. חשוב שתבחר מעסה שעשוי מחומרים איכותיים כמו סיליקון או פלדת אל-חלד. אל תתפתה לרכוש מוצר זול באינטרנט, סיכוי טוב שהוא יהיה מחומרים מסוכנים. חשוב שתשים לב שלמעסה הפרוסטטה יש בסיס רחב שימנע "בליעה" של האביזר בפנים.

 

קודם כל - חומר סיכה

 

הדבר הראשון שאתה צריך זה חומר סיכה. פי הטבעת לא מסכך את עצמו ובשביל להימנע מכאב, חוסר נוחות ונזק חשוב לא להתבייש ולהשתמש בכמות נכבדת בתוך פי הטבעת, מחוצה לו ועל מעסה הפרוסטטה.

 

חשוב לציין - אם מעסה הפרוסטטה שרכשתם עשוי מסיליקון, השתמשו בחומר סיכה על בסיס מים ולא על בסיס סיליקון שיהרוס את הצעצוע החדש שלכם. בכללי, אל תשתמשו בחומר סיכה המכיל גליצרול, כי הוא משלשל וזה מה שנקרא ללכת נגד תחושות הבטן שלכם.

 

שנית כל - החדרה

 

קשה לנו לדעת מפה מה רמת הגמישות של פי הטבעת שלך. להחדיר מעסה פרוסטטה יכול לנוע בין קל מאד למאתגר. אם אתה מודאג שמא לא תצליח, מומלץ שתתחיל עם אצבע מסוככת בשביל להרחיב ולשחרר את השרירים ורק כשתרגיש מוכן תחדיר את מעסה הפרוסטטה.

 

אתה תמיד יכול לקחת את הזמן, אין מה למהר וגם עדיף שלא. פי הטבעת הוא איזור עדין ואתה לא רוצה לגרום לנזק באיזור. חשוב שתרגיש בנוח ותיקח הפסקות מדי פעם אם צריך.

‏199.00 ₪

יש אנשים שהכדור הזה הוא המרטיט המדויק להם שלא יוותרו עליו לעולם.

לחץ כאן לפרטים נוספים

 

שלישית כל - הנאה

 

ברגע שהמעסה בפנים ואתה מרגיש שהוא נוגע בבלוטת הערמונית, אתה יכול להתחיל עם העיסוי. אם רכשת מעסה פרוסטטה עם רטט, זה הזמן להפעיל אותו, להישען אחורה ולהירגע.

 

אם רכשת מעסה פרוסטטה ללא רטט, אז אתה צריך לשחק איתו מעט - החזק את הבסיס שלו והנע אותו בזוויות שונות כשאתה מגביר ומחליש את הלחץ לסירוגין. יש גברים שמעדיפים להוציא ולהכניס את המעסה או ליצור תנועות מעגליות. כל אחד הוא שונה, אבל אתה תמצא את מה שעושה לך הכי נעים. התנסה כמה שיותר, כל עוד אתה לא מרגיש כאב.

 

וזהו, עם קצת אימון ורצון טוב הדרך שלך לקליימקסים גבוהים ומתמשכים כבר סלולה. בכל מקרה, אנחנו שמחים להיות חלק מהדרך הזאת.