חרוזים אנאליים הם קבוצה של כדורים מסיליקון רפואי, גומי רך, פלסטיק נוקשה, זכוכית או מתכת המחוברים אחד לשני. את הכדורים החמדמדים הללו אתם מחדירים לפי הטבעת, כמובן. לפעמים הכדורים בגדלים שונים, כשלרוב מחדירים אותם מהקטן לגדול.

 

תמיד יש איזושהי ידית או מאחז שמאפשר לשלוף את הכדורים החוצה, לא משנה כמה עמוק הם עלו במעלה הרקטום שלכם.

 

כמו כל אביזרי המין, גם חרוזים אנאליים מגיעים עם הוראות שימוש. ולפני שאתם דוחפים דברים לשם, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת. אז תרפו את השרירים, עמעמו את האור וגללו מטה.

בחרו משהו שתוכלו להחדיר

אם זו הפעם הראשונה שלכם, זה לא הזמן להחדיר קונוסים לרקטום. התחילו עם משהו שאתם יודעים שיוכל להיכנס פנימה. מבחינת חומר זה עניין של העדפה אישית.

 

שימוש בקונדום

אם אתם חולקים את החרוזים האנאליים עם הפרטנר/ית שלכם, הלבישו קונדום על החרוזים והחליפו אותו בין לבין. אם אתם מחדירים רק לעצמכם, אז אין צורך.

 

אגב, אם אתם משתמשים בחרוזים אנאליים נוקשים, הקונדום לא ישפיע על התחושה. קחו זאת בחשבון בעת הרכישה אם אתם מתכוונים לחלוק את החרוזים עם בן-אדם נוסף.

 

חומר סיכה

כשאתם משתמשים בחרוזים אנאליים, אתם חייבים חומר סיכה. אם החרוזים עשויים מסיליקון, אז זה חייב להיות חומר סיכה על בסיס מים, שגם בכללי הוא מאד טוב ומתאים כמעט להכל.

 

שימו כמות נדיבה של חומר סיכה על כל החרוזים ולא רק על הקטנים שבקצה. בעזרת האצבע, שימו גם מעט חומר סיכה מחוץ לפי הטבעת ומעט בפנים. אם במהלך השימוש אתם צריכים (ואתם תצטרכו) להוסיף עוד חומר סיכה, אנא עשו זאת.

 

עשו זאת בעצמכם

לפני שאתם ניגשים לפרטנר שלכם בבקשה שיחדיר לכם את החרוזים, עדיף שתהיו מוכנים ותחדירו קודם לבד. כך תוכלו להתרכז בתחושה מבלי להיות מוסחים (לטוב או לרע). רק תדאגו שיש לכם פרטיות בשעת המעשה, זה גם לא משהו שעושים בזמן ספונג'ה.

 

חימום

כשאתם עם הפרטנר, אל תתחילו מהר מדי עם החרוזים. חשוב להתחמם קודם כל ולהירגע, אחרת השרירים שם יהיו מכווצים ושום דבר טוב לא יצא מזה.

 

אפשר להתחיל עם רימינג רטוב, אצבע עדינה וכל מה שמדליק אתכם. חשוב שתרגישו נינוחים, מגורים ומוכנים לחגיגה.

 

לאט, לאט

עכשיו כשאתם רגועים ומסוככים, זה הזמן להחדיר את החרוזים אחד, אחד. אם אתם מרגישים כאב או חוסר נוחות האטו את הקצב והוסיפו עוד חומר סיכה. אם זה ממש לא עובד – פשוט הפסיקו. כנראה זה לא הזמן שלכם.

 

ברגע שהחרוזים בפנים יש לכם זמן לעשות עוד דברים שמענגים אתכם. שימו לב – ההנאה של החרוזים האנאליים באה לידי ביטוי ברגע שמוציאים אותם. לא. זה לא בגלל ההקלה שזה נגמר. זה כי ברגע שמושכים אותם הם מגרים את השרירים הטבעתיים שעיסוי שלהם מביא לעונג.

 

בהמשך אולי תרצו לעשות זאת מהר יותר, אבל בתור התחלה מומלץ שתחדירו את החרוזים לאט ובתשומת לב רבה. לא לחפף.

מחיר רגיל ‏139.00 ₪ מחיר מבצע ‏89.00 ₪

חרוזים אנאליים מיוחדים לטיפוסים המיוחדיםדורשים הנאה מקסימלית וריגושים חדשים. עשויים סיליקון רפואי וכל כך נעימים להחדרה שלא תרצו להפסיק...

לחץ כאן לפרטים נוספים

תקשורת

הרקמות באיזור פי הטבעת הן מאד רגישות ולכן חשוב שתהיה תקשורת טובה בניכן לבין הפרטנר/ית שלכם בזמן האקט. שניה, תנו לנו להסביר.

 

אם אתם לא יכולים להדריך את הפרטנר שלכם מתי לעצור או להאט, באיזו זווית יותר נעים לכם או פחות... אז עדיף שהוא לא יעשה את זה. בלי תקשורת טובה יכולות לקרות תאונות, לא עלינו, והכל יהיה הרבה פחות נעים.

 

לצערנו, אין לנו אביזר מין שמייעל את התקשורת בין בני זוג, אבל מבטיחים לעדכן.

 

טיפים

אל תתייחסו למה שאתם רואים בפורנו, גם כשזה נוגע לחרוזים אנאליים. גם כאן, מה שרואים משם לא רואים מכאן ובטח שלא עושים מכאן.

ואחרון חביב – לא מעבירים מהרקטום לווגינה, לא משנה מה. אנחנו לא צריכים להסביר למה, אתם מבינים לבד.

בעקרון אתם מוכנים. אין מה לדאוג. אם יש איזושהי שאלה – אנחנו פה.