היחס למין אנאלי הוא מאד אמביוולנטי, יש שאוהבות ואוהבים את זה מאד, ויש כאלה שנרתעים מכל איבר או חפץ שמעז להתקרב לשערי הרקטום שלהם, יתכן בגלל התנסות לא נעימה בעבר או כל חשש אחר. אז קודם כל, תשאירו את העבר והפחדים מאחור, זה לא צריך להיות כואב או מלוכלך אם עושים את זה נכון, וחבל שתפסידו תחושות מענגות שלא הכרתם עד עכשיו – לשני הצדדים.

 

פתיחת בגאז', כניסה בדלת אחורית, בתחת, מין אנאלי – תקראו לזה איך שאתם רוצים. אנחנו פה בשביל לעזור למתחילים או לטראומטיים מבינכם. תנשמו עמוק, תרפו את השרירים ובואו נתחיל.

 

 1.     התרוקנות

רצוי להתרוקן כשעתיים לפני האקט עצמו. זה יעזור למנוע תאונות וגם יגרום לכם להרגיש יותר בנוח ולהתרכז בהנאה (היא תגיע, מבטיחה). מי שרוצה יכול להשתמש בחוקן. חשוב לא להשתמש בחוקן בתדירות גבוהה, זה עלול לפגוע ברירית הרקטום, כמו כן לתלות בחוקן. בקיצור, פעם בשבוע זה בסדר. למחמירים מביננו, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בסיבים תזונתיים, שתיצור יציאות רכות וריקון טוב יותר.

 2.   בחרו את הפרטנר הנכון

בנות, אם אין לכן הרבה ניסיון או שאתן בתולות בדלת האחורית, עדיף לבצע את האקט עם בן-זוג או מישהו שאתן סומכות עליו ולא סטוץ מזדמן. רק לפני שאתן מפשקות ישבנים בתשוקה, חמודות, תזכרו שאם כואב מדי - תמיד אפשר לעצור. מה זאת אומרת אפשר? תעצרו. רק לבקש שהוא יצא לאט, לאט ובעדינות. הכל טוב. כמובן שזה תקף גם לגברים – תהיו קשובים לפרטנריות שלכם, אל תלחצו. חכו, נגיע גם אליכם. 

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏149.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

 3.   חומר סיכה

תשמשו בחומר סיכה, והרבה ממנו, זה לא הזמן להתקמצן. גם אם השמוליק שלו בגודל של בוטן - שימו חומר סיכה. גם אם הכיפה שלו בקוטר של שנקל – שימו חומר סיכה. המסר עבר? יופי. מה שכן, חשוב להשתמש בחומר סיכה איכותי, ולא אחד שהופך ישר לדביק. כמובן שאפשר ומומלץ לשים עוד חומר סיכה תוך כדי האקט אם אתם מרגישים צורך. לא להתבייש. 

דירוג:
98%
מחיר רגיל ‏129.00 ₪ מחיר מבצע ‏89.00 ₪

כדי להבטיח מין אנאלי מושלם ומבלי להתפשר על עונג מטריף חושים

 4.   חימום

לא דוחפים ישר. קודם צריך להירגע ולהתחמם, אחרת השרירים יהיו מכווצים, וחדירה נעימה לא תהיה כאן. מתחילים בעיסוי קטן, נישוקים. משחק מקדים ירגיע וישחרר את השרירים הטבעתיים. מי שרוצה שישים ברקע שירת לוויתנים, שלמה ארצי או שידליק קטורת, כל אחד ומה שמרגיע אותו, אני לא מתערבת. אח"כ אפשר אצבע קטנה. אני לא אחזור על שוב – עם חומר סיכה. אח"כ אפשר להוסיף עוד אצבע. אל תדחפו לשם טושים או גזר גמדי, חבל, זה יכול להיתקע לכם שם. תשתמשו רק בצעצועים מותאמים שרכשתם בחנות לאביזרי-מין. אחרי אצבע או שתיים, זה הזמן להיעזר בפלאג אנאלי למתחילים, הוא זול יחסית ובעל מבנה שמותאם להחדרה קלה. מרגישים נינוחים? מי שרוצה ומרגיש מוכן יכול להתקדם לדילדו אנאלי צר.

 5.   תנוחות

עשיתם כל מה שצריך, והנה – אתם בחדירה מלאה. אתם בפנים, נהנים מהחמימות והחיכוך. גברים, חכו רגע לפני שאתם דוהרים, זה הזמן לחקור מה הצד הנחדר וגם אתם אוהבים. כל רקטום הוא כמו טביעת אצבע – לכל אחד פיתולים וצורה משלו. תחקרו ביחד איזו תנוחה יותר נעימה, ובאיזו זווית. לחובבות השליטה, אפשר לנסות כשאת יושבת עליו והוא על הגב, אפשר כמובן גם במיסיונרי או בדוגי – זה הזמן לבדוק ולהראות נכונות לקבל הכוונות. נכון, זה דורש זמן וסבלנות, אבל זה גם כיף.

דירוג:
90%
מחיר רגיל ‏199.00 ₪ מחיר מבצע ‏129.00 ₪

 6.  סטריליות

אל תגזימו עם סבונים ומגבונים לחים לפני, בשימוש מוגזם זה יותר מזיק ממועיל. עוד דבר, דחפתם עכשיו לפרטנרית שלכם דילדו אנאלי? תעשו טובה ותנקו אותו אחרי, או שתשתמשו בקונדום. או גם וגם. מי שחושש מלכלוך בזמן האקט עצמו, אפשר לשים מגבת, וכמו שאמרנו מומלץ להתרוקן לפני בשירותים למניעת תאונות. וגם אם חלילה, טפו-טפו-טפו חומוסצ'יפסלט, תהיה איזו תאונה קטנה ותמצאו את עצמכם בלילה מטריף חושים של כיבוס מצעים (40 מעלות במכונה, אם זה לבן אפשר להרתיח), תזכרו שזה ממש לא נורא, וזה שווה את מה שתוכלו להרוויח כשתתחילו ליהנות מעוד חלק בגוף שלכם. ואתם הולכים ליהנות.

 7.   ואתה, תקשיב לי טוב

יש גברים שלמדו ליהנות מחדירה אנאלית, ואלו שלא – זה בשבילכם. ביולוגית, לגברים יש אפילו יותר אפשרות ליהנות ממין אנאלי בגלל הערמונית. כל מה שצריך זה להחדיר אצבע כ-5 ס"מ פנימה לכיוון הבטן. תנסו, חשוב רק שאם הפרטנרית מחדירה לכם אצבע (עם חומר סיכה, זוכרים?), שלא יהיו לה ציפורניים ארוכות, הבנתם למה. ואם תיפתחו לזה, תוכלו לחוות גמירה חזקה, אפילו ללא מגע באיבר המין. אם אהבתם, אתם תיהנו גם מצעצועים המיועדים להנאה גברית, על מעסה פרוסטטה שמעתם? אם לא, הגיע הזמן בחנות סקס איכותית. 

דירוג:
90%
מחיר רגיל ‏349.00 ₪ מחיר מבצע ‏199.00 ₪

מעסה פרוסטטה נטען עשוי מסילקון רפואי. לעונג ללא גבולות וללא מעצורים. המתנה המעולה לגבר שלך ולזוגיות שלכם.

 

בקיצור, לא לפחד או להתבייש. תיישמו את מה שנאמר, וגם אם בפעם הראשונה לא הולך, אל תתייאשו. יגיע.