המטרה המרכזית של הפלאג האנאלי היא למתוח את פי הטבעת כדי להכין את המקום למין אנאלי וכמו צעצועי מין אנאליים רבים יש לו בסיס רחב שמונע ממנו להחליק לתוך הרקטום – דבר מסוכן ביותר. כמו כן, יש בפלאג פער בקוטר בין הראש והצוואר – הדבר מסייע לו להישאר במקום. מטרה נוספת של אביזר המין היא להחדיר את הפלאג האנאלי במהלך הסקס ולהגביר את תחושת המלאות.

ניתן למצוא סוגים רבים של פלאגים אנאליים ביניהם: פלאגים שמתאימים לגברים ונשים ופלאגים שמתאימים רק לגברים - פלאגים אלו מעסים את בלוטת הערמונית. הפלאגים נבדלים זה מזה גם במשך הזמן שניתן להשתמש בהם כאשר משך הזמן יהיה תלוי בגודל של הפלאג ובצורה שלו. כמו כן, ניתן למצוא פלאגים שעשויים מחומרים שונים, ביניהם: סיליקון וזכוכית.\[=איך משתמשים בפלאג אנאלי? מה חשוב לדעת לפני שמשתמשים באביזר?

6 נקודות חשובות לשימוש בפלאג אנאלי:

1. כאשר משתמשים בפלאג אנאלי יש למרוח חומר סיכה משום שהרקטום לא מכיל את חומר הסיכה שקיים בנרתיק. חשוב לבחור בחומר סיכה שמתאים לסוג החומר של הפלאג, ברוב המקרים מומלץ להשתמש בחומר סיכה שמבוסס על מים. את חומר הסיכה יש למרוח על אזור פי הטבעת ולהחדיר פנימה.

2. במידה ויש יותר ממשתמש אחד בפלאג רצוי לעטוף אותו בקונדום.

3. למתחילים: יש להתחיל את השימוש עם פלאג צר.

4. יש להחדיר את הפלאג בהדרגה ובעדינות ולהגיע למצב בו הוא מוחדר לגמרי.

5. כאשר מבצעים מין אנאלי יש לשמור על הניקיון של הרקטום ולשטוף אותו היטב עם מים וסבון.

6. לא רצוי להשתמש בוזלין משום שהוא חומר מאוד סמיך ולא נעים. כמו כן, הוא מלכלך ופוגע ביעילות של הקונדום.

מעוניינים להתנסות בחוויה אחורית?

אם אתם מעוניינים לרכוש פלאג אנאלי ולהתנסות בחוויה יוצאת דופן תוכלו לגשת לחנות פיזית או כמו לקוחות רבים - להזמין את הצעצוע מחנויות מקוונות. האפשרות לרכוש את צעצוע המין מחנות סקס מקוונת ולא להסתכן בלטישת מבטים של העוברים והשבים מונעת מבוכה ותחושת חוסר נוחות. כמו כן, הרכישה לא דורשת יציאה מהבית וניתן לבחון את האפשרויות באתר - לבדוק מחירים, גדלים, צבעים וחומרים ולבצע הזמנה דיסקרטית. בין האפשרויות הרבות תוכלו להזמין: פלאג אנאלי עם זנבות בצבע שחור, פלאג אנאלי בסיסי, פלאג אנאלי שעשוי מסיליקון, פלאג אנאלי שעשוי ממתכת, פלאג אנאלי בגודל קטן, פלאג אנאלי שעשוי מג'ל, פלאג אנאלי רוטט, פלאג הברגה שעשוי מפלדלת, פלאג אנאלי קריסטלי ועוד שפע אפשרויות כך שכל אחד ואחת יכולים לבחור את הצעצוע שעונה על הצרכים שלהם.