פלאג אנאלי הוא אחד מאביזרי המים הכי פופולריים בקטגוריה של מין אנאלי. העיצוב שלו פשוט, אבל גאוני והוא עוזר לאנשים להנות מגירוי אנאלי בלי שימוש בידיים לאורך זמן. פלאגים אנאליים נשארים במקומם ואפילו אפשר להסתובב איתם במהלך היום עד לרגע שתגיעו הביתה ותעשו מין אנאלי פרוע.

 

אז מה בדיוק התפקיד של פלאג אנאלי? ואיך לעזאזל תוכלו לבחור אחד שיתאים לכם בין כל השפע האינסופי בחנות המין? עשו לכם קצת סדר ובראש וגללו מטה.

 

אז מה התפקיד שלו?

 

הרבה אנשים חושבים שפלאג אנאלי משמש רק לחימום לפני מין. נכון, אבל לא רק. פלאגים אנאליים מאפשרים לכם להתרכז במוקדי גירוי נוספים בזמן שהם נמצאים במקומם, כך שהם הופכים את הכל להרבה יותר טוב.

 

דרך נהדרת לשימוש בפלאג אנאלי הין בזמן מין אוראלי לגירוי ועונג כפולים. אפשר לשלב פלאגים עם משחקים אחרים, כולל בזמן חדירה וגינלית.

 

ההנאה נובעת מהלחץ שהפלאג יוצר באיזור ותחושת המלאות. החוצה ופנימה זה ממש לא מספיק כשזה נוגע למין. לחץ הוא מה שגורם לרוב האנשים להגיע להנאה מירבית - אנאלית או וגינלית.

 

הבנתי. אז איך לבחור?

 

ישנם כמה פרמטרים שצריך לשים לב אליהם כשבוחרים פלאג אנאלי, הנה החשובים ביותר:

 

בדקו האם הוא בטיחותי

 

לא כל המוצרים האנאליים באמת מתאימים לשימוש אנאלי. חשוב לשים לב שלאביזר המין שאתם רוכשים יש בסיס רחב שימנע מהאביזר להיתקע בפנים.

 

התחילו עם קטן

 

תמיד תוכל לרכוש פלאג גדול יותר עם הזמן ועדיף להתחיל עם משהו קטן. לפני שאתם מבצעים את הרכישה, מומלץ שתנסו קצת עם האצבעות ותעריכו את הגודל שאתם מסוגלים להכיל.

 

איפה אתם מתכוונים להסתובב עם הפלאג?

 

אם אתם מתכננים להסתובב עם הפלאג בחוץ כשהוא תחת הבגדים, אז חשוב שזה יהיה פלאג שישאר במקום יותר בקלות. פלאגים רזים ללא עיקול יחליקו החוצה. קחו את זה בחשבון.

 

קראו את הביקורות

 

תמיד לפני שרוכשים מוצר מומלץ לקרוא את הביקורות עליו. בחנות המין "סופר טויס" הלקוחות יכולים לדרג ולרשום ביקורת מפורטת כאוות נפשם על המוצר שרכשו, לטוב ולרע.

 

איזה חומר אתם מעדיפים?

 

פלאגים עשויים מסיליקון, זכוכית, מתכת… ואתם צריכים לחשוב מה הכי עושה לכם את זה. אם אתם מתחילים, מומלץ להתחיל עם סיליקון רפואי שהוא יותר קלאסי. חשוב לציין שאם אתם משתמשים באביזר מסיליקון, חומר הסיכה חייב להיות על בסיס מים.

 

את כולם קל לנקות, אבל מן הסתם פלאג מזכוכית אפילו יותר קל והוא גם מחליק יותר בקלות פנימה. בונוס: אפשר לקרר ולחמם אותו אם אתם מעוניינים בתחושות מגוונות.

 

בעקרון מדובר פה בניסוי וטעיה - אין העדפה חד-משמעית ומומלץ שתנסו כמה חומרים, כל עוד הם ללא כימיקלים מזיקים. בסופר טויס, אגב, כולם מחומרים ידידותיים למשתמש.

 

סוגי פלאגים

 

חשבתם שזה הכל? ממש לא. מלבד פלאגים מזכוכית, מתכת או סיליקון רפואי, יש סוגים שונים של פלאגים ואלו הם העיקריים:

 

פלאג רוטט - פלאגים רוטטים הם לרוב מסיליקון רפואי ובדיוק כמו שזה נשמע - הם רוטטים בתוככם. אם בא לכם חוויה יותר אינטנסיבית, פלאגים רוטטים הם בחירה מצויינת.

 

פלאג עם זנב - פשוט מאד. מדובר בפלאג שבקצהו מחובר זנב רך ונעים. מיועד בעיקר לחובבי סאדו שאוהבים לראות את הצד הנחדר על ארבע עם זנב יפהפה באחוריו.

 

פלאג חרוזים - מדובר בשילוב של פלאג עם חרוזים אנאליים. החרוזים עצמם מעסים את השרירים הטבעתיים בכל פעם שמוציאים אותם החוצה והם מצויינים למי שמעוניין להפוך את האורגזמה למגוונת וחזקה יותר.

 

פלאג מרחיב - פלאג שמסייע בהרחבת האיזור. אם יש לכם קשיי הסתגלות מה שנקרא - זה הפלאג בשבילכם.

 

אגב, לאלו שממש קשה להם להחליט, יש סט של פלאגים למתחילים בצורות ועיצובים שונים. אחד מהם בטוח תאהבו. הם יותר בסיסיים ואחרי כמה ניסויים תדעו איך להתקדם הלאה.