עבור רבים מאיתנו לארוטיקה האנאלית יש דימוי שלילי. כילדים, לימדו אותנו תמיד שהאזור האנאלי הוא מקום מלוכלך ושתמיד צריך לשטוף ידיים אחרי שנוגעים שם. עם הקדמה כזאת, לא מפתיע שיצא להנאות הדלת האחורית מוניטין שלילי כל כך. שיהיה ברור, יחסי מין אנאליים או משחק אנאלי ללא חדירה הם בטוחים לגמרי ומהנים לחלוטין בתנאי שתשתמשו בקצת הגיון בריא ובהרבה חומר סיכה.

פי הטבעת הוא, ללא ספק, אזור רגיש מאוד לגירוי מיני הן עבור נשים והן עבור גברים כאחד. האזור האנאלי מלא בקצוות עצבים רגישים הקשורים בצורה ברורה לעוררות מינית. רובנו חשנו בהנאה אנאלית מינית לפחות פעם אחת בחיינו אך בגלל הטאבו על אזור זה והסטיגמה החברתית הקשורה בו רבים מאיתנו נמנעים באמת לחגוג את ההנאה האנאלית..

הזמנים משתנים ועיתם גם היחס למין אנאלי ולהנאות הקשורות בו. יותר ויותר אנשים מתנסים במשחק האנאלי כדרך בריאה ומהנה לחקור דרכים מיניות חדשות. 

קיימים בשוק מגוון רחב של צעצועים אנאליים : ויברטורים, דילדואים, פלאגים וגם חרוזים אנאליים שעוצבו במיוחד עבור הכניסה האחורית. 

 

משחקים אנאלי בטוח

אם החלטתם להתנסות בחויה המיוחדת של מין אנאלי או של משחק אנאלי הנה כמה טיפים עבורכם:

  1. הקפידו תמיד להשתמש בחומרי סיכה. שלא כמו הנרתיק, פי הטבעת והרקטום אינם משומנים באופן טבעי ולכן שימוש בחומר סיכה הוא הכרחי. כאשר עוסקים במין אנאלי יש להשתמש בכמות נדיבה של חומר סיכה על בסיס מים או על בסיס סיליקון.

  2. לעולם אל תכניסו משהו חד לתוך פי הטבעת בין אם זו ציפורן חדה או חפץ חד. פי הטבעת הוא רגיש ועדין ולכן הקפידו להכניס אליו רק דברים חלקים.
  1. הכניסו רק אביזרי מין עם בסיס מתרחב. אביזרי מין יכולים להחליק פנימה אל תוך פי הטבעת ובניגוד לנרתיק אין לו מחסום טבעי המונע מאובייקטים להכנס פנימה אל תוך הגוף. חיסכו לעצמכם ביקור מביך בחדר המיון והשתמשו רק באביזרי מין עם בסיס מתרחב. אפשר ויברטור ואפשר דילדו אבל הקפידו שיהיה להם בסיס מתרחב.
  1. כבדו את הגוף שלכם ואת גופו של הפרטנר או הפרטנרית שלכם. אם אתם רוצים לחוות עונג אנאלי בפעם הראשונה, התקדמו לאט ובעדינות במשימה. החיפזון הוא האוייב הגדול ביותר של מין אנאלי מוצלח. הסבלנות משתלמת.

  2. רוגע. הרגעו לפני שאתם מתחילים במשחק שלכם. אם על ידי שתיית כוס יין, על ידי מוסיקה נעימה או בכל דרך שאתם אוהבים להרגע. הנינוחות עוזרת לפי הטבעת להפתח והיא המפתח שלכם למין אנאלי מטריף חושים.
  3. עשו סקר שוק ולכו אל חנות מין איכותית כדי לקנות אביזרי מין וגם פלאג אנאלי. שימוש במשחק המוקדם בפלאג אנאלי או ויברטור יכינו את פי הטבעת לחדירה רכה ומענגת.