לרובנו יש כמה ביצועים מיניים בארסנל שנותנים לנו בטחון במיטה. אבל בשביל לבלוט באמת בין כל הגברים, יש כמה דברים שאתה חייב לדעת וליישם. רוצה להיות זכר אלפא במיטה? רוצה שהיא לא תוכל לחכות לפעם הבאה שתחדור אליה? שהיא לא תבין מאיפה זה בא לה ותגיע לאורגזמה בלתי נשלטת כשכל גופה רוטט מהנאה? ברור שכן.

גם אנחנו רוצים שתהיה המאהב המושלם, אז סיכמנו עבורך כמה מהלכים קלים ליישום שאתה פשוט חייב להכיר ולבצע אותם שוב ושוב ושוב...

 

תגרום לה להיפתח אליך

 

פעם הבאה שאתה יורד לפרטנרית שלך, פשק את רגליה כמה שיותר. לא צריך לשבור לה את מפרק הירך, אבל אפשר לקפל את רגליה, להרים מעט למעלה ולפשק אותן.

 

המטרה היא שהיא תרגיש הכי חשופה שיש. עכשיו הבט מטה לאיבר שלה, אמור לה לא לזוז ואז התחל לאונן. יותר מדליק מזה - אין. חכה קצת לפני שאתה יורד לה, תן לה לחכות לזה. כמובן שהיא צריכה להיות מישהי שמרגישה בטוחה עם הגוף והמיניות שלה, אחרת היא תירתע מעצם היותה חשופה כל-כך.

 

אתה יכול גם לגוון: הצמד את רגליה והרם אותן באוויר כשהבהונות שלה פונות לתקרה. עכשיו הרם את ישבנה ורד לה בתנוחה הזאת. פשק את רגליה כשהן עוד באוויר והמשך בעבודה. ילד טוב.

 

גירוי כפול

 

גבר תמיד צריך לכוון לגירוי של 2 נקודות במקביל. אצל גברים זה הפין והאשכים או הפין ופי הטבעת. אצל נשים זה כמובן הנרתיק והדגדגן, הדגדגן והפטמות וכו'. גירוי כפול יעורר יותר עצבים רגישים ואתה תוכל לשלוט טוב יותר בתחושות שלה. אל תיתן לה בשום פנים ואופן לגמור רק מגירוי של נקודה אחת. אל.

 

התחל לאט באיזור הדגדגן, השתמש בהרבה רוק וחומר סיכה. אם אתה מבצע בה מין אוראלי, החדר לה גם אצבעות, או יותר טוב: דילדו או ויברטור, מה שמעביר אותנו ישירות לכל הבא:

 

השתמש באביזרי מין

 

לא משנה כמה מדהים אתה במיטה, ואנחנו בטוחים שאתה מדהים, ישנם צעצועי מין המותאמים באופן מושלם לעינוג האישה. במקום להתחרות בהם, השתמש בהם.

 

אחד הויברטורים הכי מומלצים הוא "Alvin". מדובר במאלץ אורגזמה משומן היטב ואם אתה באטמן, הוא לגמרי הרובין שלך.

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏890.00 ₪ מחיר מבצע ‏499.00 ₪

ויברטור יוקרתי נטען עשוי סיליקון רפואי , חזק ועמיד במים

 

לחץ כאן לפרטים נוספים

כמובן שאתה יכול להשתמש גם בביצי רטט ולהחדיר אותן לנרתיק שלה בזמן שאתה מענג את הדגדגן שלה. ואם אתה רוצה להחזיק יותר זמן במיטה ולגרות את הדגדגן של בזמן החדירה - השתמש בטבעת הידוק או רטט.

 

וזה עוד כלום. יש שפע של אביזרי מין שיסייעו לך להפוך למאהב האולטימטיבי. אם אתה זקוק לייעוץ והכוונה, פנה לחנות הסקס שלנו ונשמח לסייע לך. בסופר-טויס יש את מבחר אביזרי המין הכי גדול בארץ במחירים הכי זולים.

 

תן לה לראות את עצמה

 

אמור לפרטנרית שלך לעמוד מול מראה גדולה. עכשיו גש מאחוריה והתחל לגעת בה בזמן ששניכם מביטים במראה.

 

שחק עם הפטמות שלה, נשק את צווארה, הסר את בגדיה ואת בגדיך לאט, לאט עד שגופכם העירום מתחכך האחד בשני.

מוצרים חדשים
  1. חדש
    CB Chastity Lock Cock Cage
    Rating:
    0%
    ‏399.00 ₪
    במלאי
  2. חדש
    טבעת רטט חדשנית סופר חזקה, גם הידוק וגם הנאה כפולה KING
    Rating:
    0%
    ‏249.00 ₪
    במלאי
  3. חדש
    ויברטור יוקרתי,מסתובב ומתארך, בעל רטט חזק מאוד ומגע מלטף ZING
    דירוג:
    100%
    ‏1,199.00 ₪
    במלאי
  4. חדש
    ויברטור מסיליקון רפואי , מעולה למתחילים, בעל 10 מצבי רטט , נטען GINI
    Rating:
    0%
    ‏199.00 ₪
    במלאי

אל תיתן לה להסתובב אליך. הישאר מאחור ותן לה לחזות בהכל. המשך לענג אותה עד שלא תהיה לה ברירה אלא לראות את עצמה במראה כשהיא מגורה, גונחת וחווה אורגזמה אינטנסיבית.

 

דבר אליה

 

אמור לה מילים מלוכלכות בזמן האקט. פרט מה אתה רוצה לעשות לה ולחש באוזנה מילים המפארות את גופה.

 

תן לה לדעת כמה אתה רוצה אותה עכשיו, כמה אתה נדלק ממנה ואיך בא לך לענג אותה ולחדור אליה. במיטה, למילים באמת יש כח.