סקס ממושך אל תוך הלילה נשמע כמו אפיזודה מתקופות קדומות בהן היה לנו שפע של זמן. במצב העניינים של היום קשה למצוא את הזמן והאנרגיות לסקס ממושך, ועדיין.. הרצון עוד פועם ברבים מאיתנו.

אז איך באמת ניתן להאריך את זמן הסקס ולבלות יותר זמן בין הסדינים? (לא במצב של שינה או צפייה בטלוויזיה). כדי לענות על השאלה הכנו לכם 11 טיפים יעילים שיסייעו לכם ליהנות מסצנות ארוכות במיוחד (או לפחות ארוכות יותר מ – 3 דקות).

11 טיפים להארכת הסקס

1. פנו זמן – אם יש לכם ילדים הרי שיש צורך בהתארגנות מוקדמת – נסיעה לסוף שבוע, קבלת עזרה מבייביסיטר או סבים וסבתות או אם יש לכם מזל – פתיחת טלוויזיה על ערוץ הילדים יוכלו לפנות לכם מספיק זמן לעצמכם.

2.מנוחה טובה – מנוחה טובה היא הבסיס לגוף אנרגטי. אם לא נישן טוב נתנהג כמו זומבים על אוטומט והחשק המיני יברח מביתנו. המנוחה דרושה גם לגברים שכביכול חושבים על מין במשך רוב שעות היום, אם הם לא ינוחו מספיק יישארו יחסי המין רק במחשבותיהם.

3. שתייה ואכילה – בדומה למנוחה, זקוק הגוף למזון איכותי ובריא שלא מכביד על הקיבה (כשאנחנו מרגישים מפוצצים מאוכל מתחשק לנו לפתוח כפתור ולא כדי לקיים יחסי מין). כמו כן, יש להקפיד על שתיית מים שתמנע כאבי ראש (אין לך תירוצים יותר, כאב הראש לא קיים) ותגרום לנו להרגיש חיוניים ונמרצים.

4. תנוחות – שינוי תנוחות יוכל לסייע בהשהיית הגמירה. ניתן לבחור בתנוחות שיוצרות גירוי ברמה נמוכה יותר, לכל אחד יש את התנוחות שמעוררות אותו יותר ומעוררות אותו פחות.

5. מחשבות – כשאתם מרגישים מאוד מגורים נסו לחשוב על דברים פחות סקסיים אבל היזהרו שלא לגלוש יותר מידי במחשבות, שלא תצעקו פתאום "גול" באמצע, סביר להניח שזה יעצבן את בת הזוג שלכם.

6. אל תגזימו עם האלכוהול – גם אם תכננתם ערב מפנק שכולל שתיית אלכוהול חשוב שתזהרו שלא להגזים בשתייה – יותר מידי אלכוהול עלול להרדים אתכם וחבל על הערב.

7. השתמשו באביזרי מין – טבעת רטט, כיסוי עיניים, שוט (אם אתם נועזים), אזיקים, ויברטור, הלבשה תחתונה סקסית+ ריקוד נועז, קרמים מעוררים ועוד שפע אביזרים יוכלו לחמם את העניינים ולתבל את הסדינים.

8. קונדום – רוב בני הזוג הוותיקים לא משתמשים בקונדום אך במידה ומעוניינים להאריך את משך הסקס הוא עשוי לעזור, להפחית את התחושה באיבר המין הגברי ולהשהות את השפיכה.

9. טנטרה – על טנטרה שמעת? השיטה ההינדית תסייע לך ללמוד כיצד לתעל את האנרגיות, לחזק את השרירים, לחבר את עצמך למיניות שלך ולעצמך ולהרחיק את האורגזמה. אם תחליט לנסות הקפד ללמוד אצל מטפל מוסמך ומנוסה.

10. תרסיסי השהייה – אם תחליט להשתמש בתרסיסי השהייה הקפד לבחור בתרסיס במינון עדין וחלש שלא ימנע ממך ליהנות מיחסי המין. את התרסיס יש למרוח על חלקו החיצוני של האיבר.

11. חומרי סיכה – יחסי מין ממושכים עשויים להוביל ליובש בנרתיק, דבר שיהפוך את כל העסק לכואב ולא נעים. חומר סיכה איכותי יוכל לסייע ולשמור על הרטיבות. מומלץ לבחור בחומר סיכה על בסיס מים משום שברוב המקרים הוא לא יגרום לגירויים.

בהצלחה!