כל אחד זוכר את הפעם הראשונה שלו. הבגדים יורדים והדופק עולה, השרירים רועדים וההתרגשות כמעט ובלתי נשלטת. אין ספק שאף-אחד לא שוכח את היום בו איבד את בתוליו.

 

יודעים מה? מילא מין וגינלי סטנדרטי. יש אנשים, בייחוד נשים, שבשבילן הפעם הראשונה שהם עשו מין אנאלי או אוראלי היו עוד יותר משמעותיות בחיי המין שלהם.

 

בלי הקדמות מיותרות, תכירו את דורית, גיתית, שירי ועדי. נשים שונות שהסכימו לשתף אותנו בחוויות המיניות הראשונות ששינו לחלוטין את הדרך בה הן עושות סקס.

 

עשתה אנאלי בפעם הראשונה בגיל 37 והתמכרה

דורית התחתנה בגיל 26 עם החבר השני בחייה. לאחר 5 שנים של נישואים מקרטעים נטולי ילדים, היא ובעלה התגרשו בטונים צורמים ודורית חזרה לשוק הפנויים-פנויות. ואז זה קרה.

 

עם מי זה היה?

"יצאתי להרבה דייטים. לא לקחתי הפסקה אחרי הגירושים, הייתי צריכה הסחת דעת מהתסביכים שלי. היו לי הרבה סטוצים ואז היה מישהו אחד שהפך לסוג של יזיז. גבר נאה, מרשים, סקס לא מעולם הזה. יום אחד, כשהיינו במיטה, הוא שאל אם זה בסדר להכניס לי אצבע מאחור. הסכמתי. להפתעתי זה היה ממש מגרה".

 

ואיך החדירה עצמה הרגישה לך?

"אחרי שהוא שיחק עם האצבע וקצת עם הלשון, אמרתי לו 'יאללה, תפדל, תיכנס'. רציתי ממש. והיה מענג בצורה מפתיעה. הייתי צריכה אמנם גירוי לדגדגן במקביל, אבל עדיין היה מושלם. מאז עשינו את זה עוד הרבה פעמים, גם עם פלאג אנאלי ודילדו אנאלי. אני הרבה פעמים מסתובבת ברחוב עם פלאג אנאלי בתוכי ואף-אחד לא יודע. התמכרתי לתחושה".

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏149.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪

פלאג אנאלי יפהפה, מעוצב ומרשים למגוון רחב של שימושים

לחץ כאן לפרטים נוספים

חדירה כפולה אחרי 10 שנות נישואים

גיתית נשואה באושר כבר 13 שנים עם גבר שתמיד הסב לה הנאה מינית, אבל את הפעם בו היא ניסתה איתו חדירה כפולה לראשונה, היא לא תשכח לעולם.

 

איך זה קרה אחרי כל-כך הרבה זמן ביחד?

"בעלי היה בחנות לאביזרי מין באותו יום, ובמקום לקנות ויברטור או טבעת רטט כמו בדרך-כלל, הוא חזר הביתה עם צעצוע חדש – סטרפאון עם דילדו מחובר אליו. בהתחלה חשבתי שהוא רוצה פגינג, כלומר שאני אחדור אליו. ואז הוא צחק ואמר לי לחכות לו במיטה".

 

מפה לשם, הוא קשר אל עצמו את הסטרפאון, סובב אותי על ארבע, חדר לנרתיק שלי עם האיבר שלו כשהסטרפאון חודר לי לתוך פי הטבעת. הרגשתי שאני עומדת להתפוצץ מרוב אורגזמות. חוויה לא נורמלית".

 

חוזרת בשאלה עושה סקס בפעם הראשונה בחייה

שירי באה מבית דתי וחזרה בשאלה 24, חצי שנה לאחר-מכן היא שכבה בפעם הראשונה ומאז היא לא הפסיקה.

 

איך ניגשים לזה בכלל מהמקום והעולם שבאת ממנו?

"זה נורא קשה. רציתי למצוא מישהו שאני יכולה לסמוך עליו. באותה תקופה הייתי פעילה בפורום של חוזרים בשאלה והיינו נפגשים מדי-פעם. הכרתי שם מישהו והיינו ידידים תקופה ארוכה. הוא לא היה בתול, אבל גם לא מנוסה. הרגשתי בטוחה איתו והוא איתי. זה היה ברור שזה יקרה, היה בינינו מתח מיני הרבה זמן".

 

ואיך היה הרגע עצמו?

"באתי לדירה שלו, שתינו קצת בירות ואני חושבת שהתנשקנו איזה שעה עד שהוא העז בכלל לגעת לי בחזה. לקח בערך עוד חצי שעה עד שהורדתי את החולצה ועוד אלוהים יודע כמה זמן עד שהיינו עירומים על המיטה. הוא שם קונדום ועשינו את זה במיסיונרי. לא כאב לי או משהו בסגנון.

 

הייתי כבר ממש מגורה באותה נקודה ואחרי שהרגשתי בנוח, הרשיתי לעצמי לרכב עליו. ואז רכבתי עליו הפוך ואז עשינו את זה בדוגי ושוב במיסיונרי כשהרגליים שלי על הכתפיים שלו. זו הייתה הוצאת קיטור מיני והתפרעות מוחלטת. מה שהלך שם היה קטגוריה חדשה של פורנו".

 

אוראלי בפעם הראשונה לאחר 6 שנות זוגיות

עדי הייתה עם אותו בן הזוג מהתיכון במשך 6 שנים. במשך כל הזמן הזה היא הורגלה למצב בו רק היא מבצעת מין אוראלי בבן-זוגה, מבלי לקבל דבר בתמורה. עד שביום בהיר אחד...

 

איך הנושא עלה רק אחרי כל-כך הרבה זמן?

"להרגלים יש כוח חזק. אנחנו הכרנו בגיל 17 ולקח הרבה זמן עד שהתחלנו לקיים יחסי-מין. אני גם לא רציתי שהוא יירד לי, התביישתי. לקח לי זמן להיפתח מינית".

 

אז איך זה קרה?

"היינו בחופשה בברלין וברגע של ספונטניות נכנסנו למועדון סקס. מקבלים חלוק בכניסה ויורדים למרתף נוטף תאווה. רקדניות על עמוד, אנשים שוכבים באמצע הרחבה. ממש סדום ועמורה,.

 

היינו קצת בשוק בהתחלה, אבל מהר מאד נכנסנו לעניינים. חבר שלי ראה נשים שיורדים להן ופתאום נדלק. אני חושבת שגם האווירה במקום גרמה לו להיות פרוע יותר. בכל מקרה, הוא עינג אותי עם האצבע, כמו שהוא עושה תמיד ופתאום הוא הוריד את הראש שלו למטה, הוציא את הלשון ונתן עבודה. הדבר היחיד שאני יכולה להגיד זה שכולם הסתכלנו עליי גונחת".