שמעו קטע. הפעם הראשונה שנכנסתי לחנות מין הייתה בגיל 29. הכי הרבה שעשיתי עד אז היה להביט בשלטים של חנויות סקס ולנסות לזכור את הכתובת למקרה שאולי יום אחד אעז להיכנס, אך היום הזה פשוט לא הגיע. חשוב לציין שאני מדברת על תקופה בה הרכישה האינטרנטית לא הייתה פופולרית והיה צריך ממש ללכת לחנות עם קירות ומוכרים ומי יודע מה עוד.

 

הבעיה היא שבזמנו חנות אביזרי סקס הצטיירה לי כמרתף סליזי עם סוטים שהולכים לאונן בחדר האחורי ובוחנים אותי בזמן שניחוחות של עובש בשילוב של זרע וזיעת אשכים חודרים לנחיריי. והכי נורא – הבושה. שמישהו ידע שהלכתי לחנות של סוטים? לא ולא. בדיוק בגלל כל הסיבות האלו, הפעם הראשונה שלי בחנות סקס הייתה מאד מפתיעה.

זה היה לפני 3 שנים (הרגע חשפתי את גילי. נו, מילא). בשנים האלה, אפשר להגיד שאביזרי המין יצאו מהארון. בבועה שלי לפחות, בעולם זה קרה עוד לפני. בשיח החברתי סביבי דיברו בפתיחות על צעצועי מין שונים שהתגלו לי כנחלתם של אנשים נורמטיביים. פתאום מה שנראה בראש שלי כפנטזיות מלוכלכות וסטיות שיש לקבור אי-שם במגירות מוחי, הפך להיות מציאות של נשים רבות סביבי. לא פייר, רציתי גם.

 

אז הלכתי. מצאתי חנות באינטרנט שנראתה לי מקצועית דיה ונסעתי אל עבר הכתובת. אז נכון שחששתי מתלתלי ביצים פזורים מכל עבר? אז לא. ממש לא.

קודם כל, המזגן קיבל את פניי עם משב קליל של 20 מעלות כשאוגוסט בחוץ וחם. אבל מילא המזגן, החנות עצמה הייתה מתוקתקת ומסודרת כאילו מדובר בסניף של אפל. כל מוצר מסודר ומתוייג במקומו, ריח טוב, אווירה נעימה והכי מפתיע – מוכרת חביבה, מושבניקית חייכנית שניגשה אליי בחיוך רחב כשראתה שאני מבולבלת מהמבחר סביבי.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏899.00 ₪ מחיר מבצע ‏749.00 ₪

הוויברטור האידיאלי לנשים שלא אוהבות להתפשר.... חוויה מרטיטה ומרגשת!

קראו עוד

היא שאלה במה אפשר לעזור והבחנתי ששיניה לבנות וישרות והן ממש לא נשחקו מספידים וסמים נרקוטיים אחרים, כפי שחשבתי שמצבה האורתודנטי של מוכרת בחנות סקס אמור וצריך להיות. אמרתי לה שאני מחפשת ויברטור להתחיל איתו.

 

המוכרת הושיטה את ידה, נטולת חירורי ההזרקות והגישה לי אביזר מין קטן. ממש קטן. היה לי טמפון יותר גדול מזה. שאלתי אותה לפשר העניין והאם אני נראית לה כמו ננסית יפנית עם ואגינה מיניאטורית. היא הסבירה לי שמדובר ברוקט פוקט המיועד לגירוי הדגדגן ושהוא עובד כמו קסם, בכל פעם.

 

בהמשך היא הראתה לי ויברטור מאלץ אורגזמה – כזה שאת מחדירה ויש לו גם ארנבון קטן לדגדגן. הרגשתי את הרטט שלו על היד שלי ומיד ידעתי שאני פשוט חייבת אותו בתוכי. אמרתי לה לארוז לי אחד בצד על המדף ולהמשיך ללוות אותי במסע בין מדפי החנות.

 

ואז הגענו למדף הדילדואים. ובכן, ידעתי מה זה דילדו, אבל מבחר הגדלים והצורות הצליח להפתיע אותי. היו שם דילדואים מגודל של אצבע ועד ציוד לכיבוי אש. היה אפשר ממש לשחק במשפחת דילדואים עם סבא, סבתא, ילדים וניני נינים. והכי שוס – דילדו מתנפח. כן, כן – דילדו מתנפח. כמובן שלקחתי מיד אחד כזה כשאני מתכננת בראשי מה אעשה כשאגיע הביתה.

 

בקיצור, לאחר כמעט שעה של סיור בחנות יצאתי עם רוקט פוקט קטן, ויברטור מאלץ אורגזמה, דילדו מתנפח, פלאג אנאלי וביצת רטט קטנה. לא ידעתי מאיפה להתחיל, אז קראתי לחבר שלי שיעזור לי. ואז התחילו החגיגות, אבל זה כבר סיפור אחר שאשמח לחלוק בהמשך. אני כן יכולה להגיד שכל הפנטזיות ה"מלוכלכות" שלי יצאו מהמגירה ושרק בגיל 29 הבנתי שיש רמות של אורגזמה שמגיעה מגירויים שונים, בנפרד או במקביל או תוך כדי.

 

אם כך, מסקנות:

-          אביזרי מין זה לאנשים נורמטיביים. אפילו מוצרי סאדו מעודנים.

-          יש הרבה סוגים של אביזרי מין שלא ידעתי על קיומם; אם זה ביצת רטט, מעסה פרוסטטה, מג'ק וונד, פלאשלייט ועוד עשרות מוצרים אחרים.

-          יש שפע עצום ולכן חשוב להתייעץ עם המוכרים בשביל לדעת מה הכי מתאים.

-          מוכרות בחנות סקס הן לא נרקומניות. כמו כן, אנשים לא מאוננים עלייך בחדרים צדדיים בחנות.

-          אביזרי מין זה כיף ומוסיף אקשן לזוגיות.

-          חדירה כפולה זו פנטזיה לגיטימית.