ערים גדולות תוססות עם הזדמנויות להתנסויות הקשורות  למין ומיניות. בעוד יחסי מין בדרך כלל מתקיימים בחללים פרטיים, הם אף פעם לא באמת עוזבים לנו את הראש. באופן בלתי מודע אנו "יודעים" שהם מתרחשים סביבנו בזמנים שונים של היום. אנחנו כולנו, ברמה כלשהי, "מציצני רחוב" – המקבלים  רמה מסוימת של הנאה חושנית מהתבוננות באנשים "מיןיים" בהם אנו נתקלים בעיר.

 

ואנחנו מקבלים תזכורות לכך כל הזמן. השטח הציבורי בערים מלא בדימויים מיניים, מפרסומות בשלטי חוצות, אוטובוסים ותחנות רכבת ועד למקומות יותר דיסקרטיים, אך בכל זאת חשובים, ומהווים אלמנט חשוב של הנוף והכלכלה העירוניים - חנות מין.

 

זה יהיה הוגן לומר כי רוב האנשים חושבים על חנויות מין כעל דבר מפוקפק, סמטאות חשוכות בהם מוכרים  חומר פורנוגרפי לאנשים מפוקפקים".

 

באופן היסטורי, הם נטו להיות מרוכזים במקומות צדדים  מעט בתוך מרכז העיר . אבל עכשיו חנויות מין רבות נפתחות גם בפרברים.

 

בהתבסס על המחקר המתמשך שלנו לאזורים הגיאוגרפיים ופיקוח על חנות מין בתוך מטרופולינים, הנוכחות ההולכת והגדלה של חנויות מין, מצביעה על תחושה של עניין רב בחויות מיניות חדשות והשתתפות בהרפתקה ושחרור מיניים מוגבר.

 

מעט  תצפיות ראשוניות מוכיחות כי חנויות למבוגרים / מין הן מגוונות, וכך גם לקוחות היעד שלהם והמיקום גיאוגרפי

 

את הענף הקמעונאי למבוגרים ניתן לסווג לשלושה סוגים עיקריים: מוזנח ועלוב, רשת חנויות ש, ו- עד חנות מין ללקוחות האלפיון העליון. חשוב להדגיש כי הקטגוריות הללו מבוססות בעיקר על האסתטיקה החזותית של חנויות מין במונחים של עיצוב חזית חנות מין הכוללת שלהם ולמצבו.

 

מוזנח ועלוב

 

חנות מין המשתייכת לסוג של  "המוזנחות והעלובות" כביכול נמצאת באזורים מפוקפקים של מרכז העיר ולקוחותיה הם בדרך כלל גברים בעיקר הטרומיןואלים (ובגיל העמידה) כמו גם צוות העובדים שלהם.

 

המוצרים הנמכרים בה נוטים לכיוון הפורנוגרפי, מקדישים כמויות גדולות יחסית של שטח רצפה למגזינים ו-DVD המכסה תערובת מגוונת של טעם צרכנים ונטיות מיניות. לעומת זאת, אביזרי מין וצעצועים למבוגרים וכן הלבשה תחתונה זמינים בחנויות האלה רק כמוצרים מישניים.

 

חלונות מכוסים, חזיתות מוזנחות ובניינים במצב של התפוררות יחד עם עוברים ושבים הגורמים לתחושה מפוקפקת.

 

מבחינה גיאוגרפית, הם נמצאים במקומות שוליים בעיר. בדרך כלל בקרבת אזורי תעשייה קלה או בצמתים מרכזיים.

 

למרות שלחנויות רבות מהסוג הזה יש שלטים המיידעם לקוחות פוטנציאליים כי הם מוכרים גם לגברים וגם לנשים קשה מאוד לדמיין שנשים רבות מרגישות רצויות ונינוחות במרחבים קמעונאיים אלה.

 

זה נכון במיוחד עבור חנות מין שיש בה ,אי צפייה להקרנת סרטי פורנו.