נשים פתוחות יותר מגברים כשזה נוגע לסקס עם בני אותו המין ויש שטוענים שבעתיד הלא כל-כך רחוק כבר לא יהיה דבר כזה "לסביות", אלא רק דו-מיניות ושכל הנשים ייהנו משני העולמות. אצל גברים, לעומת זאת, זה כנראה לא יקרה.

 

כבר היום, אפשר לראות נשים סטרייטיות רבות שנמצאות במערכת זוגית מחייבת עם אישה, למרות שהן היו רק עם גברים לפני-כן. אבל איך הן החליטו יום בהיר אחד להחליף צד?

 

בשביל לשפוך מעט אור על הנושא ולענות על שאלות ותהיות, יצאתי לראיין 3 נשים מרתקות שהיו תמיד עם גברים ובסוף בחרו באישה, כל אחת מהסיבה שלה.

 

"קשה לי עם גברים, אני לא סומכת עליהם"

קרן (41) הייתה מאז ומתמיד עם גברים, ואפילו הרבה גברים, עד שהיא התייאשה מהם והחליטה לפתוח לה אופציות נוספות. מפה לשם, היא הכירה את בת-זוגה הנוכחית ואם ילדיה.

רגע, אז זה היה מתוך ייאוש?

"זה שהחלטתי לבדוק אופציה נוספת היה מתוך ייאוש, כן. קשה לי עם גברים, אני לא סומכת עליהם. אבל האישה בחרתי להיות איתה – זה לא היה מתוך ייאוש. זה היה מתוך רצון אמיתי ואהבה כמוה לא הרגשתי בעבר, עם שום גבר".

 

ומה לגבי יחסי-המין? גם טוב יותר?

"איתה זה טוב יותר כי זה בא עם רגש חזק ולפי דעתי, זה מה שקובע בסופו של דבר והמשיכה מגיעה ביחד עם הרגש. בת-זוגי הייתה מנוסה בתחום והיא לימדה אותי הרבה דברים שלא ידעתי על גוף האישה לפני. אנחנו משתמשות באביזרי מין שעושים את העבודה הרבה יותר טוב מכל גבר. יש לכל אחת ויברטור משוכלל, לי יש אחד מטורף עם ארנב לדגדגן. יש אצלנו טרפת במיטה".

דירוג:
100%

הוויברטורית האידיאלית לנשים שאוהבות ליהנות אחת מהשנייה ורוצות ליהנות אחת עם השנייה!

לחץ כאן לפרטים נוספים

מתי ידעת שזה רציני?

"מיד. מרגישים את זה. עכשיו אנחנו כבר 4 שנים ביחד. יש לנו ילדה מהממת שבת-זוגי נשאה ברחמה ואנחנו באמת משפחה מאושרת. כיף לי לחזור אליהן הביתה כל יום. הן שתי האהבות של חיי".

 

"בהתחלה זה היה מתוך סקרנות, אבל הסקרנות הפכה מהר מאד לאהבה"

סיוון (25) הייתה בכמה מערכות יחסים עם גברים ומעולם לא העלתה בדעתה שהיא תהיה עם אישה. אבל יום אחד היא הכירה חברה משותפת במפגש חברתי ומאז השתיים ביחד.

 

אז היא התחילה איתך ופשוט זרמת?

"לא בדיוק. לקח לה קצת זמן. היא חיזרה אחרי והעניין קסם לי. בהתחלה זה היה מתוך סקרנות, אבל הסקרנות הפכה מהר מאד לאהבה ומשיכה חייתית. אנחנו כבר שנתיים ביחד ואני עדיין לא יכולה להוריד את הידיים ממנה".

 

אז עכשיו את לסבית לגמרי או שאת עוד נמשכת לגברים?

"אני נמשכת גם לגברים, אבל הרבה פחות מפעם. גם עכשיו, כשאני חושבת על זה, כל הגברים שהייתי איתם היו עדינים ונשיים. בכל מקרה, מה שמשנה זה שמצאתי את האישה המושלמת ושיש לי סקס מושלם. הבאנו לפני שבוע סט קשירות מחנות מין ורק מלראות אותה קשורה אני גומרת".

 

"תמיד הייתי לסבית, אבל שיקרתי לעצמי"

גלית (53) הייתה נשואה ממש לא באושר לגבר שהיא לא אהבה ולא נמשכה אליו מעולם. רק בגיל 40 היא הבינה שהיא נמשכת לנשים והחליטה להתגרש מבעלה ולמצוא לה אהבה חדשה".

 

איך גילית את זה בגיל כל-כך מאוחר?

"אני פשוט הדחקתי את זה. תמיד הייתי לסבית, אבל שיקרתי לעצמי עד שבאמת האמנתי לעצמי. לוקח הרבה שנים לפרק חומה של שקרים. לא היה איזה אירוע מסויים שגרם לי להבין את זה. הלכתי לחנות סקס בהרצליה וזה קרה בהדרגתיות ולקח לי המון זמן להודות בזה".

 

אז מצאת מישהי?

"לקח לי זמן, אבל כן. הכרתי ממש לא מזמן מישהי מדהימה, צעירה ממני ב-5 שנים. הבת שלי רשמה אותי לאפליקציית היכרויות, ככה הכרתי אותה. אגב, הילדים שלו מאד תמכו בי. בעלי לא לקח את זה בקלות, אבל הוא ממש לא מעניין אותי. שיקפוץ".