סטרפון הוא אביזר מין שהיה בשימוש בעיקר אצל זוגות של נשים או במשחקי שליטה, כשהגבירה חודרת לעבד. היום ברור שחדירה כזאת גם אצל סטרייטים היא כבר לא עניין נדיר. מאז שיותר גברים מתוודים על ההנאה שלהם מנקודת הג'י הגברית אחרים רוצים להצטרף אליהם ולהתנסות בחדירה אנאלית מבלי לחשוש מתיוג אנטי-גברי גם כשהם סטרייטים.

אחת הדרכים המהנות לעשות זאת היא בעזרת סטרפון, שהוא רתמה שלובשת האישה ואליה מחובר דילדו. הגודל והשאר התצורות והמידות הם לשיקולכם בלבד, אבל העיקרון הוא חדירה אנאלית או גם ואגינלית, במקרה של לסביות, כאשר הדילדו של הסטרפ און משמש תחליף לאיבר המין הגברי. כאן ההתאמה חייבת להיות הדדית – גם לגוף האישה וגם לנתוניו הטבעיים של הגבר כדי לא לגרום נזקים.

‏349.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

למה סטרפ און?

הסיבה העיקרית לחדירה אנאלית לגבר היא הגברת העוצמה של האורגזמה שאפשר לקבל משום שהדילדו נוגע ישירות בנקודת הג'י שלו, שנמצאת ליד הפרוסטטה. הגירוי והחיכוך הם בדיוק כמו חדירה של גבר לאישה אבל האישה מבצעת זאת כשהיא חגורה ברתמה ומנווטת את הדילדו בעזרת האגן שלה. היא גם זו שקובעת את עומק החדירה ואת הקצב שלה. כך שכל מי שמנסה להשתמש בסטרפ און צריך להרגיש את היפוך התפקידים במובן הטוב והסקסי של המילה. צריך גם לדעת לחדור כך מבלי לגרום לפגיעה משום שדילדו הוא אביזר גדול וקשיח ללא גמישות בדרך כלל.

דירוג:
96%
מחיר רגיל ‏189.00 ₪ מחיר מבצע ‏129.00 ₪

רצועות סטראפ און ברמה מאוד גבוהה

5 רצועות עם 4 אבזמים איכותיים

מתאימה לכל סוגי הדילדואים

הדילדו נמכר בנפרד

לחץ כאן לפרטים נוספים

לנסות רק אם משחררים את האגו

גבר נחדר כשהוא סטרייט יכול להרגיש את השינוי בתפקיד וליהנות ממנו בלי בעיה, במיוחד אם הפתיחות שלו מאפשרת לו להשתחרר מהאגו של הפרטנר הדומיננטי והחודר. כך שכל הכנסת אביזר מין זה ליחסי המין שלכם דורשת גם הבנה וסובלנות מלאה. מדובר בהסכמה של הגבר להיחדר ולהיות בתנוחה ההפוכה למה שהוא מכיר, ולהסכמה של האישה להיות הדומיננטית בסקס וליהנות מכך. כל מה שייעשה בכפייה או כדי לרצות את אחד הפרטנרים לא ירגיש טוב מכל בחינה, פיזית או רגשית.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏349.00 ₪ מחיר מבצע ‏299.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

שימושים נוספים וכללי זהירות

  • סטרפ און משמש גם גברים עם בעיות זקפה שאינם רוצים להשתמש בתרופות. כשהדילדו חלול אפשר להחדיר את איבר המין ולהשתמש בו כך.
  • סטרפ און יכול להיות גם עם ויברטור לאישה בו זמנית וכל אבזר רוטט שאפשר להשתמש בו כדי להגביר את ההנאה והגירוי.
  • כמו בכל חדירה אנאלית, אם מדובר במתחילים יש להרפות ולהרחיב בגירוי עדין ומקומי את פי הטבעת עד שהשרירים מרפים ומאפשרים חדירה.
  • מותר ורצוי להשתמש בחומרי סיכוך שמותרים על פי הנחיות היצרן, הן כדי לא לפגוע בדילדו עצמו והן כדי לא לגרום לזיהומים ולדלקות בחדירה.
  • גם לגברים שאין להם בעיות זקפה אבל מעוניינים בעיבוי או הארכה, סטרפ און הוא פתרון מצוין.