אחח… גברים. אנחנו באמת מאד אוהבות אתכם ובטח שאוהבות לשכב איתכם, אבל לפעמים אין לכם מושג מה לעשות שם למטה. איכשהו, דווקא אלו מביניכם שחושבים שהם הכי טובים שיש - טועים ובגדול.

 

מה לעשות, חלק מהנשים לא תמיד אומרות ומכוונות אתכם במיטה וכך נוצרת בסופו של דבר אי הבנה אחת גדולה. אז בשביל לחסוך עוגמת נפש לשני הצדדים, ריכזנו עבורכם את הטעויות הנפוצות ביותר שגברים עושים במיטה. לקרוא, לגזור, להפנים וליישם.

 

מזרזים את זה

 

אלא אם כן שניכם חמים עכשיו על חדירה, עדיף שתשאיר את השמוליק שלך במכנסיים. אתה חייב קודם כל לעשות עבודה עם האצבעות, קצת עם הלשון ולוודא שהיא באמת מספיק רטובה ומוכנה בשבילך.

דירוג:
91%
מחיר רגיל ‏569.00 ₪ מחיר מבצע ‏449.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

עושים את זה שיכורים

 

אם שתית מלא והאיבר שלך לא בדיוק בשיא התפקוד שלו, עדיף שתעשה טובה ותלך לישון. זה נחמד לעשות סקס אחרי כוסית או שתיים, אבל אף אחת לא רוצה להיות עם מישהו ממש שיכור. זה טורן-אוף רציני. כמובן שזה מיותר לציין שאתה לא יכול לשכב איתה אם היא שיכורה כלוט ומתנדנדת.

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏149.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

עושים את זה יותר מדי זמן

 

נכון, במקרים מסויימים שניכם רוצים שזה רק ימשך וימשך, אבל בעקרון החדירה עצמה לא אמורה להיות יותר מ-20 דקות. כמובן שהכלל הזה לא תקף לגבי כל הנשים, אבל כן לאחוז מכובד מהן.

 

לרצות שהן יגמרו באותו זמן שאתם גומרים

 

איפה הייתם ב-10 השנים האחרונות? דבר ראשון, רק 20% מהנשים גומרות מחדירה (אלא אם כן אתם מוסיפים גירוי חיצוני לדגדגן כמו רוקט פוקט או ביצת רטט).

דירוג:
80%
מחיר רגיל ‏169.00 ₪ מחיר מבצע ‏89.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

דבר שני, הסיכויים שזה יקרה הם נמוכים. אל תגרום לה לזייף אורגזמה. במקום זה תן לה לגמור ראשונה ואז תהנה בכיף ובזמן שלך. אולי היא תגמור פעם שנייה ואז שניכם תצאו הכי מרוצים שאפשר.

 

משנים תנוחות בלי הפסקה

 

כמובן שזה טוב לשנות תנוחות, אבל סקס זו לא תחרות ולא צריך להגזים. אם מצאתם זווית טובה שעושה לכם נעים עדיף שתישארו שם.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏599.00 ₪ מחיר מבצע ‏449.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

הרבה גברים שאם הם משנים תנוחה וזורקים אותה ממקום למקום זה ממש ירשים אותה. לא נכון. אגב, כשמשנים תנוחה עדיף שזה יהיה בצורה אלגנטית, לתנוחה שקל להגיע אליה מאיפה שאתם נמצאים באותו רגע.

 

אגרסיביים מדי למטה

 

כשמחדירים לבחורה אצבע או לשון, לא צריך לעשות את זה מהר. להיפך - בהתחלה צריך לעשות את זה כמה שיותר לאט ובעדינות וגם לא חייבים להגביר בהמשך. אישה יכולה להגיע לאורגזמה גם אם הכל איטי למשך כל הדרך.

‏89.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

כעושים את הכל מהר מדי שם למטה, זה יכול לגרום לחוסר נוחות ולגירוי יתר. כמובן שבחדירה עצמה אפשר לתת בראש יותר, אבל לא לאורך כל הדרך. ממש לא.

 

מפחדים מויברטורים

 

אין דבר יותר מוריד מגבר שמרגיש מאויים מויברטור או דילדו. אביזרי מין לא באים להתחרות בכם, אלא לשפר אתכם ולעזור לכם לגרום לאישה שאיתכם להעריץ אתכם.

 

צעצועי מין הם ממש לא רק לשימוש עצמי, הם מיועדים גם לשימוש משותף במהלך האקט. יותר מזה, בחנות סקס מקצועית אפשר למצוא צעצועי מין המיועדים לשניים כמו ויברטור זוגי או טבעת רטט.

מחיר רגיל ‏399.00 ₪ מחיר מבצע ‏299.00 ₪

חשוב שתשקיע באישה שלך כשזה נוגע למיטה. אין מה להרגיש מאויים או להתבייש לרכוש אביזרי מין. זו דווקא יכולה להיות חוויה מגבשת בשביל שניכם.

 

שותקים

 

בואו נגלה לכם סוד. הרבה נשים רוצות שתגידו דברים מלוכלכים במיטה, אבל מתביישות לבקש. מה לעשות, גם אנחנו לא מושלמות.

 

נסו ליזום קצת בעצמכם. התחילו עם משפטים יותר מעודנים ותראו איך היא מגיבה לזה. עדיין יש נשים שלא מעוניינות בזה. אבל אם אתה רואה שזה מדליק אותה, הרשה לעצמך להמשיך. זה אולי רק מילים, אבל הן יכולות להדליק נשים יותר מכל ריבוע בבטן.

 

לא מראים כמה הם חושקים בה

 

לנשים חשוב לראות שהגבר שאיתן רוצה לאכל אותן. גם אתם פחות תעדיפו להיות עם מישהי שלא נמשכת אליכם, נכון?

‏289.00 ₪

חשוב שתראו כמה אתם נדלקים מכל פיסת עור שלה, כמה הגוף שלה מסב לכם הנאה. יודעים מה? אחרי שאתם מורידים ממנה את הבגדים, פשוט הביטו בה במבט כזה של "את הדבר הכי סקסי בעולם", חקרו כל נקב בגופה ופשוט כנסו לזה, תרתי משמע.