זה אולי נשמע מוזר, אבל בניו-יורק אפשר לצאת מהבית ולדבר על חרוזים אנאליים עם אנשים זרים. וכמו שהכל שם גדול יותר וטוב יותר - כך גם חנויות הסקס בעיר הרבה יותר גדולות ופי אלף יותר שוות. אז אם אתם יוצאים למסע בתפוח הגדול, אסור לכם לפספס את החוויה שיש לחנות סקס בעיר להציע.

 

יש בניו-יורק סוגים שונים של חנויות לאביזרי מין - מחנויות קלאסיות, מודרניות ומרווחות ועד לחנויות פינתיות, חשוכות ומלוכלכות. כל אחד יכול למצוא את החנות שהכי מכניסה אותו לאווירה. אבל עם השפע מגיע גם הבלבול. בדיוק בשביל זה אנחנו פה. ריכזנו בשבילכם את 3 חנויות הסקס הכי טובות בניו-יורק, מהן תוכלו לבחור את זו שהכי מתאימה לכם. טיסה נעימה.

 

דירוג:
96%
מחיר רגיל ‏349.00 ₪ מחיר מבצע ‏169.00 ₪

ויברטור מסעיר הכולל 7 מהירויות שונות לגירוי נקודת הג'י ולסיעור של כל חושייך!

לחץ כאן לפרטים נוספים

 

לנשים קלאסיות: Eve’s Garden

 

מיקום: מערב מידטאון.

 

חנות הסקס "גן העדן של חווה" נוסדה בשנת 1974 כתגובה לתנועה הפמניסטית. המלאי בחנות מורכב בעיקר מאביזרי מין מיינסטרים שרוב הנשים מכירות. איך אומרים? פשוט וטוב, אבל במקרה של "גן העדן של חווה", גם מדוייק.

 

הבעלים מאד בררנית ובוחרת בקפידה רק מוצרים באיכות גבוהה, מחומרים ידידותיים לגוף כמו סיליקון רפואי ונטולי כימיקלים מזיקים. כמו כן, היא בוחרת בפינצטה את הצוות בחנות. כולם מקצוענים ובקיאים בכל הקשור לאביזרי מין. חד-משמעית, כל העובדים שם משכילים, נעימים ואינטיליגנטים, כך שהשירות שתקבלו יהיה מהשורה הראשונה.

 

מבחינת האווירה, כשתסיירו בין השפע שיש לחנות להציע, תרגישו כאילו אתם מהלכים בסלון ביתי של חברים, ובאמת החנות מושכת בעיקר את התושבים המקומיים שכבר מרגישים שם בבית.

 

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏389.00 ₪ מחיר מבצע ‏349.00 ₪

לא בכדי הוא נחשב לוויברטור העמיד והאמין בעולם. 

לחץ כאן לפרטים נוספים

החנות לכל המשפחה: A&J Lingerie and More

 

מיקום: פלאטאיירון.

 

איי אנד ג'יי היא חנות ידידותית למשפחה. טוב, אולי לא ממש לכל המשפחה. בכל זאת, יש שם אביזרי מין דמויי איברי מין כמו פלאשלייט או דילדו על המדפים. אבל החנות הזאת איכשהו מצליחה ליצור תחושה של חנות נעימה ונגישה לכולם. האמת? בעיקר בגלל המחירים.

 

ואכן, המחירים מאד נוחים ואתם תמיד תצאו משם עם לפחות עוד 2 צעצועי מין שלא התכוונתם לקנות. וזה לגמרי שווה את זה.

 

החלק הקדמי של החנות מיועד להלבשה תחתונה מגוונת בשלל דוגמאות, גזרות, בדים ומידות. אולי מדובר בחנות מין, אבל ציוד קשירה, סטרפאון וכל מה שנחוץ ללילה סקסי או מסיבת רווקות פרועה נמצא בחלק האחורי של החנות.

 

מבחינת היחס והשירות, אין ספק שהבעלים והצוות מתייחסים ללקוחות כמו לחברים טובים, לא משנה אם מגיעה אליהם בחורה בת 20 או זוג קשישים שרוצה להבעיר את התשוקה. כולם מקבלים יחס אישי ולא יוצאים בלי המוצר שהכי נכון להם. בקיצור - שווה ביותר.

 

‏279.00 ₪

הטבעת שחיכית לה כל חייך

לחץ כאן לפרטים נוספים

החנות הקינקית: Purple Passion

 

מיקום: צ'לסי.

 

החנות "תשוקה סגולה" הממוקמת בשכונת צ'לסי שבמנהטן פועלת מתחילת שנות ה-90 ומוצרי ה-BDSM בהחלט תופסים נפח מרשים בחנות. בדומה ל"גן העדן של חווה", גם בחנות הזאת מאד מקפידים להביא אך ורק מוצרים איכותיים.

 

בשביל להיות בטוחים לגבי הפרקטיות של המוצרים, הצוות בחנות מנסה בעצמו את כל המוצרים וחוקר אותם ביסודיות. מה גם שהמוכרים לא עובדים על עמלה והם לא ידחפו לכם מוצרים שלא מתאימים לכם. להיפך, הם יסייעו לכם באופן המקצועי ביותר. בכל זאת, הם מדברים מניסיון.

מחיר רגיל ‏199.00 ₪ מחיר מבצע ‏139.00 ₪

כשהעבד שלכם נתון לחלוטין לשליטתכם, איך אפשר שלא להתפרע

לחץ כאן לפרטים נוספים

כמו כן, החנות תומכת בעסקים מקומיים. רוב מוצרי העור שלהם נוצרים בניו-יורק עצמה והם נעזרים בשירותים נוספים של עסקים באיזור. הם לא מוכרים בסיטונאות. כמות האביזרים מתאימה לחנות אחת ולא יותר מזה. במקום להתעסק בכמות, הם מתעסקים באיכות, ייחודיות ומקצועיות.

 

אז אם אתם רוצים לדעת על אביזרי הסאדו הכי מקצועיים שיש, תוכלו ללמוד המון רק מלהיכנס לחנות ולהתייעץ עם הצוות במקום.