סקס במיטה זה נחמד ונוח, אבל כמו שצריך להחליף תנוחות, צריך גם להחליף מקומות , כשסקס בטבע הוא פשוט חובה לכל זוג באשר הוא, לא משנה אם מדובר בזוג טרי או וותיק, מיטיב לכת או עצלן.

 

ואכן, ארץ ישראל יפה וגם פורחת וגם מציעה שלל פינות קסומות לסקס לוהט תחת כיפת השמיים. כמובן שצעצועי מין הכרחיים להשלמת החוויה הזוגית שלכם בחיק הטבע.  

 

אז פתחנו מפה ואספנו עבורכם 5 אתרים שיעשו לכם חשק לקחת תרמיל ומקל ארוך ועבה, לעשות עצירה בחנות סקס ולצאת לטייל בארץ ישראל.

 

המלון הנטוש בצובה

אי-שם בדרך לירושלים, בסמוך לקיבוץ צובה, מסתתר לו מלון נטוש וסוריאליסטי במיוחד שמתאים לזוגות הרפתקניים שלא מפחדים ממבנים נטושים.

 

המבנה הנטוש הוא למעשה מלון ספא שהתחילו לבנות לפני יותר מ-20 שנה, אך הבניה הופסקה באמצע ומדי-פעם פוקדים את המקום מבקרים סקרנים.

 

המקום מעוטר ציורי גרפיטי, גרמי מדרגות מעוקלים, אולמות נטושים וגג עצום. רק תעשו צ'ק אין ותבחרו לכם חדר להתנות בו אהבים. כמובן שגם הסוויטה וחדר הכושר פנויים. כל הפסיליטיז במלון לרשותכם. לחובבי הז'אנר, יש במבנה קונטרות מושלמות לקשירות, שלא לדבר על הצלפות השוט שיהדהדו וירגישו עוצמתיות במיוחד.

 

חוף הקשתות בקיסריה

פחות ממאה מטר מקו המים ישנה אמת מים רומית שחלקה נבלע בדיונות. שם, בין הקשתות אפשר למצוא פינות שקטות שיתנו "בוסט" של רומנטיקה לזוגיות שלכם.

 

בשביל להימנע מהיתקלות בעוברי-אורח, מומלץ להגיע בחורף ובערבי הקיץ החמימים. אם תגיעו בסמוך לשעת השקיעה, לא תוכלו שלא להרגיש את הרומנטיקה באוויר. אין סיכוי שתצליחו להוריד את הידיים אחד מהשנייה. כל מה שתצטרכו זה סדין, יין ואת הויברטור המועדף עליכם.

 

ואם כבר בזוגיות עסקינן, למקום קסום שכזה מומלץ לצרף צעצועי מין לשניים כמו ויברטור זוגי או טבעת רטט.

 

הדומייה בנווה שלום

בשולי נווה שלום ובסמוך למנזר השתקנים שבלטרון ישנו איגלו קטן ולבן המשקיף לעמק יפהפה.

מבקרים מוזמנים להיכנס לאיגלו ופשוט להיות וליהנות מהשקט. האיגלו פתוח לאורחי היישוב במטרה לאפשר לכל אדם למצוא שלווה בתוכו.

 

זהו הספוט המושלם לזוגות הרוחניים מביניכם ובוודאי לחובבי סקס טנטרי מתמשך, מלא רכות ואהבה. אם אתם חפצים לצרף צעצועי מין ממונעים, העדיפו צעצועים עם מנוע שקט או כאלו שאינם ממונעים כלל כמו דילדו, פלאג אנאלי, פלאשלייט... כל מה שיעשה לכם טוב.

 

שמורת אלוני יצחק

בגבול הצפוני של איזור השרון, בין גבעת עדה לכפר גליקסון ישנה שמורה קטנה וקסומה. כזו שעוטפת ומחבקת זוגות אוהבים.

 

השמורה מציעה טבע טבעי ויפהפה עם שפע עצי אלון, כמובן. בסמוך לשביל בשמורה ניתן למצוא פינות מסתור פרטיות ואינטימיות בהן תוכלו להשתובב ומי יודע, אולי להתאהב.

 

הביאו אתכם מעט אוכל ושתייה ומבחינת אביזרי מין – מה שבא, ברוך הבא. כמו הטבע, הכל פתוח בפניכם.

 

נחל שניר

נחל שניר (או חצבני) הוא אחד ממקורות הירדן שרובו נמצא בתחומי לבנון וחלקו התחתון נמצא בתחומי מדינת ישראל. ישנה גישה לנחל ממספר מקומות, אבל אנחנו נתרכז במושב בית הלל.  

 

סעו בכביש בגישה לתוך המושב, לאחר כמה קילומטרים בודדים החנו את הרכב ולכו ברגל אל הנחל. אל תדאגו, מדובר בהליכה של מטרים ספורים.

 

בקיץ הנחל עלול להיות שורץ נופשים, אבל לאחר הליכה קצרה לאורכו של הנחל תוכלו למצוא מקומות שקטים ואינטימיים שיאפשרו לכם להסיר את בגדיכם ולהתענג זה על זו. גם אם אתם מגיעים ביום חם במיוחד, הבריזה של הנחל תקרר אתכם, לפחות עד שתחממו את עצמכם.

 

מומלץ להצטייד במחצלת למניעת פציעות קוצניות ולגבי אביזרי מין - אל דאגה, בחנות סקס אפשר למצוא שפע של צעצועי מין עמידים למים, אז אל תחששו להשפריץ.