מין אורך שש דקות בממוצע, ומעטים הגברים שיכולים להמשיך לסיבוב שני אחרי שגמרו, וגם אם כן, הם יהיו מותשים לאחר מכן, ובצדק, הפליטה היא מאד מעייפת. כמו כן, רק 57% מהנשים מצליחות להגיע לאורגזמה בזמן מין, יתכן כי ה-43% הנוספות אינן משתמשות בצעצועי מין, וחבל.

 

כדבריה של יונה וולך, יש מין אחר, וזה מין טנטרי. הטנטרה היא דרך חיים, וחלק מהותי ממנה הוא להפוך את תינוי האהבים לטקס מדיטטיבי.

 

על פי תורת הטנטרה, עם קצת אימון, הגבר יכול לגמור ללא פליטה, ולהגיע לאורגזמות אנרגטיות פנימיות ואינטנסיביות. כן, ברבים.

 

נשים, כידוע, יכולות לחוות אורגזמות בדרגות שונות, וכפי שניחשתם, במין טנטרי הדרגה מאד גבוהה אפילו ללא שימוש בויברטורים.

 

כל העניין דורש אימון. אל תצפו שבפעם הראשונה שתנסו זה יקרה, ואל תתייאשו. תנו לזמן ולאימון לעשות את שלו ופתחו לכם פלדלת חדשה לחוויה מינית שונה מכל מה שהכרתם.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏450.00 ₪ מחיר מבצע ‏349.00 ₪

סטיספי ויברטור לזוגות - הלהיט העולמי בגרסה מיוחדת לזוגות להעצמת העונג הזוגי שלכם ולרגעים זוגיים בלתי נשכחים.

לחץ כאן לפרטים נוספים

הכנות מוקדמות

החיסרון של המין הטנטרי הוא שהוא לא ספונטני. אתם צריכים לפנות לעצמכם שעתיים מהיום, עדיף בשעה שאתם ערניים ומפוקסים. זה אולי ידרוש מכם יכולות אלתור ועיצוב פנים, אבל עדיף שלא תבצעו מין טנטרי בחדר השינה, כיוון שהוא עמוס באנרגיות של שינה ועייפות. אם יש לכם מספיק שטח פנוי על הרצפה בסלון, תארגנו מחצלת או שטיח ושבו בניחותא. שימו לב שאין חפצים שעלולים להגביל את התנועה שלכם.

 

עכשיו, אחרי שאתם נקיים, את יכולה ללבוש משהו סקסי, אבל נוח. אתה יכול לשים מוסיקת רקע מרגיעה ולמזוג כוס יין. כעת, שבו זה מול זו ופעלו על-פי השלבים הבאים.

מחיר רגיל ‏399.00 ₪ מחיר מבצע ‏299.00 ₪

מסע של תענוגות הדדיים ומשותפים שיהפוך את החוויה המינית שלכם לבלתי נשכחת.

לעוד: ויברטורים.

לחץ כאן לפרטים נוספים

שלב א – המשחק המקדים

המשחק המקדים במין טנטרי הוא שונה לחלוטין ודורש הרבה זמן ויתר תשומת לב לפרטנר. מדובר במגע נעים, אינטימי ומפנק, ללא מחוייבות לספק מינית. מומלץ לעשות זאת בתורות – בהתחלה הגבר יכול לשכב בזמן שאת מפנקת אותו, או להיפך, ולאחר מכן תתחלפו בתפקידים.

תעסו אחד את השני מבלי לחשוב על תמורה, ושוחחו תוך כדי. ספרו מה אתם מרגישים, הדריכו את הפרטנר שלכם.

 

שלב ב – עדיין משחק מקדים, סבלנות

עכשיו, כשסיימתם עם הליטופים, הגיע שלב החיבוק. הגבר יושב בישיבה מזרחית והאישה מעליו, צמודה לגופו. שניכם מתחבקים, מתמסרים למגע העור. התרכזו בקרבה הזאת, דמיינו שאתם נמסים האחד בזרועות השני.

כעת שימו לב לנשימות שלכם. יש לשאוף בזמן שהפרטנר נושף, ובהתאמה. זה יעזור למקד את תשומת ליבכם לקסם שקורה ביניכם.

 

דירוג:
100%
‏219.00 ₪

אם חלמתם להשכיב את האחות, אם אהבתם לשחק "אחות ורופא" ואם משחקי תפקידים עושים לכם את זה, מדי האחות הם הפתרון האידיאלי עבורכם. מיועד לזוגות הרפתקניים במיוחד.

לחץ כאן לפרטים נוספים

 שלב ג - החדירה

לאחר שעה של ליטופים ונשימות, אפשר להיכנס פנימה, אבל לא ברבאק. צריך לחדור לאט, לאט ובתנוחה בה אתם פנים מול פנים. חובבי דוגי, סליחה, אבל כאן זה לא מתאים.

הגבר לא צריך לנוע, אלא רק לנוח בתוך הנרתיק, ומדי פעם לנוע מעט. הרגישו את החיבור בין איברי המין שלכם והתרכזו בתחושה, חקרו אותה.

חשוב שהאישה תרפה את הנרתיק ותאפשר לגבר לחדור אליה כשהיא מתרכזת בתחושת המלאות בנרתיק. תישארו עם עיניים פקוחות ותביטו אחד בשני. אל תהיו נבוכים, אתם תתרגלו.

עכשיו נשמו שוב ביחד, ובזמן הנשיפה הוציאו צליל ארוך של "אההה". נשים, אל תזייפו קולות של הנאה, לא זאת המטרה. התחילו מהמהומים מעודנים ולאט, לאט תשתחררו ותגבירו. זה אולי קצת מביך, אבל המטרה שווה את זה.

שלב ד –  הפורקן

זה השלב בו אתם מתפרעים ועושים את מה שאתם יודעים בשביל להגיע לאורגזמה. אתם יכולים לצרף צעצוע זוגי שניתן לרכוש בחנות מין ולעזור לו לעזור לכם להגיע לשיאים מיניים מחשמלים.

 

גבר, אתה מרגיש שאתה עומד לגמור? חכה רגע. לעצור את הפליטה זה עניין של שליטה בשריר, וזה דורש אימון. בעיקרון, מה שאתה צריך לעשות, זה לכווץ ולשחרר.

דמיין שאתה משתין ומדי פעם עוצר את השתן ואז ממשיך לסירוגין.

מדובר בשריר הזה. גבר יכול לגמור גם בלי פליטה. למעשה, הגמירה והפליטה מתרחשות בהפרש של כמה שניות ויש להפריד ביניהן.

אם אתה לא מצליח, אין מה לדאוג.

זה דורש אימון, וכל עוד תאמן את השריר הזה – זה יקרה בסופו של דבר.

אם אתה חדש בתחום, סביר להניח שבאיזשהו שלב לא תוכל לעצור את הפליטה כשתגיע לשיא, וזה בסדר גמור. הסבלנות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך.

 

שלב ה - הודיה

אחרי שסיימתם, אל תסובב את הגב ותלך לישון. תתחבקו, תספרו אחד לשני איך היה, מה חוויתם ואמרו תודה אחד לשני.