אחד היעדים היותר אטרקטיביים, ובצדק, הוא אמסטרדם – בירת הליברליות העולמית. מלבד נגישות לסמים קלים וחוקיים, העיר שופעת באטרקציות ייחודיות שיהפכו את החופשה שלכם להרבה יותר רומנטית, גם אם אתם מאגודת אל-סם.

 

שייט רומנטי, ארוחה לאור נרות או ביקור במוזיאון מין - גללו מטה ובחרו לפחות אחד מ-5 המקומות הרומנטיים שיעשו לכם חשק לבדוק את התוקף בדרכון ולארוז.

 

שייט לילי

שייט לאור ירח בין התעלות והגשרים של אמסטרדם הוא בהחלט אטרקציה רומנטית לזוגות הקלאסיים מביניכם. אורות הלילה והמבנים האירופאיים יגרמו לכם להרגיש בסרט רומנטי, מסתורי וקסום. בעיר ישנן למעלה ממאה תעלות והנגישות נוחה מכל מקום בעיר. ישנה האופציה לשוט בסירת תיירים, אבל במקרה הזה ההמלצה היא לשכור סירה ולשוט באופן עצמאי, אפשר גם בסירת פדלים.

 

אם מישהו מתכנן/ת לשלוף טבעת – זה הזמן. עכשיו, כשאתם חבוקים ושטים בליל אירופאי קיצי, תשתו קצת יין, תתנשקו, תגעו. הרחובות ריקים בלילה, אז תרגישו חופשי לחלוץ איזה שד ולשחק עם צעצועי מין כשהירח מספק לכם את התאורה המושלמת. אף-אחד לא ידע, אלא אם כן תרצו. בהחלט עוד וי לסמן במקומות הכי ייחודיים שקיימתם בהם יחסי-מין. רק תיזהרו מהשפרצות (או שלא).

 

‏299.00 ₪

פינוק אמיתי מגיע בגדלים שאי אפשר להתעלם מהם

לחץ כאן לפרטים נוספים

מוזיאון המין

אמסטרדם ידועה בליברליות שלה, הן מבחינת סמים קלים והן מבחינת מין. אמנם החלונות האדומים כבר לא מה שהיו פעם אבל מוזיאון המין שנמצא ברחוב Dmark  שבמרכז העיר, הוא בהחלט אופציה מעוררת ומעניינת. דרך תמונות, ציורים, חפצי אמנות, אביזרי מין וסאונד ייחודי, תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של המין. המוזיאון משרה אווירה אירוטית חמימה ונעימה. בכניסה תוכלו להמתין על ספסלים בצורת איברי מין זכריים וגדולים במיוחד ולצפות בשמלה המתנפנפת של מרילין מונרו. לחובבי וסקרני הסאדו, ישנו חדר המיועד למרקיז דה סאד שאסור לכם לפספס, גם אם אתם סולדים מסאדו.

 

אחרי סיבוב אחד במקום, מלבד ההשכלה שתרכשו, יתכן שתחושו בערה באיזור החלציים ויעלה לכם החשק לקפוץ לחנות מין ולרכוש אביזרי מין שובבים. אולי תרחיבו את האופקים ותתנסו בצעצועים חדשים מלבד הויברטור המשוכלל שלך. ויברטור לשימוש זוגי, אזיקי פרווה, בגדי גוף מיןיים או אפילו מכונת מין – זה הזמן להצטייד ולהבטיח שהחופשה שלכם תמשיך גם בארץ.

ערב קריוקי בבולדוג

הבולדוג הוא הקופי שופ הראשון שנתפתח באמסטרדם אי-שם בשנות ה-70 ברובע החלונות האדומים. מלבד הסניף הראשון ישנם עוד 2 סניפים, אך אנחנו נמקד בסניף המרכזי שממוקם ממש במרכז העיר והעניינים ברחוב Oudezijds Voorburgwal.

 

המקום מציע גראס איכותי, תפריט עשיר והוא אחד מהקופישופס המעטים שמציעים גם בירה לקהל הלקוחות. אמנם מדובר בקופי שופ הכי ממוסחר בעיר ואם בא לכם לשבת ולהתפנן העדיפות היא לקופישופס שכונתיים, אבל את ערב הקריוקי אסור לכם לפספס. חלק מההופעות חובבניות וחלקן מקצועיות, אבל ההנאה תמיד מובטחת.

 

תשבו חבוקים, תזמינו לכם אלכוהול ומשהו קטן לעשן ותיהנו מהמופע. נאמבר אחד ירגש אתכם, השני יצחיק אתכם והשלישי יחרמן, לא תדעו למה לצפות. אם יש לכם אומץ, תעלו לדואט זוגי. אם לא, תשתו קצת ואז יהיה לכם אומץ.

מחיר רגיל ‏299.00 ₪ מחיר מבצע ‏249.00 ₪

חלמתם לענג את פי הטבעת ולא יודעים מאיפה להתחיל? גונר הוא המקום האידאלי לכך!

לחץ כאן לפרטים נוספים

מסעדת Mamouche

מלבד הרינג וצ'יפס, הולנד לא ניחנה בקולינריה מדהימה, אבל בדיוק בשביל זה יש מהגרים בעיר שמציעים מסעדות טעימות במחירים נוחים.

 

אחת המסעדות שמציעות אוכל טוב בשילוב של רומנטיקה מתקתקה, היא מסעדת Mamouche שנמצאת ברחוב   Quelijnstraat. מסעדה מרוקאית-צרפתית מעוצבת ומהודרת המציעה אוכל מעולה המתאים גם לחיך הישראלי. אל תוותרו על הקוסקוס ועל סלט העגבניות. האווירה במקום נעימה ורומנטית, אז תרגישו חופשי להתפנק על יין טוב. אם אתם רוצים לפלפל את הערב, תביאו איתכם ביצת רטט עם שלט אל-חוטי שתוכלו לרכוש באחת מחנויות המין הרבות שבאמסטרדם. תחדירי את ביצת הרטט בזמן שהפרטנר שלך ישחק עם רמות הרטט. הויברציות בתוכך והשליטה שלו יוסיפו נופך שובב לסעודה שלכם ואף-אחד לא ישים לב, אלא אם כן לא תצליחי לשלוט בעצמך.

 

צרפתי פארק

אמסטרדם מציעה מגוון של פארקים ירוקים, קטנים וגדולים. המפורסמים בהם הוא ה"וונדל פארק", אבל "צרפתי פארק" מושלם לזוגות שמחפשים פיסת דשא בשמש ההולנדית המלטפת.

מבצעי השבוע
  1. -14%
    חדש
  2. -19%
    ויברטור, ארנב פראי, מסיליקון רפואי 10 מצבי רטט, נטען
    דירוג:
    53%
    מחיר רגיל ‏369.00 ₪ מחיר מבצע ‏299.00 ₪
  3. -26%
    מכונת סקס פרימיום מקצועית אלחוטית
    Rating:
    0%
    מחיר רגיל ‏5,200.00 ₪ מחיר מבצע ‏3,850.00 ₪
  4. -17%
    חדש
    תחתוני סטרפון נוחים לשימוש BON
    Rating:
    0%
    מחיר רגיל ‏299.00 ₪ מחיר מבצע ‏249.00 ₪

הפארק שוכן בדרום הישן, מרחק של 7 דקות בטראם ממרכז העיר ומרחק הליכה קצר משוק "אלברט קאויף" המפורסם. בפארק תמצאו איזורי ישיבה, פינות פעילות ומיני ברווזים שונים על שפת האגמון המצוי במרכז הפארק. ההולנדים וההולנדיות, שלמדו להעריך חמימות של כל קרן שמש מזדמנת, נוהגים לחשוף את גופם ככל שאפשר ולשזוף את עורם. את תוכלי ללבוש שמלה קצרצרה ותחתונים סקסיים ולתת לפרטנר שלך להציץ. בקירבת הפארק בתי-קפה ומסעדות טרנדיות שתוכלו לקפוץ אליהן ולהשביע את רעבונכם.