כי לפעמים כיף לעשות דברים שאסור (אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים)

יש דברים אסורים שפשוט כיף לעשות, זוהי עובדה. החיבה לכך מלווה אותנו לאורך כל חיינו. אחד הדברים האסורים שמדליקים זוגות רבים הוא קיום יחסי מין באזורים מרגשים וחדשים או במילים אחרות – במקומות ציבוריים. במאמרים הקודמים דיברנו על איך להמשיך שגרת סקס גם לאחר שיש ילדים, וגם איך תהפוך את בת הזוג שלך לקצת יותר נועזת במיטה. היום, נפנק אתכם גם עם 5 רעיונות לסקס במקומות לא שגרתיים – שיעזרו גם לשבור את השגרה :-)

קיום יחסי מין במקומות ציבוריים יכול להיות מגרה מאוד משום שרק המחשבה על הסיכוי להיתפס מעוררת את התשוקה, אך כמובן שחשוב להסתתר כמו שצריך ולהיות ספונטניים עד כמה שניתן. אם אתם חושבים על הרעיון לקיים יחסי מין במקומות ציבוריים אך אינכם יכולים להיות ספונטניים אולי עדיף לכם להישאר בין הסדינים המוכרים בבית, אך אם אתם יכולים לזרום עם הרגע תוכלו לצבור חוויות מרגשות, רק זכרו לשמור על ההיגיינה.

אז מהם המקומות המדליקים בהם ניתן להתיר את הרסן? מיד תגלו כמה מהם.

יחסי מין במקומות לא שגרתיים

לשבור את השגרה עם 5 מקומות מדליקים לקיום יחסי מין

פנטזיות יכולות להתגשם וחלקן תלויות בכם. את חמשת המקומות הללו תוכלו לבקר יחד ולהצית את הלהבות. מומלץ לבצע את הפעילות בשעות החשיכה ובאזורים שאין בהם הרבה אנשים.

1. סקס בפארק – אם אתם אוהבים לטייל ולשהות בפארקים עירוניים תוכלו לעצור את הצעידה הנמרצת, הריצה, הפיקניק או כל פעילות אחרת שאתם נוהגים לבצע בפארק ולחפש לכם מסתור בין השיחים. הקפידו להסתתר היטב כך שבמידה ותשמעו רעשים תוכלו להתלבש במהירות.

2. סקס ברכב – לסקס ברכב יש תחושה מעט פרטית, זאת למרות שהאקט מתבצע במקום ציבורי. מומלץ להחנות את המכונית באזור ממנו ניתן להשקיף על נוף יפה, להימצא תחת הכוכבים או להגיע לשדה שומם בו ניתן לשמוע את רעש הצרצרים ולהריח את ריח הצמחייה.

3. סקס באוהל – חובבי קמפינג? אם כן, סקס באוהל יושב עליכם בול. סקס באוהל לאחר טיול שכולל הליכה ממושכת יכול להיות מרגש מאוד. אם יצאתם לטיול עם חברים תוכלו להמציא תירוץ ולגשת לאוהל (תהיו בטוחים שאף אחד לא יאמין לכם שיש לכם דודא למשחק דמקה, אבל בכל זאת רצוי להגיד משהו כדי שלא ידאגו לכם), רק זכרו לכבות את פנס הראש ולוודא שאין זוחלים מסוכנים באזור.

4. סקס במקלחת – סקס במקלחת יכול להיות נפלא אך חשוב להכיר את המגבלות שעלולות לפגוע בהנאה. ראשית, יש להצטייד בחומר סיכה משום שהמים יכולים לייבש את איבר המין הנשי. שנית, יש לבחור בתנוחה שמתאימה לגודל האמבטיה או המקלחת ולגבהים שלכם. הדבר השלישי עליו יש להקפיד הוא בטיחות, כדי לשמור על הבטיחות יש להניח מצע נגד החלקה ולהקפיד לשמור על היציבות (אפשר להתקין מתלים). כמו כן יש לוודא כי אין סבונים מחליקים, אם יש לכם מראה באמבטיה – הרי שהרווחתם סרט מעורר.

5. סקס בחוף הים – סקס על החוף ביום קיץ הינו פנטזיה מוכרת. המגע, ריח הים, רחש הגלים, החול הרך והכוכבים שמנצנצים ממעל הם שילוב מנצח אך חשוב לזכור לבצע את זממכם במקום פרטי ככל אשר ניתן ולהתחבא היטב. כמו כן, יש להביא שמיכה דקה (שימו את השמיכה ברכב כך שתוכלו להביא אותה במידת הצורך ולזרום עם הרגע).

שתהיה לכם שבירת שגרה מהנה!