מה זה אומר בכלל "בת זוג נועזת במיטה?"

כשאנחנו משתמשים בצירוף המילים: "בחורה נועזת במיטה" אנו לא מתכוונים לבחורה שמסתובבת כל היום עם בייבידול מנומר, שוטפת כלים עם עקבים ויודעת לעשות שפגטים. למרות שזה יהיה נחמד אם הבחורה שלך עושה את כל המהלכים הללו הם לא נחוצים בכלל.

בחורה נועזת במיטה היא אחת שמרשה לעצמה ליהנות, להתענג, לענג וליזום. כמו כן, היא לא תחשוש לנסות דברים חדשים מידי פעם (זה שיש לה גבולות או שהיא לא אוהבת כמה תנוחות לא הופך אותה לאנמית במיטה). אין ספק שיש הבדלים בין אשה לאשה ולכל אחת יש צורת התנהגות שונה אך גם לך, בן זוג יקר יש דרך להשפיע, אתה רק צריך להכיר את המסלול הנכון.

כדי לסייע לך להשיג את המטרה ריכזנו 7 המלצות שיכולות לשנות את רמת האנרגיה, התשוקה והאקטיביות של בת זוגתך. הקדש זמן לקריאה, היא עשויה להשתלם בהמשך.

7 המלצות שיוכלו להביא זיקוקים לדלת ביתך

1. תקשורת – תקשורת היא המפתח ליחסי מין טובים ונועזים, זה לא סוד שגברים מנסים להבין מה הולך בראש של בת הזוג שלהם ולא תמיד מצליחים, דבר שגורם לאי הבנות רבות. אם תשוחח עם בת הזוג במקום שקט ופרטי בו שניכם מרגישים בנוח תוכל להבין מה היא אוהבת ומה היא לא אוהבת, כל מה שאתה צריך לעשות זה פשוט לשאול ולהקשיב (וכמובן ליישם).

2. תן לה מחמאות – כל בחורה אוהבת שמחמיאים לה (בעדינות – לא לומר לה משפט כמו: "איזו כוסית!"), נסה להחמיא לגופה - לחלקים שאתה אוהב והקפד לומר דברי אמת. חיזוק ביטחונה יגרום לה להרגיש טוב במהלך הבילוי בין הסדינים.

3. קנה לה בגד תחתון סקסי – תוכל ללכת איתה לחנות, תוכל לקנות את המתנה מחנות מקוונת ותוכל להפתיע אותה. אם החלטת לקנות את המתנה בלעדיה זכור לבדוק מהן מידותיה והתאם את הלבוש לאופייה, מבנה גופה וטעמה האישי, לדוגמה – אם בת הזוג שלך ביישנית אל תקנה לה בגד חושפני מידי והעדף לבוש סקסי ועדין. עוד הלבשה סקסית תוכל למצוא כאן.

4. השמע קולות הנאה ואם אפשר - דבר קצת – אין צורך להרעיד את הקירות, מספיק שתנשום מעט חזק יותר. תהיה בטוח שכמו שאתה אוהב לשמוע את בת הזוג מרעישה מעט, כך גם היא אוהבת לשמוע אותך. תוכל ללחוש לה באוזן גם מילה או שתיים, ייתכן מאוד שהמילים יגבירו את ההנאה.

5. הכר את הגוף – החלפת התנוחות לא נועדה לשם ההתעמלות שבדבר ולא מדובר על סרט פורנו. חלק מהתנוחות גורמות לחיכוך רב יותר ומשפרות את יחסי המין, כדאי שתכיר את התנוחות שבת זוגך אוהבת, בחלק מהתנוחות תוכל גם להיעזר בכרית.

6. אל תחשוש מוויברטור –בת הזוג שלך לא גומרת מחדירה ואתה מבואס? מבינים אותך אבל אם זה מעודד רק 33% מהנשים יכולות לגמור מחדירה וגם אצלן זה לא כל כך פשוט. הדבר האחרון שבת הזוג צריכה זה שתלחיץ אותה ותגרום לה להרגיש רע בגלל שהיא לא יכולה לגמור מחדירה. כדאי שתדע שרוב הנשים גומרות מגירוי בדגדגן (כן, גם אם החברים שלך מספרים לך סיפורים אחרים), את הגירוי ניתן להשיג באמצעות אצבעותייך או באמצעות ויברטור – כן, ההוא הקטן עם הסוללות. שילוב בין וויברטור (ללא חדירה) והחדרת אצבעות תוכל להכניס אותך לאולם הקונצרטים.

7. אל תנסה לעשות רושם – החלפת תנוחות במהירות ותחושה שהשעון מתקתק וצריך להספיק לבצע מופע קרקס לא תתרום לכם בשום צורה. בת הזוג שלך לא צריכה להרגיש שזמנה קצוב או שהיא נבחנת ללהקת מעודדות, במילים אחרות – התפקיד שלך הוא לתת את הזמן ולהתענג.

אם תאמץ את 7 הטיפים שלנו תוכל להביא לשינוי גדול. סומכים עלייך!