כל החברים אמרו לכם שלאחר הלידה ייגמרו חיי המין שלכם, צחקתם עליהם וחשבתם שאין סיכוי ושהם סתם מנסים לבאס אתכם אך לאחר מעט מאוד זמן גיליתם שהחברים אמרו דברי אמת ועכשיו אתם עומדים זה מול זו בתוך הרי החפצים שממלאים את החדר ומנסים להשתיק את התינוקת הבוכייה באמצעות פרצופים, משחקים, מוסיקה, בקבוקים ומוצצים. המיטה שלכם כבר מזעיפה אליכם פנים, היא עוד זוכרת ימים טובים יותר בהם זהרה לאור הנרות, הקשיבה למוסיקה מלטפת ואכסנה אתכם תחת כנפיה.

לאן הלכה התשוקה? האם תמו ימי הזוהר? היא שואלת בחשש.

למצוא את הדרך הנכונה – לא פשוט אך אפשרי

אותן השאלות צצות גם בראשכם, גם אתם מנסים למצוא את הדרך הנכונה – לדאוג לילדה אך גם לשמור על חיי המין שלכם וכאשר מגיע הילד השני אתם עדיין מתחבטים באותה השאלה. כדי לסייע לכם ליצור את ההפרדה הכנו 6 טיפים שיוכלו לשנות את המצב בבית.

6 טיפים שיסייעו לכם לשמור על האש:

1. ליטופים. מבט שואל. תרדמה – לטפו זה את זו, התחילו בקטן. הליטוף העדין ידליק את הניצוץ ויאפשר לכם להיכנס לאווירה. אם התינוקת שמשחקת בלול מפסיקה במשחקיה ומתבוננת בכם במבט שואל הביטו בה בחיוך והמשיכו עד שהיא תירדם (סבלנות.. זה יקרה), לאחר שתיפול עליה התרדמה תוכלו לעסוק בענייניכם.

2. "אמא אני רוצה לישון אתכם" - החדר שלו מושלם והמיטה שלו יותר נוחה משלכם אך הוא עדיין מבקר אתכם מידי פעם בשעה 12 בלילה, בדיוק שהתחלתם לגעת זה בזו. בשלב זה יש לקחת את הילד ולהחזיר אותו למיטה. מידי פעם ובזמנים שנוחים לכם תוכלו לאפשר לו לישון אתכם אך לא באופן קבוע.

3. הילדים גדלו ובדיוק דופקים על דלת חדר השינה שלכם – אם לא קרה שום דבר חריג תוכלו לזרוק על עצמכם איזה בגד, לפתוח את הדלת (כאשר בן הזוג השני עושה את עצמו קורא בספר) ולומר לילדים שתצאו עוד חצי שעה, אגב, השתדלו להיות שקטים.

4. "אבא ואמא רוצים לנוח לפעמים" –  לאחר גיל מסוים ניתן להסביר לילדים שלפעמים אתם צריכים מנוחה, הסבירו להם ברוגע במהלך היום שאבא ואמא עובדים קשה וכמו שהם עייפים לפעמים כך גם אתם זקוקים למנוחה.

5. גם בשביל זה יש סבא וסבתא – בקשו מאחד מצדדי ההורים לדאוג לילדים למשך כמה שעות, בזמן זה תוכלו לבלות לבדכם ללא כל דאגות.  

6. זמן לבייביסטר – אם אתם רוצים להחזיר גם את האש וגם את ההרפתקנות תוכלו להזמין בייביסיטר ולצאת לדייט במקום חשוך וריק מאדם. הצטיידו בבקבוק יין ושמיכה. יחסי מין בטבע (חצר ריקה, חוף מבודד וכו') ישברו את השגרה וידליקו את הניצוצות.

מקווים שעזרנו! בהצלחה!

כמה צעצועים מושלמים למשחק מקדים