חלק מהזוגות שהתנסו בסקס קינקי התרגלו לסקס מסוג אחר - סקס שבתחילה גורם לכל החושים להתעורר אך כמו בכל דבר אחר שגורם להתלהבות והאצת הדופק – בסופו של דבר הגוף והמוח מתרגלים.

סקס קינקי יכול להיחשב כסקס שמתבצע כשבני הזוג מחופשים או שוכבים בחוף הים אך הוא יכול לכלול גם מצבים בהם מבצעים בני הזוג קשירות, משחקי שליטה וכניעה, השפלה, מכות ובמילים אחרות - סאדו מאזו. כאשר המשחקים קלילים ורק מוסיפים עניין וגיוון הרי שמדובר על מצב חיובי אבל במצבים בהם הזוגות מגיעים לאלימות וחוסר שוויון מדובר על בעיה רצינית.

לא מעוניינים בסקס רגיל? מדוע יש כאן בעיה?

לא כל הזוגות שאוהבים סקס קינקי מגיעים למצב בו יחסי המין הופכים לבעייתיים אך עדיין עשוי להימצא מכנה משותף בין חובבי הסקס הקינקי ובין חובבי הסאדו מאזו הקשוח ביותר שפשוט לקחו את הסקס הקינקי מספר צעדים רחוק יותר ואף הגיעו למצב של סיכון בריאותי ופגיעה נפשית.

המשותף לחובבי הקינקי בדרגותיו השונות הוא שרבים מאבדים את העניין בסקס הרגיל שגורם לבני זוג להקשר, להתקרב, להתענג ולהביע אהבה, מדובר על צורך אנושי וכדי שהמערכת הזוגית תצליח הצורך הזה חייב לקבל מענה.

התמכרתם לקינקי? כבר לא מעוניינים בסקס רגיל? מה אפשר לעשות?

אם אתם חשים שיחסי מין רגילים כבר לא מעניינים ומגרים אתכם רצוי שתטפלו במצב ושתתחילו להפחית את סף הריגוש שלכם שעלה בצורה רבה וכבר לא מאפשר לכם ליהנות מיחסי המין הרגילים (תגובה שעשויה להיות תוצאה גם של התמכרות לפורנו).

 כדי להחזיר את היחסים למצבם הקודם תצטרכו להוריד הילוך – להתחיל ללכת לסרטים, בתי קפה, להיפגש עם חברים, לבצע מחוות רומנטיות, לאכול ארוחת ערב לאור נרות, לרקוד, להתנשק, להתחבק וללטף. השבת הרומנטיקה והפסקת הסקס הקינקי יגרמו לכם להתחיל להתרגש מהמגעים הקטנים וגם אם זה ייראה לכך מוזר או אפילו מזויף בהתחלה התוצאה תהיה ירידה בסף הריגוש – דבר שיכין את הקרקע לקראת הסקס הרגיל ממנו תוכלו סוף סוף ליהנות.

ובכל זאת, קצת תיבול, אפשרי?

בהחלט, פשוט במקום לשים הרבה טבסקו חריף בארוחה יש להסתפק בתבלין עדין יותר כמו פלפל. כדי לשמור על העניין ולתבל את יחסי המין תוכלו למשל ללבוש בגדי הלבשה תחתונה סקסיים, ללטף זה את זו עם נוצה ולשחק משחקי חום וקור. כמו כן, תוכלו לרכוש אביזרי מין "לייט" כמו: ויברטור, טבעת רוטטת, דילדו וכדורי אהבה. כפי שאתם וודאי יודעים קיים מגוון נרחב של צעצועי מין איכותיים שיכולים לסייע לכם אך עדיין לשמור עליכם מפני הסקס הקינקי שהשתלט לכם על חיי המין. אם תלכו לפי ההמלצות שלנו אנו מאמינים שתוכלו להשיב את העניין והלהט ליחסי המין הרגילים. שיהיה לכם בהצלחה!